Jump to content

КЛИМАТРОНИКА ИЗКЛЮЧВА на А6


trii

Recommended Posts

Това последното не го разбрах. Може би защото не помня детайли от началото на темата. Ще обясниш ли?

колега

ако не си решил проблема още . то провери си вентилатора на климатика дали се включва и дали не е разбит откъм втулки ...дали не се клатурка прекалено много като го разклатиш с ръка ...ако не работи дава грешка и изключва компресора ..става жега ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверих за луфт на перката - няма, Сега ще пробваме блока за управление, ще пробваме с друг (след като намеря).

Здравей.Преди година имах подобен проблем-Изключваше без причина и след рестарт се оправяше за малко.Решението се оказа много просто-Изключих акумулатора за около 20 мин и се оправи и оттогава не е имла проблем.

Редактирано от Ясен Русков
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още едно предположение: Включи канал 52 на климатроника и пусни компресора. Когато се изключи веднага ще видиш по таблицата която преди време си играх да превеждам, кой датчик изключва компресора - високо или ниско налягане. Залагам на ниското налягане. Това се получава, когато дюзата, която обръща фреона от течна в газообразна фаза е полузапушена от различни боклуци нерядко и финни стружки. На пръв поглед всичко е ОК даже на манометрите, но като се понатовари пропускливостта е малка и датчика за ниско налягане изключва. Другия вариант, който е по-малко вероятен е да са ти сипали малко повече фреон и да изключва от високо налягане. Виж на 52 канал и може да насочиш всеки добър майстор на климатици. Аз не съм такъв, но от МАСТЕРИ се принудих да разуча нещата сам. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите, относно акомулатора, аз съм го изключвал няколко пъти и за повече време но не се оправя.

Сега да споделя,от преди месец или два влезнах в диагностичен режим на блока за управление, след което ми прави впечатление , че изключването става малко по леко а не със толкова силно запъване. Днес карах на 52 режим, както ми писа колегата, но компресора не изключи, ще проверя през седващите дни дали пък нещо несе оправи сама през този режим. Колега maverickpl не разбрах, за коя таблица става на въпрос и къде да я намеря благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравеите и аз сьм сьс сьщия проблем вклучва и изклучва след 2 секунди компресора ,перката работи компресора сащо аз сам в испания колата стои няколкон дена в сервиза и немогат да разберат кво и има блока на климатика смених и сащтата работа .надчвам се някои да помогне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря maverickpl за кодовете , зад всяко с1 до с61 стои някаква стоиност в блока, но аз разбрах че грешка е само когато с1 е различно от 00,0 , по горе така беше писано. А в таблицата има толкова стойности.Ако е възможно да ти изпратя стойностите на с1 до с61 и да кажеш какво става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря maverickpl за кодовете , зад всяко с1 до с61 стои някаква стоиност в блока, но аз разбрах че грешка е само когато с1 е различно от 00,0 , по горе така беше писано. А в таблицата има толкова стойности.Ако е възможно да ти изпратя стойностите на с1 до с61 и да кажеш какво става.

На 52 канал има само светещи сегменти /чертички/ на дисплея - виж на 8стр. от кодовете. По това кой сегмент светва като ти прекъсва компресора, е2 или f2, по таблицата ще видиш кой датчик се задейства. Разпечатай си тия 9 страници и си ги вземи в колата като гледаш какво става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес проверих какво става при включен 52канал. Всичко което видях ме кара да мисля, че повередата е от съвсем друг характер.Ето защо аз ще опиша какво стана - първо се появи g1,g2,g3 и точка, което означава че всичко е ОК, след като започна да натискам педала, за да ускори колата точката изчезва и се появява d3 - (комресора ще остане изключен за 3 - 12sek). Но когато колата е на място аз вдигнах до 3000 оборота но комресора не се изключи, тоест това е само в движение.Сега това дали трябва да е така аз незнам? При ускорение можеби, да не пречи на двигателя се изключва компресора, след което отново се включва но при мен явно там става проблема, защото ускорението продължава и повторното включване по някой път е невъзможно.Включва изключва и почва да бърка режима на работа на двигателя, защото се чуства предърпване .Компютър на колата, можели да изключва изцяло комресора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес проверих какво става при включен 52канал. Всичко което видях ме кара да мисля, че повередата е от съвсем друг характер.Ето защо аз ще опиша какво стана - първо се появи g1,g2,g3 и точка, което означава че всичко е ОК, след като започна да натискам педала, за да ускори колата точката изчезва и се появява d3 - (комресора ще остане изключен за 3 - 12sek). Но когато колата е на място аз вдигнах до 3000 оборота но комресора не се изключи, тоест това е само в движение.Сега това дали трябва да е така аз незнам? При ускорение можеби, да не пречи на двигателя се изключва компресора, след което отново се включва но при мен явно там става проблема, защото ускорението продължава и повторното включване по някой път е невъзможно.Включва изключва и почва да бърка режима на работа на двигателя, защото се чуства предърпване .Компютър на колата, можели да изключва изцяло комресора?

Е щом светва d3 нямам представа какво го предизвиква, но със абсолютна сигурност знам, че този климатроник ако работи както трябва НЕ изключва компресора, а управлява всичко посредством клапите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега стана интересно, какво предизвиква включването на d3. Явно за да го има това, то трябва да предпазва компресора от нещо. Къде може да се потърси информация?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен има подобен проблем,пускам климатроника след около минута се изключва сам,пак след минута се включва и така 3-4 пъти и след това тръгва и всичко е ОК.За грешки не съм гледал :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...