Jump to content

Загуба на мощност AUDI B4 1.9 TDI 1Z мотор


mgeorgiev

Recommended Posts

Здравейте колеги,

колата стана тромава. Турбината не включва всеки път. Спада на мощността се усеща силно на 3, 4 и 5 предавка.

Излизат ми следните грешки. Моля за насоки от къде да започна. Предварително ви благодаря за отделеното време:

Tuesday,28,June,2011,20:47:03:63170

VCDS Version: Release 10.6.1

Data version: 20100831

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Chassis Type: 8C - Audi 80/S2 B4

Scan: 01 02 03 08 15 25

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 028-906-021-AHU.lbl

Part No: 028 906 021 FE

Component: 1,9l R4 EDC 00SG KD05

Coding: 00013

Shop #: WSC 00404

VCID: 57B7FADC151

3 Faults Found:

00626 - Glow Plug Indicator Light (K29)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18)

31-00 - Open or Short to Ground

01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 4A0-907-379.lbl

Part No: 4A0 907 379 A

Component: Bremsen-Elektronik

Shop #: BB 33837

VCID: 29538C24735

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: None

Part No: 4A0 919 579 C

Component: Stg. Klimak. 4-Zyl. D07

VCID: 3065614050F

1 Fault Found:

00532 - Supply Voltage B+

07-00 - Signal too Low

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 8A0-959-655.lbl

Part No: 8A0 959 655

Component: Airbag IV AUDI D00

Coding: 00766

Shop #: WSC 06313

VCID: F0E5214010F

2 Faults Found:

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal too Low - Intermittent

01025 - Trigger for On Board Diagnostic Lamp; Malfunction

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 25: Immobilizer Labels: None

Part No: 4A0 953 234

Component: IMMO AUZ9Z0R8093368 D72

Coding: 00000

Shop #: WSC 00404

VCID: DFC752FCFD1

2 Faults Found:

01176 - Key

07-10 - Signal too Low - Intermittent

00750 - Warning Lamp

31-00 - Open or Short to Ground

End ---------------------------------------------------------------------

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

00626 - Glow Plug Indicator Light (K29) - това е лампа за подгрев на свещите и не ми е проблем (дава грешка защото съм с бензиново табло, а колата е дизел. На това табло няма такава лампа и за това дава грешка)

EGR - a ок, ще го проверя и почистя

ключ - стандартен с имобилайзер оригиналния ключ

акумолатора ми е чисто нов - сменен преди седмица

климатика си работи

притеснява ме повече това:

01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ще се наложи да го смениш този клапан - от него няма тяга ... !

ЕГР-а или го чистиш и слагаш да се мъчиш пак, или го изолираш ... И без това няма облекчения за "екология" ...

Иначе имаме подфорум само за сажда повер ! Там ще намериш полезно инфо ! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок, аз грешките ги изтрих, карах 2 дена довечера ще тествам пак и ще кача резултата.

Може ли проблема с тягата да има общо с горивен филтър - на 10000 км е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е невъзможно. Но си мисля, че ако е от него няма ту да работи, ту не.

Направи логове, от които да стане по-ясно каква е причината за невървежа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нов съм във форума и нямам натрупан опит. nicoldy моля, да ми кажеш как да направя въпросните логове.

Предварително ти благодаря. Ако вече има такава тема, моля да ме насочиш към нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

оказа се, че има проблем със захранването на тези клапани понеже са с общ плюс.

Снопа с кабелите към единия клапан се беше мушнал зад шайбата на ремъка и от въртенето беше наранил и оголил самия кабел. Проблема със загубата на мощност изчезна след изолирането на кабела и изтриване на грешките!

Останаха ми следните грешки:

Address 08: Auto HVAC Labels: None

Part No: 4A0 919 579 C

Component: Stg. Klimak. 4-Zyl. D07

VCID: 3065614050F

1 Fault Found:

00532 - Supply Voltage B+

07-00 - Signal too Low

Address 25: Immobilizer Labels: None

Part No: 4A0 953 234

Component: IMMO AUZ9Z0R8093368 D72

Coding: 00000

Shop #: WSC 00404

VCID: DFC752FCFD1

някакви идеи при положение, че климатика си работи?

2 Faults Found:

01176 - Key

07-10 - Signal too Low - Intermittent

00750 - Warning Lamp

31-00 - Open or Short to Ground

и тук нямам някакви проблеми с палене или нещо подобно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо си мисля че проблема е по скоро механически от колкото електронен,провери си маркучите на турбото и най вече този който отива към ГНП и се включва в турбокоректора на помпата може да се е цепнал и от време на време изпуска и от там няма какво да подаде въздух на клапана за да се увеличи дебита на горивото и да има тяга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркуче от турбото към гнп?

Това ГНП се управлява електронно, а не с надув. Отделно по-горе вече автора на темата сподели, че проблема е оправен и е бил в захранването до Н75.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркуче от турбото към гнп?

Това ГНП се управлява електронно, а не с надув. Отделно по-горе вече автора на темата сподели, че проблема е оправен и е бил в захранването до Н75.

hilezh.gifhilezh.gifhilezh.gif

Беги при некой дет ги ЧУВА Кораво!!! Не се занимавай с глупости,материята е много деликатна-после ще спестиш от разход като всичко е наред zustimm.gif

Редактирано от Fitil4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...