mikemm

Members
  • Content Count

    68
  • Joined

  • Last visited

About mikemm

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Audi 80 B4 1993г.

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    Софийско

Recent Profile Visitors

737 profile views
  1. Добре, ще сляза и ще видя дали е студен след 2-3минути на прибиране от работа пък да видим...
  2. Благодаря, ще пробвам така. Не знам само кога ще изгасне, но като разбера ще пиша тук.
  3. Точно така двигател ABT. 2.0. 90 коня. По принцип пали на бензин и като подам леко газ сама включва на газ- това не написах. Гасне в движение , да.
  4. Здравейте, от известно време имам следния проблем: както си карам колата изгасва (това на газ). Без да се чува форсиране или някакъв страничен шум. Просто както си карам волана става твърд и светват лампите на таблото. След това колата не пали сама. Завъртам ключа и си пали от раз. Проблема се проявява докато е студена - след първото запалване обикновено след няколко минути каране. Карането е със 50-60, на магистрала при висока скорост не ми е гаснала. Понеже не знам дали проблема е свързан само ще кажа, че също така периодично минава сама на бензин. Чува се цъкане, както когато трябва да мине от бензин на газ сама при първото запалване, само че обратно - сама минава на бензин. След това в рамките на няколко секунди седи така и сама минава после на газ или изобщо не превключва на газ и трябва да я загася и запаля. Изключвам като вариант акумулатора, понеже е нов. Тампона на моното също, но там имаше малко деформиране отдолу, което беше коригирано със силикон. Не мисля че е от него, понеже колата си върви нормално на бензин. Дюзата е чистена преди около 4 месеца някъде. Делкото го бях сменял преди може би година,заедно с дистрибуторната капачка. Кабелите за свещите също са сменени, само че самите свещи не са. Карам с тези свещи с които съм я купил от предишния собственик. Как мога да разбера къде е проблема?
  5. Имам данните на Коко - ще се свържа с него за съединителя. Колкото до помпите- сменени са идвете преди около година, тъй като заминаха една след друга. Благодаря за съветите, както и на Коко.
  6. svetliopp проблем ми е да го поръчам отделно,понеже съм млад шофьор и нищо не разбирам почти от частите. Доколкото знам се продават в комплект, но ето не знам в този комплект маховика влиза ли, ако е за смяна или той се купува отделно? Искам просто да си купя комплект, да ида и да ми го монтират някъде. Сега се сетих още нещо- масло трябва ли да купя и да се смени това на скоростната кутия?
  7. Здравейте. Понеже ми предстои смяна на съединител искам да попитам какъв да избера Sachs или LuK? По принцип съм свикнал съединителя да ми отделя високо и предпочитам новия също да отделя колкото се може по-високо. Някъде четох че при всички Ауди-та с помпи, съединителя отделял по-високо от тези с жило- това вярно ли е? И още нещо, което може би има връзка с въпроса - от някое време насам като мина през неравност- трамвайни релси или легнал полицай се чува едно яко стържене отдолу някъде- при скоростите или отпред при мотора - това от съединителя ли е, или от някакъв лагер? Прави ми впечатление, че стърженето продължава и след неравността дори като съм изключил от скорост за някакъв период от време. После само си спира. Понеже не знам да не се счете за реклама този съединител подходящ ли е за моята (90коня АБТ 93г., 2000куб.)?
  8. Втора зима ми се появява следния проблем - както карам и при превключване на скорост 1-2 или 2-3 се чува едно стържене отпред за секунда-две и после спира. След това като си карам на съответната скорост пак се получава понякога или при преминаване върху легнал полицай. Какъв може да е проблема? Звука не е като от спирачки, а все едно от скоростния лост някъде долу или отпред, не мога да определя. Този проблем го имам само зимата лятото го няма.
  9. Извадих и двата датчика и минах със спрей, но така и не заработи стрелката. Явно проблема ще се окаже таблото. Наскоро беше запоявано то, затова ми е странно че така става за 2 път.
  10. Благодаря, ще опитам да откача горния и да го напръскам. Нищо не ми коства да проверя. Не ми се искаше да е таблото,ама явно натам отиват нещата.
  11. Имам следния проблем: стрелката на километража,дето показва с колко км се движа не работи. В началото играеше малко, и след това съвсем спря. Отдолу дето ми показва колко км съм изминал си работи. Питането ми е това от таблото ли е проблем или от датчика на скоростта? Също така предполагам датчика се намира на скоростната кутия - видях долу че има два. Един по-нико разположен и един по-висок - кой от двата е?
  12. Намерих проблема както каза Коко. От тройника тече, но не от този маркуч, дето казва Неделчо(той е чисто нов на 5 дена и просто не съм го забърсал от антифриза дето текна,като хо сменяхме),ами от този вляво от него,както и от основата на самия тройник.
  13. Мерси, Коко. Ще я запаля утре сутрин да видя дали ще текне някъде.
  14. Тоя теч винаги го намирам сутрин спрял. Явно през нощта като застудее се появява. Възможно ли е сутрин като запаля да не текне, или от налягането би трябвало да избие някъде ? Как се казва частта, която е обозначена със стрелката, ако се окаже от нея да знам какво да търся.
  15. Имам следния проблем: откакто застудя времето под колата се появи локва от антифриз. Всяка сутрин преди да запаля отдолу е мокро и течността в съдчето е на минимума. Видях,че е мокро под тройника, но теча като че ли не е от него, защото никъде под него не напипвам мокро или мазно. Точно под ръба дето е гарнитурата ако не се лъжа започва да се личи мокрото. По-конкретно е около тази част на снимката, която не знам как се казва. Питането ми е как мога да разбера дали е от тази част или е гарнитурата?