viktor_777 Публикувано 23 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2011 Някой може ли да ми каже защо когато колата загрее и на място да завъртиш волана е абсурд когато е студена няма проблем??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nXus Публикувано 23 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2011 (Редактирано) Хидравличното масло проверяваш ли го колега? Редактирано 23 Юли 2011 от nXus Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
babuka Публикувано 23 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2011 От две неща може да е старо масло !! или по заминала помпа ! ако тези двете неща са проверени някой маркучи имат навика да се закъсват от вътре и се запушват . Най добре за да се разбере какъв е проблема смени маслото и сложи двигателно ,че е по гъсто слагай смело 10w40 не бой се и пак пиши. Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 23 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2011 ...смени маслото и сложи двигателно ,че е по гъсто слагай смело 10w40 не бой се и пак пиши. УспехМного смело твърдение! На какво е базирано? Защо поначало хидравличното масло е тънко, и с какво по-гъстото ще реши проблема на колегата? По-гъсто хидравлично масло слагат когато когато се губи хидравлична течност за временно закърпване на проблема.Сигурен ли си че няма да претрепеш някой с този убеждаващ тон? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viktor_777 Публикувано 23 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юли 2011 първото което направих беше да сменя маслото обаче без ефект но интересното е че го прави само като загрее колата и само на място.Когато подадеш газ и започва да се върти много леко... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 23 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2011 Помпата ти е проблемна най-вероятно. Отиди на сервиз където отбират от хидравлика да я погледнат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
babuka Публикувано 23 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2011 Много смело твърдение! На какво е базирано? Защо поначало хидравличното масло е тънко, и с какво по-гъстото ще реши проблема на колегата? По-гъсто хидравлично масло слагат когато когато се губи хидравлична течност за временно закърпване на проблема.Сигурен ли си че няма да претрепеш някой с този убеждаващ тон?Да абсолютно съм сигурен ,че няма да навредя на колегата.И със слагането на това масло ще игнорира проблема със износена помпа ,ако се подобрят нещата при загрял мотор, Знам много добре какво е хидравлично масло и какво двигателно разликата за помпа със намалял дебит ............................................ когато съм карал фадроми и багери и асвалто полагаща техника съм ги учил и практикувал тези номера колега НЕ СЕ ЗАЯЖДАМ Сега по следния пост на колегата проблема май отива към рейката?????? само не разбрах добре като въртиш леко на място при топъл мотор заяжда волана ли (става твърд) така ли колега ?? ако е така проблема е от рейката е износена и прехвърля масло м/у буталото .УспеХ иди някой който отбира от хидравлика да го погледне за по сигурно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 23 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2011 Проблема май не отива към рейката, щом с покачване на оборотите волана олекава, ама така както казваш, че имаш богат опит с хидравличните задвижвания и човека още утре може да свали рейката и да се чеше по главата умно.Проверка на хидравличната помпа е и моя съвет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viktor_777 Публикувано 23 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юли 2011 помпата я сваляхме но не откриха нищо износено но не разбирам ако е помпата няма ли и при студен двигател да се втвърдява волана???? казаха ми че имало някакъв маркуч на хидравликата с един клапан в средата възможно ли е този клапан да създава проблеми??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване