Jump to content

Oxygen Sensor


tvard

Recommended Posts

След кратък застой продължих работата по колата. Обезвъздушяването ми е на дневен ред като проблем, не става само с вдигане и въртене. Източих всичкото масло от рейката и сега тя е пълна с въздух :bia: . Мисля да пробвам с надуване на системата, въртене и тогава да се изпусне налягането.

Вчера успях да се справя със блокиралите клапи във смукателя. Ето и малко снимков материал

DSCF8681.JPG

DSCF8682.JPG

Наложи се да си направя "спешъл туул" скоба за ваденето им, ако някой колега има трудности да звънка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето как мина и днешния ден :bia: Успях да вкарам газовото ЕКУ при бензиновото.

DSCF8687.JPG

DSCF8688.JPG

Разпробих си смукателя, и успях да боядисам бутилките. Надявам се до края на седмицата да я подкарам на алтернативно гориво.

DSCF8692.JPG

DSCF8693.JPG

DSCF8693.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много големи изглеждат тия бутилки... все едно са за метан.

Позна, за метан са! Проблема с хидравликата е почти решен, като го реша ще направя гайд със снимки.

Редактирано от tvard
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Мойте клапи на колектора си работят. Вакуумните резервоари са два, по един във всеки подкалник на А8, а на А6/С6 са един под казаня за хидравликата и един в левия подкалник. Всичките вакууми смених с нови с маркуче за връщаща нафта. Също смених и малкия вакуумен клапан отпред, той се беше пробил и като натискам съединителя да сменям скоростите, оборотите се вдигаха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...