Jump to content

ауди а4 б5 мигаща лампа за подгревните свещи


buhoveca

Recommended Posts

колеги днеска колата а4 б5 1.9 тди 90коня 1995 година ми се расърди нещо и в движение почна да ми мига лампата за подгрева на свещите.Мига може би 1 или 2 минути и спря , трябва ли да се притеснявам нещо или да си карам после я гасих палих нема проблеми не мига пали си.Наи-много някоя свещ да е изгоряла или може да е по сериозно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мига заради грешка в моторния компютър.Най-често заради стоп машинката, за това трябва да се проверят стоповете!

Редактирано от ivoair
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Логиката е - стоп машинка или неподходяща крушка в стопа. Но може да е от още няколко неща.

Писано е неведнъж по въпроса - за да не се гадае най-лесно е да се види каква грешка има записана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Логиката е - стоп машинка или неподходяща крушка в стопа. Но може да е от още няколко неща.

Писано е неведнъж по въпроса - за да не се гадае най-лесно е да се види каква грешка има записана.

Каква е тази СТОП-машинка и какви може да са останалите възможни проблеми?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги това е от дюзата на 3 цилиндър,когато светне лампата в движение колата гуви мощност,смяна на (умната)дюза :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е тази СТОП-машинка и какви може да са останалите възможни проблеми?

Ако не се лъжа е датчик на педала на спирачката, с чийто функции не съм детайлно запознат и не мога да коментирам.

Други причини са вода в горивния филтър, проблем с дебитомера, умната дюза, монтирана неподходяща лампа в стопа и други за които в момента не се сещам. При Б4 със сигурност не свети при изгоряла свещ. За Б5 трябва да проверя, но съм почти на 100% сигурен, че и при него не е така.

Но каквато и да е причината ще има записана грешка. Най-лесно е да се прочете и да се види какво следва. Останалото е налучкване.

колеги това е от дюзата на 3 цилиндър,когато светне лампата в движение колата гуви мощност,смяна на (умната)дюза :zustimm:

и ако не е от нея?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не се лъжа е датчик на педала на спирачката, с чийто функции не съм детайлно запознат и не мога да коментирам.

Други причини са вода в горивния филтър, проблем с дебитомера, умната дюза, монтирана неподходяща лампа в стопа и други за които в момента не се сещам. При Б4 със сигурност не свети при изгоряла свещ. За Б5 трябва да проверя, но съм почти на 100% сигурен, че и при него не е така.

Но каквато и да е причината ще има записана грешка. Най-лесно е да се прочете и да се види какво следва. Останалото е налучкване.

и ако не е от нея?

При мен не изгуби мощност,кофти че нямям VAG-COM да видя от какво е....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази лампа я видях да святка и при повреда в помпата,но на 2.5 тди.Когато вече не искаше и да пали почваше да мига отново.Имаше грешка за "quantity adjuster"-електрониката на ГНП вероятно.Сигурно ще има записана грешка и при теб щом е светнала веднъж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ти с това 2.5 тди помпа рано или късно ше праиш то е ясно е за умната дюза колата като почна да мига лампата не изгуби мошност варвеше си нормално

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на приателката ми брат и кара а6 2.5 тди и немогава лампа така светна мига и след малко изгасна за нафта данеби и на теб да ти е била малко нафта и затва примерно помпата да дръпне въздух и затова да мига незнам вазможно е и това :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като прочетеш какво си написал, разбираш ли си? Винаги ми е било чудно...

Ако очакваш някаква помощ от форума, няма да е лошо да вложиш малко старание в изказа.

Редактирано от nicoldy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на приателката ми брат и кара а6 2.5 тди и немогава лампа така светна мига и след малко изгасна за нафта данеби и на теб да ти е била малко нафта и затва примерно помпата да дръпне въздух и затова да мига незнам вазможно е и това :blink:

Ами наистина нямах много нафта в колата (3-4 литра),но и друг път сам карал с толкова и не е мигала....не разбирам пак логиката.Няма ли някой колега от Пловдив с VAG-COM,да я закачим да видим какво ще изкочи.Ще черпя бира,обещавам.... :steinigung:

Редактирано от Van4ev1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен се случи вчера същото,каква е логиката да е от стоповете,работят си ми нормално?

Така наречената "стоп машинка" е датчик за натисната спирачка. Дефакто има два контакта - единия за ECU-то, другия за стоповете. Ако тия контакти не работят ECU-то минава в авариен режим в който изключва навигаций, ABS и т.н. Причината - ами няма как да знае, че е натисната спирачката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така наречената "стоп машинка" е датчик за натисната спирачка. Дефакто има два контакта - единия за ECU-то, другия за стоповете. Ако тия контакти не работят ECU-то минава в авариен режим в който изключва навигаций, ABS и т.н. Причината - ами няма как да знае, че е натисната спирачката.

Ясно но когато взе да ми мига не съм натискал спирачка,а ускорявах,АБС-а и навигацията ми работят..... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

не са не ми свети и не съм пипал нищо ако пак прави проблеми ще го гледам . казаха ми че може да е от кофти лукоилска нафта или задръстен филтър за горивото което го изключвам щото го сменям на секи 10 000 км и я карам само с нафта от бензиностанцията а при твоя случаи съм 90 % че е било от малко нафта освен ако не го прави пак де

Редактирано от buhoveca
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...