Jump to content

Табло с ФИС от А6(С5) на А4(В5)


KCV

Recommended Posts

Както е написано в заглавието, ще се пробвам да поставя табло с ФИС

( 4В0 919880 Н, VDO 110.008.890/002 ) от Аudi A6 (C5) на Audi a4 (B5).

Ще се пренареждат буксите, от 26 пина ще се премине към 32 пина.

Ще изпреваря някои, таблото е без CAN управление.

Въпросът е дали е възможна конверсията без някакви сериозни сътресения

или допълнителни неземни технологии?

Също ме интересува това табло дали има вграден имобилайзер,

и ако има дали ще окаже някакво влияние на сработването?

Ще съм благодарен на вашите компетентни мнения.

:rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Изчел съм ги темите от форума, но конкретно в тази не открих отговори.

Доколкото знам има Audi A4 с 32 пинови букси на таблото, или бъркам?

Ще се радвам и ако някой има няква схема на разположение на пиновете

на това табло от Audi A6 (C5), да сподели за да сравня с това с което разполагам.

Разбира се ще има и добър снимков материал с разяснения.

Редактирано от KCV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще имаш голям (нерешим) проблем с уреда за гориво

Благодаря,

но ще имаме ли възможност да се докоснем

до вашите знания и опит, или поне до техния източник,

колега?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ще имате тая възможност колега.

Тази операция съм я пробвал ,въртял съм

табла от А4 и А6 , и двете с фис,почти всичко може да се

настрои с вагком без горивомера,защото дачика за гориво в резервоара

при А4 и А6 работи с разли4ни стоиности,

при А4 пълен резервоар-40 ома

празен резервоар-280 ома

при А6 пълен резервоар -270 ома

празен резервоар -40 ома

и другия проблем е на А4-ката табло с фис,и индикация за отворена врата

то с табло на А6-ца тая индикация за отворени врати няма да можеш да я подкараш

защото на двете коли централното е корено различно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още една съществена разлика на А4 димера за осветлението

е в таблото,докато на А6-цата е отвън,сменя се не много сложно

но си е игра4ка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега gesev благодаря за насоките, считам, че за момента

посочените от теб проблеми са решими с известни познания и намеси.

...,почти всичко може да се

настрои с вагком без горивомера,защото дачика за гориво в резервоара

при А4 и А6 работи с разли4ни стоиности,

при А4 пълен резервоар-40 ома

празен резервоар-280 ома

при А6 пълен резервоар -270 ома

празен резервоар -40 ома

Това по принцип се лекува с обръщане посоката на отчитане на датчика за горивото.

... на А4 димера за осветлението

е в таблото,докато на А6-цата е отвън,сменя се не много сложно

но си е игра4ка

И това е постижимо, не е кой знае какъв проблема.

По въпроса с индикацията за отворена врата, ако някой има информация,

моля нека сподели, какви сигнали подава този специален модул на централното

заключване при Audi A6 (C5) към таблото.

<_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това по принцип се лекува с обръщане посоката на отчитане на датчика за горивото

само така си мислиш,нищо не може да обърнеш,реостата не показва омовете

пропорционално,защото резервоара не е с правилна форма,повярваи ми един

месец съм си играл с тоя проблем,има само един вариант но на мен ми свършиха нервите,

нов дъмп за таблото където е променена картата за от4итане на гориво,

Колкото до индикацията за отворена врата,ами на А4-та всяка врата е с отделен пин,тоест аналогов

сигнал ако мога така да го кажа,при А6-ца информацията е по кан вси4ки врати са на един пин,

варианта е да сложиш електроника от 6-ца за централно и да и ползваш само индикацията за вратите,

което пък не е изгодно от финасова гледна то4ка,но ти си знаеш,пък може и да успееш.

Дори на двете табла им завъртях софта,и тогава стана мазало,по4наха да работят както те си знаят...

Защо всъшност ще сменяш таблото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Защо всъшност ще сменяш таблото?

Щото такова изпадна, но вече все повече се замислям над възможността за успех накрая.

Засега всичко е в застой, от едно място обещаха табло от Audi А4 ( но дизел, а аз ще го

слагам на бензинов автомобил ).

Като стана дума за смяна на софт, ще се наложи ли смяна на софта

за това дизеловото за да стане за бензин, или само с VAG-COM прекодиране ще се мине?

Разполагам с файл с данни точно за таблото на А6-та.

Свалях го от некъв руски сайт, а там е пълно с такива файлове за

почти всички табла.

<_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 months later...

Аз се отказах, не, че не пробвах, но все нещо отказваше да стане както трябва.

Но колегата avtasev77 се е справил доста добре и съм сигурен, че ще ти свърши работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

Ще имаш голям (нерешим) проблем с уреда за гориво

Да изтупам прахта малко.

След изоставяне на опитите и пробите, и изчитане на доста материали

от разни източници, попаднах на един тип, който твърди, че се е справил

с подобен проблем, като дори предлага готовото решение ( TinyTank ).

Ей му творението: http://www.alm.hk/tiny/tinytank.php

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора аз карам Ц5 с табло от Б5, всичко работи перфектно включително уреда за гориво и отзад не се виждат никакви интервенции по кабелите. Незнам как става това, но единственото нещо по което може да се познае, е че усилването и намалянето на подсветката става като при б5, а не от копчето където е нормално за А6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...