tvard Публикувано 8 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 8 Август 2011 След кратък застой продължих работата по колата. Обезвъздушяването ми е на дневен ред като проблем, не става само с вдигане и въртене. Източих всичкото масло от рейката и сега тя е пълна с въздух . Мисля да пробвам с надуване на системата, въртене и тогава да се изпусне налягането.Вчера успях да се справя със блокиралите клапи във смукателя. Ето и малко снимков материалНаложи се да си направя "спешъл туул" скоба за ваденето им, ако някой колега има трудности да звънка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 9 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2011 Ето как мина и днешния ден Успях да вкарам газовото ЕКУ при бензиновото.Разпробих си смукателя, и успях да боядисам бутилките. Надявам се до края на седмицата да я подкарам на алтернативно гориво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 10 Август 2011 Доклад Share Публикувано 10 Август 2011 Много големи изглеждат тия бутилки... все едно са за метан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 10 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 10 Август 2011 (Редактирано) Много големи изглеждат тия бутилки... все едно са за метан.Позна, за метан са! Проблема с хидравликата е почти решен, като го реша ще направя гайд със снимки. Редактирано 10 Август 2011 от tvard Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 5 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2011 На някой да му се намира инструмент за развиване на ламбда сондите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 6 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2011 Ако някой има нужда от такъв инструмент да свирка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 7 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2011 Мойте клапи на колектора си работят. Вакуумните резервоари са два, по един във всеки подкалник на А8, а на А6/С6 са един под казаня за хидравликата и един в левия подкалник. Всичките вакууми смених с нови с маркуче за връщаща нафта. Също смених и малкия вакуумен клапан отпред, той се беше пробил и като натискам съединителя да сменям скоростите, оборотите се вдигаха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване