dominator Публикувано 20 Април 2012 Доклад Share Публикувано 20 Април 2012 Нито КЛ нито КВ имат тия дюзи!КЛ-ът е доста по-слаб мотор, долнището на КВ-то държи някакви 200 и нещо коне, здраво е!На много места в Америка направо турбинират КВ мотор, или неговия събрат ХУ...Да намеря само къде съм скрил снимка на КВ бутало, много мяза на МЦ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 20 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 20 Април 2012 Значи да не се захващам да засилвам КL-а.Или да сложа KV-то в коша? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 20 Април 2012 Доклад Share Публикувано 20 Април 2012 Определено бих ползвал КВ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 21 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 21 Април 2012 Би му меча... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 21 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 21 Април 2012 Ще го разгледам по-подробно.Трее да видя и как ще се оправя с хидравличния съединител. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 21 Април 2012 Доклад Share Публикувано 21 Април 2012 Послушай го Васко!А какво те мъчи на хидравлияния съединител?Слагаш направо скоростите от кв-то и забравяш! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 21 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 21 Април 2012 Не знам съединителя на англичанката (говоря за педала) дали ще пасне в другата кола.Мисля, че когато се обръща някоя кола се сменя и конзолата с педалите.При тази може и да не е така, ама не съм го заглеждал.Ще сваля и другия двигател и ще ги разгледам по-подробно.Това, което видях на първо четене е, че KV-то е доста по-ръждясало от KL-а.Цялата инжекция, всичко, много яка ръжда.Сигурно мога да ползвам инжекцията на KL-а.Ще видим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 22 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 22 Април 2012 Би му меча, много работа ми създаде. Като за начало, мое да боцна KV-то, като само му ревизирам 'кратуната'.Шлайф, райбероване на леглата и напасване на клапаните.Тамън ще огледам хубаво.Ще погледна и съединителя на кво дередже е.Предполагам, след като е хидравличен е с две помпи, та сигурно и тях трее ги сменя.Блока ще го боядисам, ама сигурно ще сложа инжекцията от КЛ-а, че стоманената оплетка на маркучите не е ръждясала, а на КВ-то си е ебало мамата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 1 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юни 2012 Имам въпрос, към компетентните, занимаващи се с двигатели люде. Става въпрос за KL.Когато буталото е в горна мъртва точка има малък радиален луфт, 4-5 десети. Така е на всички цилиндри. При малко повече усилие го размествам с пръсти. когато слезе малко надоло, този луфт вече го няма (слава Богу).Направи ми и впечетление, че най-горния 1 см от цилиндъра е нагорял. Явно сегментите са по-надолу. Това нормално ли е, или трее да сменям сегментите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 1 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юни 2012 (Редактирано) По притеснителното беше че като обърнах мотора на обратно да сваля капака на картера, е той си отседя така 2 седмици и после сегментите бяха пропуснали масло. Даже сега мотора като си е обърнат како трябва и буталата като се движат нагоре надолу и оставят маслени следи.Както и да е. Днес поръчах комплект сегменти на Колбен Шмит и в понеделник ще ги сменя.А нагара съм го изчистил с нежна телена четка и в момента челата на буталата са лъснали като на Гявол окото Редактирано 1 Юни 2012 от Schnura Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 1 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юни 2012 ЕЕееееее нема да говориш така Абе тоя двигател е работил преди това, а и освен това нямам уред с който да премеря овалността.Мисля, че новите сегментите ще свършат работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 1 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2012 Вместо да си играеш с телена четка, цопни ви за 24 часа в меглио+вода 1:3 и няма да ги познаеш след това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 1 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2012 И е верно....даже трупове иЗчиства,само некой зъбите трее да им махне преди тва Sent from my iPhone using Tapatalk 3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 1 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юни 2012 Вместо да си играеш с телена четка, цопни ви за 24 часа в меглио+вода 1:3 и няма да ги познаеш след това Аз като ги чистех, не мислех да ги свалям.А и стана много бързо. Телената четка на бормашината и са лъскачи сега.Ама като ги сваля си представям задната част на кво ще прилича, така че може да използвам мельОто Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 1 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2012 Аз за цялостно чистене ти пея!! С мельото може и стъргането на каналите да ти се размине пп: биелите също може да ги цопнеш в същия бъркоч, след като приключиш с буталата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 1 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юни 2012 (Редактирано) Викаш да накисна блока в мельо?Е не е чак толкова зле. А освен това го боядисах вече с термо боя.Само буталата ще ги приплакна П.П. Е аз биелите няма да ги разглабям от буталата.Само лагерите ще махна и после баня със сода каустик Редактирано 1 Юни 2012 от Schnura Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 11 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юни 2012 (Редактирано) Да не дава Господ да влиза човек у сервиз, еле па тия у нашия край Днес на двама се обаждам за динамометричен ключ за биелните и основните лагери и двамата стегат по усет Единия даже ми филосовствУва.Епа оно за сека кола е различно, виж у 'Аутодата' (начетен разбираш ли) и ще видиш.Викам, добре като за всяка кола е различно ти как стягаш?Е па ка, по усет. И аз днес стягах по усет се еВа в майстора Ама не смеех да натегна на тресчотката както си трябва Редактирано 11 Юни 2012 от Schnura Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 11 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2012 виж у 'Аутодата' В Аутодатата, наистина пише, а и не само по "оня" край майсторите стягат без динамометричен ключ. Дедо ти все с определени нютони е стЕгал Я, кажи при кои ходиш там !? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 11 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юни 2012 В Аутодата пише за биелните, етап 1-32 НМ и етап две 90 градуса.За основните втори етап беше към 60-тина НМ.Абе стегнах ги и не скъсах нищо При никой не ходя, само ги питах, което ми затвърждава мнението да продължавам да не ходя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 20 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 20 Септември 2012 (Редактирано) Малък ъпдейт.Буталата, изчистени с Мельо, преди да се намърдат в блока.Мотора е сглобен и готов за работа Дойде заветния момент да пръснем коша, за да може мотора да си иде на мястото.Преди боядисването, подготвен и облепен:След боядисването:Цвета е Amber Fire Pearl Clearcoat.код на боята, ако някой го интересува PV3 - цвета е на Крайслер Редактирано 20 Септември 2012 от Schnura 7 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 20 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2012 Браво,Пецко!Евала!Следим с интерес! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audifanatic Публикувано 16 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2012 До къде стигнахте с проекта колега ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kircheto Публикувано 17 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2012 Цвета е убийствен давай снимки на цялата кола! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 17 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2012 Сложих мотора в коша.Вчера, благодарение на Емо (Емси ) и колегата му се сдобих с амортисьорчета от Б4, които ще поддържат предния капак, когато е отворен.Ще разкарам гадната тояга, заради която капака като се повдигне и се усуква и виси от едната страна.След като се напасне капака почвам да редя периферията на мотора и първи проби за стартиране.После идва ред на купето.и те така... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 5 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2015 След известно забавяне и около година и три месеца отлежаване при бояджията по колата вече се работи.Малко снимки на шприц преди боята. Боядисаното купе. Не знам на снимките как се вижда, но на живо цвета е супер.Скоро ще се пръснат и броните и капаците и ще се качат на колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване