Kissman Публикувано 16 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2011 Колеги,от къде да погледна препоръчителните и подходящи масла за двигатели тъй като досега все съм карал с уж най-доброто 5W 40 пълна синтетика но се чудя фатално ли ще бъде ако пробвам с 10 W 40...Вече съм на близо 180 000 км като пробег.Ще бъда и докрай искрен защо мисля да правя подобни гимнастики....просто за да намаля поне частично този вечен доколкото разбирам след многото четения на мнения по форуми и крайно досаден проблем с горенето на масло на този тип двигател.Правен е ремонт на главата и ефекта беше временен и минимален.Затова си мисля дали няма да е кой знае колко вредно за двигателя ако мина на друго масло...поне веднъж да пробвам .Какво е вашето мнение? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 16 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2011 Не си за 10/40 според мен. Разходът на масло за този мотор си е задължителен. Няма спасение. Просто си му свикни! Имал съм маслояд и след известно време не ми правеше впечатление. Доливаш и толкова. Става машинално. Сериозно! Но не минавай на по-гъсто масло!Нека и другите кажат, но според мен е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 16 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юли 2011 Благодаря,това все пак е някакво успокоение Благодаря,това все пак е някакво успокоение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wolff1 Публикувано 29 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2011 Ето ти препоръчителните масла на Кастрол за твоя двигател и както каза колегата, си доливай, това е Engine ALT Capacity : LubeCap 4,2 literUse : NormalIntervals : Change 15000 km / 12 monthsProducts : Castrol EDGE 0W-30 : Castrol EDGE 5W-30 : Castrol EDGE Formula RS 0W-40 : Castrol EDGE Formula RS 10W-60 : Castrol MAGNATEC 5W-40 C3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 30 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2011 Не минавай на полусинтетични масла от рода на 10W-40 и подобни, твоят мотор си е за пълна синтетика, както е описал по-горе колегата и е дал на примерни вискозитети и масла на Кастрол. А за разхода малко трябва да му свикнеш колко доливаш от смяна до смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 30 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2011 (Редактирано) Колеги,от къде да погледна препоръчителните и подходящи масла за двигатели...Ето ти няколко примера, не като марки, а просто заради вискозитетите:Цък, Цък, Цък Редактирано 30 Юли 2011 от bokouser Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 2 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 2 Август 2011 благодаря на всички за мненията,избрах си маслото за следващата смяна да ми е Castrol EDGE Formula RS 10W-60,струва ми се че ще е подходящо и се надявам да има ефект с горенето му защото го дават че издържа на много висока температура и е за спортно каране.Не ми е ясно обаче как така 10 W 60 е пълна синтетика а 10 W 40 е полусинтетика....аз мислех че малките цифри преди W-то дето са-0,5 са пълна синтетика и вече от 10 нагоре започва полусунтетиката... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wolff1 Публикувано 3 Август 2011 Доклад Share Публикувано 3 Август 2011 (Редактирано) благодаря на всички за мненията,избрах си маслото за следващата смяна да ми е Castrol EDGE Formula RS 10W-60,струва ми се че ще е подходящо и се надявам да има ефект с горенето му защото го дават че издържа на много висока температура и е за спортно каране.Не ми е ясно обаче как така 10 W 60 е пълна синтетика а 10 W 40 е полусинтетика....аз мислех че малките цифри преди W-то дето са-0,5 са пълна синтетика и вече от 10 нагоре започва полусунтетиката...няма да имаш никви проблеми с това масло колега, все пак ти е по предписание. състезателно е и е пълна синтетика. 10-40 си е полу, кажи впечатления по нататък Редактирано 3 Август 2011 от wolff1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване