Jump to content

Audi GT Coupe


Recommended Posts

Стои ми едно табло в мазето, понацепено е, но ще го дам на някой, няма да го ползвам!Предпочитам някой да го вземе, за да не го оставя до кофите, все може да е полезно нещо от него! :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Въртят ми се некви странни мисли в главата и поради тази причина повдигам темата лекинко.

Няколко въпроса.

Еднакви ли са изпускателния и всмукателния колектор на двигателите KL или КV - атмосферни петаци с механична инжекция и двигателя МС турбо петак с механична инжекция?

Самите механични инжекции еднакви ли са?

Главите на двигателите еднакви ли са?

Всичките тези въпроси могат да се обединят в един - какво трябва да се смени за да се сложи турбина от МС? (трябва да търся и място за интеркулера)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Място за кулер да искаш при тия купета :lol:

Иначе колекторите в никъв случай не са еднакви.Самите инжекцииони също мисля,че не би трябвало да са еднакви.Вместо да се мяташ в безкрайните лайна.... няма ли да е по лесно да вземеш едно цяло МС и да го хвърлиш на мястото на този?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Място за кулер да искаш при тия купета :lol:

Иначе колекторите в никъв случай не са еднакви.Самите инжекцииони също мисля,че не би трябвало да са еднакви.Вместо да се мяташ в безкрайните лайна.... няма ли да е по лесно да вземеш едно цяло МС и да го хвърлиш на мястото на този?

Изпускателния със сигурност не е :hilezh:

имаше едно по обявите за 800лв коНплект...ама шнура не е по даването на гаС ,тоа

Знам го това МС.

Говорих с колегата.

Ама аз имам 2 мотора, като го взема това МС какво да ги правя тези двата?

Да почна и аз да повдигам теми в раздел продава авточасти? :hilezh:

Ако инжекционите са еднакви и се мине само с колектори, що пък не?

Той даже колегата и цялата кола продава към това МС, та ми се въртят и други мисли в главата.... :gruebel:

Редактирано от Schnura
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прибираш това което е еднакво като периферия от двата мотора... другото заминава в боклука....

Това което се сещам.... Ако вземеш цяло МС може да свалиш разпределителния вал от КВ-то ти и да го забодеш в МС-то

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ема добре де... къде е логиката немога да разбера?При положение,че имаш готов турбо мотор,ти ще се занимаваш с глупости.По добре вземи целия мотор..... смени му основните и биелните лагери..... обслужи си главата от до... и си карай и свиркай... Пак ти казвам... за едни и същи пари нещата могат да се случат безкрайно лесно.... и ужасно трудно.... пък ти сам си прецени как искаш да го направиш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не знам за КЛ-а.

Знам, че е с около 100-тина кубика по-малък от KV и с 5 кс по-слаб.

Инжекциите са им еднакви.

Главите на външен вид и те.

Не съм махал още капаците на главите да ги огледам.

Аз ако сложа турбина мисля да я пусна на лек повей, няма да правя изцепки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

KL engine:

Монтиран на – 80(B2),Coupe

Период на производство – 08.1982 - 07.1984

Вид - редови 5 цилиндъра 10 клапана, надлъжно монтиран

Обем – 2144 cm3

Компресия – 9.3:1

Мощност - 130 cv (96 kW) @ 5900 rpm

Въртящ момент – -- Nm (-- lb.ft) @ -- rpm

Диаметър и ход на буталото - 79.5 x 86.4 mm

Ред на запалване - 1 - 2 - 4 - 5 – 3

Впръскване на горивото / запалване - MPI - Bosch K-Jetronic

KV engine:

Монтиран на – 90(B2,B3), Coupe GT, Coupe

Период на производство – 08.1984 - 10.1991

Вид - редови 5 цилиндъра 10 клапана, надлъжно монтиран

Обем - 2226 cm3

Компресия – 10.0:1

Мощност – 136 cv (100 kW) @ 5700 rpm

Въртящ момент – 186 Nm (137 lb.ft) @ 3500 rpm

Диаметър и ход на буталото - 81 x 86,4 mm

Ред на запалване - 1 - 2 - 4 - 5 – 3

Впръскване на горивото / запалване - Bosch K-Jetronic

MC2 engine:

Монтиран на – 100/200(44)

Период на производство – 11.1988 – 12.1990

Вид - редови 5 цилиндъра 10 клапана, надлъжно монтиран

Аспирация – турбо KKK24,0.4 бара, интеркулер

Обем – 2226 cm3

Обем на цилиндър - 445,2 cm3

Компресия – 8.4:1

Мощност - 165 cv (121 kW) @ 5500 rpm

Съотношение мощност/кубатура – 74,1 HP/litre

Въртящ момент – 240 Nm (177 lb.ft) @ 3000 rpm

Въртящ момент при максимална мощност – 213.6 Nm

Диаметър и ход на буталото - 81.0 x 86.4 mm

Съотношение диаметър/ход - 0,94

Inlet open – 4° before top dc

Inlet close - 41° after bottom dc

Exhaust open - 46° before bottom dc

Exhaust close - 5° before top dc

ECU(engine control unit) – MAC14

Ламбда контрол – Да

Детонационен датчик - 2

Изработка -

Ред на запалване - 1 - 2 - 4 - 5 – 3

Впръскване на горивото / запалване – MPI - Bosch K-Jetronic

Взето от Тук

Сега като загледах темата, по точно "ТЕМАТА" :flehan:

видях че KG и KJ имат същите диаметри и ход на буталата като KL.

Не разбрах само какво значение има диаметъра и хода на буталото за присаждане на турбо? :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И всмукателния и изпускателния колектор са различни, дюзите също, ще ти трябва и компютър, според мен направо си бодни цяло МС.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо ми е комп.

МС не е ли и то с механична инжекция?

Ти МС ли караш?

Предполагам, че за да се сменят колекторите, трябва и главата да се смени.

Колекторите би трябвало да станат.

Аз също не бих ползвал KL.

Ма ти си твърдо решен пробвай го!

Почти съм сигурен ,че главата от KV няма да стане на блока от KL.

Ползвай целия KL щом си решил. На лек повей не би трябвало да имаш проблеми.

Ами KL-a съм го свалил и измил.

То не ми пречи да сваля и KV-то и да го измия и него.

Не знам обаче кабеляка дали е същия.

Освен това KV е с хидравличен съединител, ако го бодна него не знам как ще се оправя с помпите и педала на съединителя. На KV-то волана е от дясната страна.

Редактирано от Schnura
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

С механична инжекция е и без комп май може и да минеш. Най-вероятно обаче ще трябва да смениш цялата глава.

МС карам да.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обаче пък в твоята тема е написано, че има ламбда контрол.

Кой отчита стойностите на ламбдата?

Щом трябва да се сменят колекторите, сигурно и главата трябва да се смени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На доста места съм срещал да пише че има ламбда контрол, МС е много близък до 3В и е с доста общи части - кулер,алтернатор,турбо, мисля че още имаше но не мога да се сетя на момента. Не знам как ще се оправиш и с по-голямата степен на сгъстяване при KL-а, а като смениш и главата може и да ти излезе повече пари и да стане и по-трудно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тя не е много по-голяма, а и както казах, АКО го направя ще бъде на лек повей.

Няма да надува много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

0,4-0,6 горе долу

Не мисля, че ще е проблем.

Има такива, които нарочно престъргват главите на атмосферните мотори, за да увеличат степента на сгъстяване и оттам мощността.

Чак пък толкова да са кашкавалени буталата и биелите не вярвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има един праг над който вече е проблем, там 11 или 12:1, а като сложиш главата на МС не знам колко ще стане, обаче тука вече ми е мътна и кървава затова да обясни някой с повече капацитет. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ако ползвам главата на КЛ-а там мога ли да монтирам колекторите на МС?

Да и аз съм написал че главите на атмосферните се престъргват.

По този начин се сгъстяват. И буталата си държат.

На този, ако не му надува много турбото, може ли да направи смрад надолу?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другата седмица сигурно ще отворя капаците на главата и картера, да разгледам как е работата, ще разкача и ск. кутия да видя съединителя.

Тогава ще имам по-ясна представа кой от двата мотора ще използвам.

Със сигурност обаче няма да купя трети мотор, дори с турбо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...