Jump to content

Audi GT Coupe


Recommended Posts

Нито КЛ нито КВ имат тия дюзи!КЛ-ът е доста по-слаб мотор, долнището на КВ-то държи някакви 200 и нещо коне, здраво е!На много места в Америка направо турбинират КВ мотор, или неговия събрат ХУ...Да намеря само къде съм скрил снимка на КВ бутало, много мяза на МЦ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам съединителя на англичанката (говоря за педала) дали ще пасне в другата кола.

Мисля, че когато се обръща някоя кола се сменя и конзолата с педалите.

При тази може и да не е така, ама не съм го заглеждал.

Ще сваля и другия двигател и ще ги разгледам по-подробно.

Това, което видях на първо четене е, че KV-то е доста по-ръждясало от KL-а.

Цялата инжекция, всичко, много яка ръжда.

Сигурно мога да ползвам инжекцията на KL-а.

Ще видим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би му меча, много работа ми създаде. :steinigung:

Като за начало, мое да боцна KV-то, като само му ревизирам 'кратуната'.

Шлайф, райбероване на леглата и напасване на клапаните.

Тамън ще огледам хубаво.

Ще погледна и съединителя на кво дередже е.

Предполагам, след като е хидравличен е с две помпи, та сигурно и тях трее ги сменя.

Блока ще го боядисам, ама сигурно ще сложа инжекцията от КЛ-а, че стоманената оплетка на маркучите не е ръждясала, а на КВ-то си е ебало мамата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Имам въпрос, към компетентните, занимаващи се с двигатели люде. :respekt:

Става въпрос за KL.

Когато буталото е в горна мъртва точка има малък радиален луфт, 4-5 десети. Така е на всички цилиндри. При малко повече усилие го размествам с пръсти. когато слезе малко надоло, този луфт вече го няма (слава Богу).

Направи ми и впечетление, че най-горния 1 см от цилиндъра е нагорял. Явно сегментите са по-надолу. Това нормално ли е, или трее да сменям сегментите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

По притеснителното беше че като обърнах мотора на обратно да сваля капака на картера, е той си отседя така 2 седмици и после сегментите бяха пропуснали масло. Даже сега мотора като си е обърнат како трябва и буталата като се движат нагоре надолу и оставят маслени следи.

Както и да е.

Днес поръчах комплект сегменти на Колбен Шмит и в понеделник ще ги сменя.

А нагара съм го изчистил с нежна телена четка и в момента челата на буталата са лъснали като на Гявол окото :hilezh:

Редактирано от Schnura
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕЕееееее нема да говориш така :steinigung::hilezh:

Абе тоя двигател е работил преди това, а и освен това нямам уред с който да премеря овалността.

Мисля, че новите сегментите ще свършат работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вместо да си играеш с телена четка, цопни ви за 24 часа в меглио+вода 1:3 и няма да ги познаеш след това :)

Аз като ги чистех, не мислех да ги свалям.

А и стана много бързо. Телената четка на бормашината и са лъскачи сега.

Ама като ги сваля си представям задната част на кво ще прилича, така че може да използвам мельОто :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за цялостно чистене ти пея!! С мельото може и стъргането на каналите да ти се размине :zustimm:

пп: биелите също може да ги цопнеш в същия бъркоч, след като приключиш с буталата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Викаш да накисна блока в мельо?

Е не е чак толкова зле. А освен това го боядисах вече с термо боя.

Само буталата ще ги приплакна :lol:

П.П. Е аз биелите няма да ги разглабям от буталата.

Само лагерите ще махна и после баня със сода каустик :hilezh:

Редактирано от Schnura
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Публикувано (Редактирано)

Да не дава Господ да влиза човек у сервиз, еле па тия у нашия край :steinigung:

Днес на двама се обаждам за динамометричен ключ за биелните и основните лагери и двамата стегат по усет :steinigung:

Единия даже ми филосовствУва.

Епа оно за сека кола е различно, виж у 'Аутодата' (начетен разбираш ли) и ще видиш.

Викам, добре като за всяка кола е различно ти как стягаш?

Е па ка, по усет.

:blink:

И аз днес стягах по усет се еВа в майстора :hilezh:

Ама не смеех да натегна на тресчотката както си трябва :gruebel:

Редактирано от Schnura
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

виж у 'Аутодата'

В Аутодатата, наистина пише, а и не само по "оня" край майсторите стягат без динамометричен ключ. :)

Дедо ти все с определени нютони е стЕгал :hilezh:

Я, кажи при кои ходиш там !?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Аутодата пише за биелните, етап 1-32 НМ и етап две 90 градуса.

За основните втори етап беше към 60-тина НМ.

Абе стегнах ги и не скъсах нищо :steinigung::hilezh:

При никой не ходя, само ги питах, което ми затвърждава мнението да продължавам да не ходя :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Малък ъпдейт.

Буталата, изчистени с Мельо, преди да се намърдат в блока.

5292528F.jpg

5292537B.jpg

5292540V.jpg

Мотора е сглобен и готов за работа :rolleyes:

Дойде заветния момент да пръснем коша, за да може мотора да си иде на мястото.

Преди боядисването, подготвен и облепен:

5292542g.jpg

5292544w.jpg

5292548M.jpg

След боядисването:

5292552n.jpg

5292557F.jpg

5292561Q.jpg

5292567X.jpg

Цвета е Amber Fire Pearl Clearcoat.

код на боята, ако някой го интересува PV3 - цвета е на Крайслер

Редактирано от Schnura
  • Like 7
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Сложих мотора в коша.

Вчера, благодарение на Емо (Емси :respekt: ) и колегата му :respekt: се сдобих с амортисьорчета от Б4, които ще поддържат предния капак, когато е отворен.

Ще разкарам гадната тояга, заради която капака като се повдигне и се усуква и виси от едната страна.

След като се напасне капака почвам да редя периферията на мотора и първи проби за стартиране.

После идва ред на купето.

и те така...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

След известно забавяне и около година и три месеца отлежаване при бояджията по колата вече се работи.

Малко снимки на шприц преди боята.

035514138.jpg?r=0

 

035514136.jpg?r=0

 

035514133.jpg?r=0

 

035514140.jpg?r=0

 

035514147.jpg?r=0

 

Боядисаното купе.

 

035514117.jpg?r=0

 

035514122.jpg?r=0

 

035514124.jpg?r=0

 

035514125.jpg?r=0

 

035514129.jpg?r=0

 

035514131.jpg?r=0

 

Не знам на снимките как се вижда, но на живо цвета е супер.

Скоро ще се пръснат и броните и капаците и ще се качат на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...