mgeorgiev Публикувано 30 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2011 Здравейте колеги,колата стана тромава. Турбината не включва всеки път. Спада на мощността се усеща силно на 3, 4 и 5 предавка. Излизат ми следните грешки. Моля за насоки от къде да започна. Предварително ви благодаря за отделеното време:Tuesday,28,June,2011,20:47:03:63170VCDS Version: Release 10.6.1Data version: 20100831----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Chassis Type: 8C - Audi 80/S2 B4Scan: 01 02 03 08 15 25-------------------------------------------------------------------------------Address 01: Engine Labels: 028-906-021-AHU.lbl Part No: 028 906 021 FE Component: 1,9l R4 EDC 00SG KD05 Coding: 00013 Shop #: WSC 00404 VCID: 57B7FADC1513 Faults Found:00626 - Glow Plug Indicator Light (K29) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18) 31-00 - Open or Short to Ground01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) 31-10 - Open or Short to Ground - IntermittentReadiness: N/A-------------------------------------------------------------------------------Address 03: ABS Brakes Labels: 4A0-907-379.lbl Part No: 4A0 907 379 A Component: Bremsen-Elektronik Shop #: BB 33837 VCID: 29538C24735No fault code found.-------------------------------------------------------------------------------Address 08: Auto HVAC Labels: None Part No: 4A0 919 579 C Component: Stg. Klimak. 4-Zyl. D07 VCID: 3065614050F1 Fault Found:00532 - Supply Voltage B+ 07-00 - Signal too Low-------------------------------------------------------------------------------Address 15: Airbags Labels: 8A0-959-655.lbl Part No: 8A0 959 655 Component: Airbag IV AUDI D00 Coding: 00766 Shop #: WSC 06313 VCID: F0E5214010F2 Faults Found:00532 - Supply Voltage B+ 07-10 - Signal too Low - Intermittent01025 - Trigger for On Board Diagnostic Lamp; Malfunction 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent-------------------------------------------------------------------------------Address 25: Immobilizer Labels: None Part No: 4A0 953 234 Component: IMMO AUZ9Z0R8093368 D72 Coding: 00000 Shop #: WSC 00404 VCID: DFC752FCFD12 Faults Found:01176 - Key 07-10 - Signal too Low - Intermittent00750 - Warning Lamp 31-00 - Open or Short to GroundEnd --------------------------------------------------------------------- Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 30 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2011 EGR-и, релета подгревни свещи, airbag-a & климатик ...С какъв ключ си ?!Гледам дава само too low ?! Акумулатор ???Такива нещица ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mgeorgiev Публикувано 30 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юни 2011 00626 - Glow Plug Indicator Light (K29) - това е лампа за подгрев на свещите и не ми е проблем (дава грешка защото съм с бензиново табло, а колата е дизел. На това табло няма такава лампа и за това дава грешка)EGR - a ок, ще го проверя и почистяключ - стандартен с имобилайзер оригиналния ключакумолатора ми е чисто нов - сменен преди седмицаклиматика си работипритеснява ме повече това:01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 30 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2011 Ами ще се наложи да го смениш този клапан - от него няма тяга ... !ЕГР-а или го чистиш и слагаш да се мъчиш пак, или го изолираш ... И без това няма облекчения за "екология" ...Иначе имаме подфорум само за сажда повер ! Там ще намериш полезно инфо ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 30 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2011 Като за начало изтрий грешките и виж коя ще се появи пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mgeorgiev Публикувано 30 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юни 2011 Ок, аз грешките ги изтрих, карах 2 дена довечера ще тествам пак и ще кача резултата.Може ли проблема с тягата да има общо с горивен филтър - на 10000 км е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 30 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2011 Не е невъзможно. Но си мисля, че ако е от него няма ту да работи, ту не.Направи логове, от които да стане по-ясно каква е причината за невървежа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mgeorgiev Публикувано 30 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юни 2011 Нов съм във форума и нямам натрупан опит. nicoldy моля, да ми кажеш как да направя въпросните логове. Предварително ти благодаря. Ако вече има такава тема, моля да ме насочиш към нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 30 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2011 Как се прави лог- http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=27&t=301В общи линии какво се гледа в него - http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/tdi.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mgeorgiev Публикувано 4 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юли 2011 Здравейте колеги,оказа се, че има проблем със захранването на тези клапани понеже са с общ плюс.Снопа с кабелите към единия клапан се беше мушнал зад шайбата на ремъка и от въртенето беше наранил и оголил самия кабел. Проблема със загубата на мощност изчезна след изолирането на кабела и изтриване на грешките!Останаха ми следните грешки:Address 08: Auto HVAC Labels: NonePart No: 4A0 919 579 CComponent: Stg. Klimak. 4-Zyl. D07VCID: 3065614050F1 Fault Found:00532 - Supply Voltage B+07-00 - Signal too LowAddress 25: Immobilizer Labels: NonePart No: 4A0 953 234Component: IMMO AUZ9Z0R8093368 D72Coding: 00000Shop #: WSC 00404VCID: DFC752FCFD1някакви идеи при положение, че климатика си работи?2 Faults Found:01176 - Key07-10 - Signal too Low - Intermittent00750 - Warning Lamp31-00 - Open or Short to Groundи тук нямам някакви проблеми с палене или нещо подобно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 5 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2011 Колега откъде си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro2fast4u Публикувано 6 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2011 Варна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 6 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2011 Моментално заминавай при колегата IfdiK не е скъпчия а ужасно много ги чува Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kamen martinov Публикувано 7 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2011 Защо си мисля че проблема е по скоро механически от колкото електронен,провери си маркучите на турбото и най вече този който отива към ГНП и се включва в турбокоректора на помпата може да се е цепнал и от време на време изпуска и от там няма какво да подаде въздух на клапана за да се увеличи дебита на горивото и да има тяга. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 7 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2011 Маркуче от турбото към гнп? Това ГНП се управлява електронно, а не с надув. Отделно по-горе вече автора на темата сподели, че проблема е оправен и е бил в захранването до Н75. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 8 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2011 (Редактирано) Маркуче от турбото към гнп? Това ГНП се управлява електронно, а не с надув. Отделно по-горе вече автора на темата сподели, че проблема е оправен и е бил в захранването до Н75.Беги при некой дет ги ЧУВА Кораво!!! Не се занимавай с глупости,материята е много деликатна-после ще спестиш от разход като всичко е наред Редактирано 8 Юли 2011 от Fitil4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kamen martinov Публикувано 8 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2011 Вие си знаете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване