martin_072 Публикувано 7 Май 2011 Доклад Share Публикувано 7 Май 2011 Колеги имам малак проблем,карам Seat Ibiza 1.8 90кс с ABS motora и от известно време взеха да ми тракат хидравличните повдигачи,смених маслото с някакво OMW 10w40 наливно човека ми каза че е добро първоначално спряха да тракат за 2-3 дена след смяната на маслото и след това пак започнаха да тракат! сега ми прави впечатление че при студен мотор не тракат,но загрее ли започват да тракат и ми прави впечатление като се заслушам че тракат само на 4-ти цилиндър поне така ми се чува може да си тракат всичките,дайте някви предположения от къде може да идва проблема (износени повдигачи,не качестено масло,или отворите от където влиза маслото може да са се запушили) и ме интересува дали има вероятност да се износи разпределителния вал или някаква повреда,в един форум един ми каза че може някои клапан да не затвори но това просто според мен някак как да стане при положение че има пружина на самият клапан.Дайте идеи,да допълня че мотора 1.8 ABS е същия като на AUDI 80 1.8 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CHERVEQ Публикувано 7 Май 2011 Доклад Share Публикувано 7 Май 2011 ами смени го с 15w 40 и няма да тракат за този мотор това е маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 7 Май 2011 Доклад Share Публикувано 7 Май 2011 (Редактирано) Въобще не е това маслото за този двигател. Двигателя е излязъл от завода с напълно синтетично масло, така че 10W-40 е добро масло за този мотор. Аз го имам същият само че на Пасат и с пълна синтетика си мърка. Колега започни със смяна на маслото с малко по-качествено и след това прибягвай до по-тежки ремонти. Редактирано 7 Май 2011 от drob4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin_072 Публикувано 7 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 7 Май 2011 Под тежки ремонти какво имаш предвид,смяна на хидравличните повдигачи?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 8 Май 2011 Доклад Share Публикувано 8 Май 2011 (Редактирано) Да за някои са тежки, все пак едни 100 лв за повдигачи и 20 лева за гумена гарнитура (ако не си я сменял, тогава може и да я пропуснеш) на капака на клапаните. Редактирано 8 Май 2011 от drob4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 8 Май 2011 Доклад Share Публикувано 8 Май 2011 Ако решиш да сменяш повдигачи , колега задължително INA и то от проверено място ги вземи и не е лошо и гумички на клапаните да смениш тогава , малко ще се усложни ремонта , но ще си струва . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin_072 Публикувано 8 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 8 Май 2011 Ако решиш да сменяш повдигачи , колега задължително INA и то от проверено място ги вземи и не е лошо и гумички на клапаните да смениш тогава , малко ще се усложни ремонта , но ще си струва .Каква цена са горе долу повдигачите на ина?! също така се питах ТЕЗИ ли са гумичките за моя мотор?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 8 Май 2011 Доклад Share Публикувано 8 Май 2011 (Редактирано) Повдигачите са около 100 лв. или поне преди година бяха толкова някъде . Гумичките мисля , че са такива Редактирано 8 Май 2011 от Milanski Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eodor Публикувано 9 Май 2011 Доклад Share Публикувано 9 Май 2011 Аз имам абсолютно същия проблем като при колегата . Когато запаля колата двигателя работи супер ,не се чува повдигач изобщо. Но когато загрее и особено в по-топли дни има един момент когато единия ми повдигач се чува все едно клапана бие в главата . И аз мислех че е от маслото смених Valvolin Dura blend 10w40 с Лики Моли 15w40 с надеждата че уж е малко по гъсто нямаше полза . След това използвах пак Лики Моли 10W40 с молибден , Мотул 6100 10W40 ,проблема си остава с всички масла . Трака си когато покарам градско на ниски обороти , спирам за 5 минути някъде -след това паля и проблема го няма . Не съм му хванал цаката още дали има някаква закономерност но вече около 50 000 км карам така . В събота смених маслото пак с Рове 10W40 , но още не съм покарал като хората за да видя дали пак ще прави магарии .Двигателя ми е почти същия с код RP . Но мисля че със здрави повдигачи маслото няма толкова значение Като цена ... колегата си ги сменя преди Нова година -Ина за 80 лв мисля бяха .Колега ако сменяш виж защо е тракал тоя повдигач ..чувал съм че ги вадят измиват , слагат пак и се оправяли ..но като не съм правил лично не мога да бъда сигурен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 9 Май 2011 Доклад Share Публикувано 9 Май 2011 Оправят се до време и зависи в какво състояние са, може да не изкарат много след това, ама все пак говорим за едни 110 лв повдигачи с гумичките на клапаните. Този "скъп" ремонт винаги може да се икономиса и да се похарчат за нещо друго тези пари, като алкохол и цигари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LINO_KKK Публикувано 11 Май 2011 Доклад Share Публикувано 11 Май 2011 Колеги, Прочетох всичко написано оп темата до тук и нещо не Ви разбирам!Загрял двигател, чукат клапани, сменяте масло, ама то е все едно и също по вискозитет в загрято състояниеГоворите за масла 10W40 и 15W40Ако искате по "гъсто" масло слагате 10W50 или 15W50За тези износени двигатели това е маслотоСпециално за маслата е изписано много тук във форума, и има теми написани много компетентно,Ама кой да чете!!! :) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ring avus Публикувано 13 Май 2011 Доклад Share Публикувано 13 Май 2011 Колеги, Прочетох всичко написано оп темата до тук и нещо не Ви разбирам!Загрял двигател, чукат клапани, сменяте масло, ама то е все едно и също по вискозитет в загрято състояниеГоворите за масла 10W40 и 15W40Ако искате по "гъсто" масло слагате 10W50 или 15W50За тези износени двигатели това е маслотоСпециално за маслата е изписано много тук във форума, и има теми написани много компетентно,Ама кой да чете!!! :bia:Я да ни обясниш защо 15W50 е по-гъсто от 15W40 ,ама не забравяй да прочетеш компетентно написаните теми, кое какво значи в означенията на маслото ,че и нещо ново може да добавиш,гледам си специалист . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LINO_KKK Публикувано 14 Май 2011 Доклад Share Публикувано 14 Май 2011 Ето ЧЕТИ!!!!Лесно се намира дори и без търсачкатаhttp://audibg.com/forum/index.php?showtopic=9912http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=10121Хората са го написали много компетентно Специалността ми не е ДВГ, но смея да твърдя, че разбирам доста.Още веднъж за труда на колегите HITMAN и grizzly Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts