Style Публикувано 4 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2011 Колеги имам проблем с таблото на аудито , от вече бая време изписва проблем с датчика на маслото ( мери ниво и температура) също така не показва температура на маслото , с ваг-ком в раздела на двигателя няма грешки , грешката е в инструментите -> 00562 Sensor G266 / 30 -00 Open or Short to Plus. Мисля да взема табло от РС4 б5 също 2.7т и се чудя дали ще стане? Също така се чудя дали наистина проблема е в таблото??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 4 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2011 (Редактирано) и от къде смяташ ще го вземеш това табло от РС4 ?ако намериш под 400 евро някое , ми дрънни да взема и аз едно Редактирано 4 Юни 2011 от kolio kioravoto prase Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Style Публикувано 4 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юни 2011 Имам един ЗИЛ ако видя некое по пътя напрао го блъскам А сега сериозно , нали няма да е проблем трансплантацията? Как да си оправя имобилаизера че имам Ваг-че ? П.С ако не намеря от РС4 от С4 пак става Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 4 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2011 не беше лошо да провериш първо , щот аз лично видях само едно табло от рс4 под 500 евро цена и беше 400 евро от С4 нещата са малко по добре 200евро с дефектен фис Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gesev Публикувано 4 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2011 Само дето табло то а4 няма да тръгне на а6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 4 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2011 Ромка това за 400 и кусор евро и аз го гледах ... баси таблото и лудесията неможе да струва толкова ве :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Style Публикувано 4 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юни 2011 (Редактирано) А бе нещо ме съмнява да не е датчика бре? КАто карам яко и мина през по голяма дупка и направо светва червения знак на таблото че няма масло , а всъщност всичко си е наред , също така като я запаля и го покаже тоя знак , ако отворя предник капак (само го дръпна да се отключи ) и изчезва грешката от фис-а???П.с имам един съсед дето строши на една Рс-ка двигателя и разбрах че купил няква друга да зглобява от двете една , та дано има табло и да го даде тънкана Редактирано 4 Юни 2011 от Style Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Style Публикувано 5 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2011 А като нямам CAN проблем ли ще е ??? П.с : чакам цена за табло от една разглобена .... дано не дере кожи :Д Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Style Публикувано 9 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юни 2011 Колеги някои компетентен да се изкаже за Кан-а??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eatmyshorts Публикувано 9 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2011 Дококото знам зависи от Software версията на таблото ( поне при а6 са така , мисля че трябва да е същото ) кодира се и няма проблем . Иначе оборотомера няма да работи . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 9 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2011 без кан не те виждам + всички букси отзад требе да ги смениш и всички пинове да се пренаредят и после как ще заобиколиш кана или да го изимитираш.... знам че може да се направи, но как не е ясно ...иска яко търсене по форумите! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eatmyshorts Публикувано 9 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2011 Software версията на таблото не трябва да е по - висока от D10 и на канали 60 и 61 на адаптации се слага 0 . Принципно буксите от а6 и а4 са еднакви разположенията им , пак зависи коя година е а6-цата и коя рс4-ката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Style Публикувано 9 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юни 2011 (Редактирано) Ами моита(А6) е 99 , но е с дигиталния часовник а Рс-ката е 2001 . Гледах по американските форуми дават че ставало , аз разбрах само че ако не се кодира ще свети лампата под тая на Есп-то за имобилайзера. Буксите са еднакви най-много да се размерят 2 пинчета(така пишат американците) П.с : цената е резачка както каза kolio Редактирано 9 Юни 2011 от Style Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 9 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2011 кодиране и адаптация са най малките проблеми в цялата схема ..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Style Публикувано 29 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юни 2011 А дали ще стане табло от S6 , щото се продаваше на части една А6-ца 2.7 и собственика ми вика : "ми тя е с табло от S6 " . Няма ли да се бърка тва табло заради V8-ка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 29 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2011 ot s6 ще стане ...тогава е въпрос на кодиране за 2 минути , стига буксите да са същите отзад... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Style Публикувано 5 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юли 2011 Табло намерих при това 2004 година , има имобилаизер , а моита няма (несъм много сигурен - 99-та година е ) което ще значи че няма да имам проблем да го сложа и да запаля без да го препрограмирам?? поправете ме ако греша? Може да се наложи да се препрограмира за да заработят одометър и оборотомер. Страх ме е само да го взема и после да се окаже че няма да мога да го ползвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 5 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2011 без кан не те виждам + всички букси отзад требе да ги смениш и всички пинове да се пренаредят и после как ще заобиколиш кана или да го изимитираш.... знам че може да се направи, но как не е ясно ...иска яко търсене по форумите!2004 е много ново това табло заради кана ше има драми ...и с имобилайзера също! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Style Публикувано 5 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юли 2011 Ако го сложа и активирам имобилаизера , ако си сложа старото ще мога ли да запаля или трябва после да чистя и грешката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 5 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2011 човек тва дето искаш да го направиш е много сложна интервенция и никога не се знае кво ше стане, и моя съвет е , ако нямаш сакЪ приятел дето да ги разбира много и то нещата хич да не се захващаш поради един милион причини.. . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Style Публикувано 6 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юли 2011 Таблото днес го взех , намерих и маистор работил в Bosch , но като го закачихме и показа пак същата грешка с датчика , и маистора каза че него трябва да сменя , затова си оставам със старото табло и ще сменям датчик и масло. Друго нещо което ми откри е , че с маслото 5w40 на свободен ход колата прави ниско налягане??? като я изфорсира и веднага показва нормално. Кажете дали това е нормално или трябва пак да минавам на 10w40 ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 6 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2011 Филма при теб да не би да е подобен:http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=104977&st=0&p=1599715entry1599715 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Style Публикувано 6 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юли 2011 Не аз съм си с оригиналното табло , а за това ми каза този маистор че много хора са го направили и не могат да я махнат тая грешка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 6 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2011 темата по горе я пуснах аз, и проблена се реши като купих датчик от морга за 40 лв и го монтирах в едно шише с масло, така лъжа таблото и всичко си работи.Сега да ти дам няколко отговора, който аз открих. този датчик е свързан с копчето на предния капак и когато е отворен капака не пищи таблото за около 5 мин. лошото е че не може просто да се махне датчика на капака, защото след 2-3 паления пак изписва грешка.Твоята кола Има ИМОБИЛАЙЗЕР. всяка а6 след 98 има. Моята е 98 и има. Каквото и табло да сложиш ще иска обучаване на ключа.Табло след 2003 година няма да тръгне на твоята кола. всичко може да заработи, но не и ОБОРОТОМЕРА. също ако сложиш табло от а4 без иммо, пак няма да запалиш защото няма кой да отключи двигателя.ако си с дигиталния часовник би трябвало да си с КАН-БУС.КАН-БУС процесора се намира в таблото, ако смениш таблото с такова с кан-бус шина, можеш да свържеш доста модули в колата с него, радио, навигация, парктроник, и други, за някои неща като Еку, климатроник, Абс и ЕСП, несъм сигурен, дали и те нетрябва да се сменят, с такива с кан-бус.за тях не съм пробвал. Но за горните си става,.Сега в момента връзвам симфони 2 към таблото, по кан бус шината, зада ми изписва инфо за радиото на километража и да се пуска радото и осветлението му с контакта.но и старите модели без кан бус изписват инфо на километража, само че те не използват кан-бус. Оточнявам, зада не си помисли някой че има кан-бус ако му изписва станциите на таблото.Това се налага защото моята кола няма кан-бус фабрично Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Style Публикувано 6 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юли 2011 Колега ти си от Пазарджик , нали? Ако да пиши на лично тел. да ти звънна да се видим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване