tvard Публикувано 20 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2011 Къде трябва да се намират вторите сонди при AQF мотора? При мен някой се е заиграл и е махнал вторите сонди. Искам да си ги възстановя, и сега не съм сигурен дали не стоят на катализаторите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
зеФс Публикувано 20 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2011 Какъв е този мотор?От под аватара ти ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
зеФс Публикувано 20 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2011 Не щеш да кажеш...Тъкмо щях да те светна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 20 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юли 2011 (Редактирано) Точно той е мотора, 4.2 40V. Благодаря за снимките, много ме насочи, първите сонди ги виждам, но тези ми се губиха от полезрението Утре ще погледна дали ги имам и аз.пп Гледам ти си махнал катализаторите, как оправи проблема със грешките и разхода как се промени? Редактирано 23 Юли 2011 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
зеФс Публикувано 20 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2011 Ама моя мотор май не е със същия код.Колата ми е А8, 2001-ва, 40 клапана, 4.2Имаш, както знаеш 2 отделни дръби, които вървят така до края. На двете имаш такива гърнета, като на снимката. Сондите седят в началото на гърнетата и газовете минават първо през тях, а после влизат в катализаторните пити. Видях кола, пак фейслифт, която заводски няма втори чифт сонди, но е по-стара. Кабелите на сондите влизат в купето през гумени тапи и имат жакове под шофьорската и пасажерската стелка. Махни стелките, така че да се виждат въздуховодите и погледни дали има жакове за сонди. Черни, с 4 процепа за каб. обувки. Жаковете се намират почти под седалката, под ръба на мокета. Не съм напълно сигурен, но бих проверил, дали има турбинка, под въздушния филтър. Това е турбина, която евентуално се управлява частично от вторите сонди и вкарва въздух в изпускателните колектори, за доизгаряне на бензина, тъй като при студен старт сместта е много богата.Целта на тези проверки е да разбереш, имала ли е изобщо втори сонди. Ако само са извадени, ще дава грешка от типа B1 S2 и B2 S2 open circuit, което означава че сонди 2 на глава 1 и 2 не са закачени. Тук, по Софийско има един тип, дето уж може да бара по софтуера и да загаси лампата, има и един Келеш из Варненско, който прави същите магии. Ако са я омагьосвали, може и да не дава грешка.Аз всъщност си пиша, ма ставам смешен. Ти кажи първо, защо мислиш, че нямаш сонди. И какъв е проблемът. Сондите стърчат от гърнетата, едната нагоре, другата нагоре и настрани. На подемник се виждат веднага.А разходът е нормално да падне, като махнеш всичките тапи, дето са наблъскали по генерацията. След катализатора, втората тапа е задното гърне. Градско ми показва на компа 15.4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 20 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юли 2011 (Редактирано) Утре ще погледна под стелките, иначе имам турбинка под въздушния филтър. Интересно не ми свети чека, но с вагком-а ми изкарва същите грещки. Колата уж не е била карана в България, беще нов внос. Като я изфорсирам (топла/студена) припукват гърнетата, и искам да я оправя тая богата смес.След като са преди катализаторите, има ли проблем да ги махна тия катализатори, без да се отрази на сондите? Редактирано 20 Юли 2011 от tvard Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
зеФс Публикувано 20 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2011 Интересно не ми свети чека, но с вагком-а ми изкарва същите грещки. Може да са ти махнали лампичката, за да не свети при продажбата. Откачи нещо, примерно една от моторните сонди, или дебитомера и като поработи няколко минути, би трябвало да светне. Мисля си, че просто нямаш лампа, защото при активна грешка трябва да свети. Освен, ако грешката не е изчистена, но проблемът е оправен.Като я изфорсирам (топла/студена) припукват гърнетата, и искам да я оправя тая богата смес. Дали припукват от това? Горните сонди са моторните и пряко отговарят за сместта. Ако имаш проблем с тях, е възможно сместта да е богата. Като развиеш една две свещи, ще разбереш по нагара, защото богатата смес произвежда черни сажди. Но това би се забелязало и отзад, чернилката ще се вижда при изфорсиране. Не липсват майстори, които могат да ти направят добра диагностика.Без връзка с темата, бих те посъветвал, да си провериш съосието на колелата на разпределителните валове и състоянието на ангренажа. Малко балъци продават обслужена кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 23 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юли 2011 В момента съм в процес на смяна на ролки и ремъци. Забелязах, че вакумите които дърпат клапите в смукателя са блокирали. По точно не самите вакуми а механизмите на клапите не се движат. Те каква роля играят? Доколкото до сондите, нямам втори сонди, но са ми сменяни катализаторите 2004-5г. и явно са ги омагьосвали още тогава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
зеФс Публикувано 23 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2011 Променят геометрията на всмукателния колектор.А това е доста важно. Според това, как са запекли, или имаш висок разход или ниска мощност, при което пак имаш висок разход.Трябва да ги раздвижиш. А някой в някаква тема беше сложил снимки, как се раздвижват... Запичат осите и се избиват по някакъв специален начин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
зеФс Публикувано 24 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2011 Ще разкажеш ли за смяната на ремъка?Дали намери скоба за центровка на валовете? Тя не че е кой знае какво - трябва четирите отвора да са застопорени в една линия и така да стегнеш зъбните колела.Дали намери инфо за проклетото свредло, което се слага, преди да издърпаш шплента на хидр. обтегач? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 24 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2011 Ще потърся темата, ако случайно я знаеш няма да се разсърдя и на линк За обслужването, днес я наредихме със новите ролки и ремъци. Но чак във вторник ще я паля, чакам антифриз. Ще споделя още като я запаля Имам и няколко маркуча за смяна(на хидравликата и един воден), че са напукани. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
зеФс Публикувано 24 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2011 Точно гледах на един друг колега бубуто, че има същия проблем и даже го питах да не сте един и същ човек.Те ти снимки и на тебе.http://forums.quattroworld.com/a8/msgs/44689.phtml Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 24 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2011 Точно гледах на един друг колега бубуто, че има същия проблем и даже го питах да не сте един и същ човек.Те ти снимки и на тебе.http://forums.quattroworld.com/a8/msgs/44689.phtmlАз съм от Пловдив, но се надявам да имаме повод да се запознаем .Линкът е супер, при мен са забили в ниските явно, не са изпънати вакумите. Утре ще им направя профилактика, така и така е разхвърляна предницата Ето и малко снимки от кухнята Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
зеФс Публикувано 24 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2011 Принципно клапите са нормално отворени, като за високо натоварване.Когато дадеш на контакт и ако колата е работила скоро, се чува едно щрак и двете вакумчета се сплескват и затварят клапите. Това е защото имаш вакумно резервоарче под левия калник и ел.клапа направо подава вакум със даването на контакт още. Ако вакумът се губи, след запалване веднага залепват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 24 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2011 Даже на ръка не мога да ги мръдна, не знам колко са "яки" тези пружинки, но трябва да мога ги манипулирам ръчно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
зеФс Публикувано 24 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2011 Даже на ръка не мога да ги мръдна, не знам колко са "яки" тези пружинки, но трябва да мога ги манипулирам ръчно.Яки са, но не чак толкова. На ръка се движат.Еми ще избиеш капачките, малко водна шкурка 2000, малко грес и си на старта. Само внимателно, че дочух, че нещо можело да се счупи и после става драматично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 24 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2011 (Редактирано) Не знам как до сега не ги счупих докато ги напъвах .Страшно се изкефих на диаграмата за въртящия момент 300нм при 1000рпм Редактирано 24 Юли 2011 от tvard Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
зеФс Публикувано 25 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2011 (Редактирано) Eй сега им направих профилактика и на двете джаджи.Отне ми полвин час. Трудно излиза алуминиевата черупка и то, защото пред О-пръстена е на нулата почти и клеясва към колектора. Пласмасовата част трябва да се бележи с нещо, за да е по-лесно сглобяването, понеже рамото може да се пъхне по 4 начина през 90 градуса. Заедно с алуминиевата капачка се измъква и пласмасовата ос, понеже цялата клапа се измъква напред с около 3 см. излизайки отзад, но после с малко ръчкане се нацелва. Говоря за вътрешния край на остта, който е скрит във всмукателния колектор.Като поизкараш напред капачката, чак тогава може да чукаш по черната пласмасова ос. Трябват шестограм 4 за остта, 8 за една вакум клапа и Т30 за капачките. Може и ключе 13 за лявата вакум камбанка, че се пречка. Редактирано 25 Юли 2011 от зеФс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 25 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2011 (Редактирано) При мен са много клеасали , едната ос се оказа счупена. Но си личеше че е отдавна. Сега остава сваляне на смукателя и побългаряване на оста. Ще се възползвам, да разпробия смукателя за газовите дюзи. Така и не ми остана време да наредя всички маркучи, поне успях да си взема единия на хидравликата и да го сложа.ПП Темата май отиде далеч от замисъла си, ако някой модератор сметне да я раздели. Редактирано 25 Юли 2011 от tvard Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
зеФс Публикувано 26 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2011 Ексттра е темата, щом дава информация, според мене.Задължително да си регулираш фаровете срещу стена, след като ги монтираш. С отверка става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 26 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2011 Фаровете, ги дадох за възстановяване на рефлекторите, като ги взема ще мина през СБА-5лв е реглажа. Преди малко я запалих, мърка мотора . Остана да си обезвъздуша хидравликата, и да накича бронята. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
зеФс Публикувано 26 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2011 Може ли да си смениш ангренажа, а да ходиш до СБА за някакъв реглаж.Абе? Кво стана със счупената джаджа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 26 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2011 Нямам свободна стена в гаража , а и в СБА-то ще ми ги нагласят по точно. Джаджата чака, като и дойде реда. Надявам се да е в следващите 1-2 седмици + монтаж на газово(точно ще имам повод да извадя смукателя, за да го разпробия за дюзи).Появи се странен шум, от хидравликата(рейката)? Има ли някаква уловка при обезвъздушяването? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
зеФс Публикувано 27 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2011 Обикновенно се правят по няколко завъртания до край, наляво и надясно и после по няколко наполвина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 2 Август 2011 Доклад Share Публикувано 2 Август 2011 Обикновенно се правят по няколко завъртания до край,...И май на изгасен мотор и вдигната предница да не се товари гребена много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване