Smith Публикувано 26 Април 2011 Доклад Share Публикувано 26 Април 2011 (Редактирано) Щорите съм ги купувал за мен от колега съфорумец, но се оказа че са за СЕДАН а аз съм с АВАНТ и са различни Напълно здрави са и могат да се монтират на всяка кора, тъй като тя си има заготовка за прикрепянето им - отвори за 4-те рапидки.Естествено трябва първо да се изреже отвор за да се монтират, но това не е проблем - иска се малко търпение и точно измерване - при мен отне около 4 часа с разглобяването на вратата (втората) При първата врата се озорих бая повече, тъй като доста внимавах и на 2 пъти доразширявах отвора докато го докарам. При втората кора действах направо със зегето .Ето и номерата:1 х 4A9 861 333 - щора лява1 х 4A9 861 334 - щора дясна4 х 4A0 861 337 A - куки3 х 4A0 861 359 - пластинки (1 липсва)Пластинките, които се подлагат под задната кукичка трябва да са 4 (по 2 за всяка щора), но едната липсва - така ги взех и аз. Пластинката е дебела около 1 мм. и служи за по фино регулиране закачането на щоричката - може да се окаже че не е необходима, но ако щората седи хлабава от едната страна - може да се подложи нещо със същата дебелина, например черна двойно-лепяща лента.Още веднъж - за 100/А6 С4 СЕДАН до 1997 г.Цена 160 лв.Утре ще сложа и снимки.забравих, при интерес - тел.: 0897 808 716 или на лични Редактирано 27 Април 2011 от Wizi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 28 Април 2011 Доклад Share Публикувано 28 Април 2011 Колега а с какво и как точно изряза отвора във вратите? И ако кората фабрично не е пригодена за вградена щора, ще паснат ли тези щори. Има ли място за тях под кората? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Smith Публикувано 28 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 28 Април 2011 (Редактирано) Сега съжалявам че не направих снимки Кората на моята врата беще съвсем нормална, както на всички останали 100/А6, без щори. При разглобяването й, от вътрешната страна се намират 4 кръгли крачета с отворчета в тях, които на пръв поглед нищо не вършат. Именно за тях се закрепва щората. Необходимо е да се изреже само пластмасата над крачетатта, така че да се освободи място за механизма. Аз направих това по 2-начина: на първата врата си играх с остро швейцарско ножче Wenger, което ми отне една цяла нощ и за втората реших да си спестя мъките и ползвах едно зеге с по-ситно ножче. Тук има една малка тънкост - трябва да се реже на малка скорост защото иначе пластмасата се нагрява от триенето и след разреза се самозалепва отново... та малко ме изненада и трябваше да го повторя Самата щора отгоре има борд, който покрива около 2-2,5 мм от пластмасата, така че дори и да не е много прецизно изрязана - пак няма да си личи нищо след монтажа. Кората на вратата обхваща щората от 3 страни, а от 4-тата (откъм стъклото) седи хромираната лайсна с мъхестата хумичка. Тази лайсна е пластмасова и се нанизва в жлеб на тялото на щората, което от своя страна е алуминиево - с черно покритие - прахово предполагам. Старите кори, от които свалих моите щори (тези за комби) са при мен така че от тях много точно може да се вземе размера и местоположението на отвора, който трябва да се изреже. С радост ще помогна на колегата, който реши ги вземе и да си ги монтира! Лично аз страшно им се радвам, а пък за децата да не говорим - голям кеф! Преди това лепях едни сини "слънчобрани" с някакви картинки но те не покриваха толкова добре стъклото и не пазеха така хубаво сянка, отчасти защото самите те бяха прозрачни, да не говорим колко бяха грозни.... Тук материята е не-прозрачна, на ситни дупчици, което постига чувствителна сянка, като същевременно през тях се вижда съвсем добре - не знам точно как са го постигнали.... С две думи много добре ги е измислил немеца .Лично за мен това и миенето на фаровете са ми любимите придобивки в колата ... ааа да не забравя и круиз контролата, която си пуснах...Следващият ми проект е BOSE , но тоя немец му иска 400 EUR и малко ще почака... сигурно за след S-Line волана.....отплеснах се...... не съм много добре Редактирано 28 Април 2011 от Smith Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 29 Април 2011 Доклад Share Публикувано 29 Април 2011 Колеа а ше можещ ли да направиш снимки на тия кръгли крачета на кората, защото на моята немога да вида подобно нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Smith Публикувано 29 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 29 Април 2011 Няма проблем, ще ги щракна и ще ги кача утре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Smith Публикувано 29 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 29 Април 2011 (Редактирано) Ето ги - това е едната от корите донори, които си бяха фабрично с щори.Тук с виждат крачетата с отворите, за които се монтира щората.Същите крачета имаше и моята кора, само че без отвора отгоре. Така изглежда вратата, гледана от вътрешната страна Редактирано 29 Април 2011 от Smith Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 2 Май 2011 Доклад Share Публикувано 2 Май 2011 Хм моята трябва отново да я разчекна, щото ми се струва, че не е същата, но незнам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
competition Публикувано 11 Май 2011 Доклад Share Публикувано 11 Май 2011 А каква е разликата между авант и седан? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Smith Публикувано 11 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 11 Май 2011 Разликата е в наклона на стъклото - респективно рамката на вратата. Съответно при седан в задният край щората е с около 2.5-3 см. по къса, от колкото при авант.Хм моята трябва отново да я разчекна, щото ми се струва, че не е същата, но незнам.Колега, ако ти си с А4 - както пише в подписа ти - не знам дали въобще може да се получи. Най-вероятно корите са много различни, както и самите стъкла и геометрията им. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Smith Публикувано 15 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 15 Май 2011 Искам да обърна внимание, че става дума за оригинален AUDI аксесоар, вграждан заводски в моделите 100/А6 С4. Срещат се най-вече в топ изпълненията S6 и S6 PLUS, макар че ги има и на обикновените 100-ци и А6-ци. Сравнително рядък аксесоар са. Могат, разбира се да се поръчат и от официалният вносител Porsche BG, като цената им мисля че беше около 320 лв. / бр.... , което за >14 годишна кола си е безумие, ноооо... Нека да коригирам и цената - вече е: 120 лв. - за 2-те разбира се. Мисля че е съвсем разумно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d_anev Публикувано 17 Май 2011 Доклад Share Публикувано 17 Май 2011 (Редактирано) Искам да обърна внимание, че става дума за оригинален AUDI аксесоар, вграждан заводски в моделите 100/А6 С4. Срещат се най-вече в топ изпълненията S6 и S6 PLUS, макар че ги има и на обикновените 100-ци и А6-ци. Сравнително рядък аксесоар са. Могат, разбира се да се поръчат и от официалният вносител Porsche BG, като цената им мисля че беше около 320 лв. / бр.... , което за >14 годишна кола си е безумие, ноооо... Нека да коригирам и цената - вече е: 120 лв. - за 2-те разбира се. Мисля че е съвсем разумно.Купувам ги щорите колега, но само в комплект с калобрани като твоите, че търся точно такива къде ли не и все не намирам!! Линка, който си оставил не работи нещо и за това те притеснявам за калобраните Поздрави Редактирано 17 Май 2011 от d_anev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Smith Публикувано 18 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2011 (Редактирано) Здравей коолега,Калобраните ги доставях преди 2 години може би, от едни англичани - намерих ги в e-bay.Скоро пак търсих такива, но не открих точно същите. Намерих обаче едни, за които пишеше че са genuine, демек съвсем оригинални, но на снимките бяха показани с опаковката и не се виждаше точно за какво става дума. Погледни тук , но мисля че са малко по-различни. Иначе търговеца, от който взех моите беше http://www.gcpdirect.com, но сайта вече не съществува.Иначе за щорите - ако си сериозен - звънни да се разберем. Редактирано 18 Май 2011 от Smith Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване