KCV Публикувано 19 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2011 Както е написано в заглавието, ще се пробвам да поставя табло с ФИС ( 4В0 919880 Н, VDO 110.008.890/002 ) от Аudi A6 (C5) на Audi a4 (B5).Ще се пренареждат буксите, от 26 пина ще се премине към 32 пина.Ще изпреваря някои, таблото е без CAN управление.Въпросът е дали е възможна конверсията без някакви сериозни сътресенияили допълнителни неземни технологии?Също ме интересува това табло дали има вграден имобилайзер, и ако има дали ще окаже някакво влияние на сработването?Ще съм благодарен на вашите компетентни мнения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 19 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2011 Click Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 19 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юли 2011 (Редактирано) ClickИзчел съм ги темите от форума, но конкретно в тази не открих отговори.Доколкото знам има Audi A4 с 32 пинови букси на таблото, или бъркам?Ще се радвам и ако някой има няква схема на разположение на пиновете на това табло от Audi A6 (C5), да сподели за да сравня с това с което разполагам.Разбира се ще има и добър снимков материал с разяснения. Редактирано 19 Юли 2011 от KCV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 19 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2011 A защо не си намериш донор от същата година и да го присадиш без драми? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gesev Публикувано 19 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2011 Ще имаш голям (нерешим) проблем с уреда за гориво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 19 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юли 2011 Ще имаш голям (нерешим) проблем с уреда за горивоБлагодаря, но ще имаме ли възможност да се докоснемдо вашите знания и опит, или поне до техния източник,колега? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gesev Публикувано 19 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2011 Да ще имате тая възможност колега.Тази операция съм я пробвал ,въртял съм табла от А4 и А6 , и двете с фис,почти всичко може да се настрои с вагком без горивомера,защото дачика за гориво в резервоарапри А4 и А6 работи с разли4ни стоиности,при А4 пълен резервоар-40 ома празен резервоар-280 омапри А6 пълен резервоар -270 ома празен резервоар -40 омаи другия проблем е на А4-ката табло с фис,и индикация за отворена вратато с табло на А6-ца тая индикация за отворени врати няма да можеш да я подкарашзащото на двете коли централното е корено различно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gesev Публикувано 19 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2011 Още една съществена разлика на А4 димера за осветлениетое в таблото,докато на А6-цата е отвън,сменя се не много сложно но си е игра4ка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 20 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юли 2011 Колега gesev благодаря за насоките, считам, че за момента посочените от теб проблеми са решими с известни познания и намеси....,почти всичко може да се настрои с вагком без горивомера,защото дачика за гориво в резервоарапри А4 и А6 работи с разли4ни стоиности,при А4 пълен резервоар-40 ома празен резервоар-280 омапри А6 пълен резервоар -270 ома празен резервоар -40 омаТова по принцип се лекува с обръщане посоката на отчитане на датчика за горивото.... на А4 димера за осветлениетое в таблото,докато на А6-цата е отвън,сменя се не много сложно но си е игра4каИ това е постижимо, не е кой знае какъв проблема.По въпроса с индикацията за отворена врата, ако някой има информация,моля нека сподели, какви сигнали подава този специален модул на централнотозаключване при Audi A6 (C5) към таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gesev Публикувано 20 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2011 Това по принцип се лекува с обръщане посоката на отчитане на датчика за горивотосамо така си мислиш,нищо не може да обърнеш,реостата не показва омоветепропорционално,защото резервоара не е с правилна форма,повярваи ми един месец съм си играл с тоя проблем,има само един вариант но на мен ми свършиха нервите,нов дъмп за таблото където е променена картата за от4итане на гориво,Колкото до индикацията за отворена врата,ами на А4-та всяка врата е с отделен пин,тоест аналоговсигнал ако мога така да го кажа,при А6-ца информацията е по кан вси4ки врати са на един пин,варианта е да сложиш електроника от 6-ца за централно и да и ползваш само индикацията за вратите,което пък не е изгодно от финасова гледна то4ка,но ти си знаеш,пък може и да успееш.Дори на двете табла им завъртях софта,и тогава стана мазало,по4наха да работят както те си знаят...Защо всъшност ще сменяш таблото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 20 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юли 2011 ...Защо всъшност ще сменяш таблото?Щото такова изпадна, но вече все повече се замислям над възможността за успех накрая.Засега всичко е в застой, от едно място обещаха табло от Audi А4 ( но дизел, а аз ще го слагам на бензинов автомобил ).Като стана дума за смяна на софт, ще се наложи ли смяна на софтаза това дизеловото за да стане за бензин, или само с VAG-COM прекодиране ще се мине?Разполагам с файл с данни точно за таблото на А6-та.Свалях го от некъв руски сайт, а там е пълно с такива файлове за почти всички табла. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gesev Публикувано 20 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2011 Много внимаваи с тия фаилове ,4е аз едно табло едвам го съживих после,при мен цялата работа беше заради КАНАЛ 19 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 20 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юли 2011 Другата седмица ще се заигравам по сериозно, та ще пиша ако има изненади. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ram_pz Публикувано 12 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2012 В крайна сметка какво стана? Повдигам темата, защото и аз съм на същата хава ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 12 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2012 Аз се отказах, не, че не пробвах, но все нещо отказваше да стане както трябва.Но колегата avtasev77 се е справил доста добре и съм сигурен, че ще ти свърши работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ram_pz Публикувано 12 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2012 Благодаря Колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 28 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2013 Ще имаш голям (нерешим) проблем с уреда за горивоДа изтупам прахта малко.След изоставяне на опитите и пробите, и изчитане на доста материалиот разни източници, попаднах на един тип, който твърди, че се е справилс подобен проблем, като дори предлага готовото решение ( TinyTank ).Ей му творението: http://www.alm.hk/tiny/tinytank.php Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 28 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2013 Абе хора аз карам Ц5 с табло от Б5, всичко работи перфектно включително уреда за гориво и отзад не се виждат никакви интервенции по кабелите. Незнам как става това, но единственото нещо по което може да се познае, е че усилването и намалянето на подсветката става като при б5, а не от копчето където е нормално за А6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване