Jump to content

Проблем с АГУ на ауди А4 1.8Т


Recommended Posts

Здравейте колеги,отскоро съм във форума.Взех си ауди а4 1.8Т куатро,чипнах го и след това му сложих газова уредба.Проблема е следния:след като но натисна да мине 4000 оборота ми изчезва бензина.Първо мислих,4е си въобразявам,но за 300 км ми изгори около 10-15 литра бензин,като ми дава и едновременно 13/100 газ.Газовата ми уредба е система фобос.Някои имал ли е подобен проблем или какъв може да е проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 1 година имам един и същ проблем с моята кола, който се състои в това, че след 4-5000 оборота прехвърля на бензин, защото не и стига газта. След поредното ходене в сервиза очевидно вече не им се занимаваше да търсят проблема и ми предложиха във високите обороти да ми пуснат и бензин. Предполагам, че при теб е направено така и затова ти гори и бензин когато я натискаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега я дай повече инфо каква точно версия на ФОБОС са ти монтирали? Изпарител, инжектори, с коя версия на софта си и др. Не би би трябвало да не може да го храни ако са ти подбрали правилните компоненти, а иначе съм съгласен с колегите, че сигурно са я настроили да пуска и бензин! Къде е монтирана уредбата, ходил ли си да им споделиш какво се случва и евентуално какво са ти казали от сервиза?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Системата Фобос се състои от следните елементи:

-Газов комп.-Eazy gas

-Ижекторна рейка-Rail horizon,с размери на отворите 2,4

-Испарител-Tomasetto,тип-Artic

-Сензорите за-МАП,Вода,П1 и Т-газ са фобос.

Уредбата е сложена преди два дена в Пловдив.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Системата Фобос се състои от следните елементи:

-Газов комп.-Eazy gas

-Ижекторна рейка-Rail horizon,с размери на отворите 2,4

-Испарител-Tomasetto,тип-Artic

-Сензорите за-МАП,Вода,П1 и Т-газ са фобос.

Уредбата е сложена преди два дена в Пловдив.

Така е.Компромиса си има цена. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По скоро компромиса е бил с монтажа, но това е друг въпрос! Колега връщай се при тея и ги натискай да си оправят бакийте! Убеден съм, че при правилни настройки и монтаж тази система ще тръгне, ще върви и ще си доволен :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

POLICEMAN,blagodarq ti za suveta,no ako q zakaram pri tqh i nemogat da q opravqt,bi li mi preporu4al nqkoi koito da q nastroi,taka 4e da ne pipa tolkova benzina,za6toto kolata vurvi dobre ama se obogatqva s benzin.Pri skorost 130-140 da pipa i benzina mi se struva malko stranno.

При Слави Шишков пробвай!!!Пише във форума на Рено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От комплектовката си личи че си монтирал при Митко в Мега Ел, той е отличен професионалист, но напоследък Томасето Арктик се дънят жестоко, нека да вдигне налягането до към 1450-1500 диференциално, да качи последния софтуер с възможност за напълно отворени дюзи, да махне това преминаване на бензин във високите, и да намалява коефициентите във високите под единица, може да стигне до 0.8 или 0.7.

Ако има ядове нека ми се обади, и ако така не се получи ще ти трябва друг изпарител....Меджик 350 коня, малък, евтин и много мощен, аз ползвам само такива на всички турбини откак Томасето започнаха да се дънят, и нямам никакви грижи дори със най злобните чипове. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да може, разликата в цената между двата изпарителя е малка, но нека Митко да прецени дали това е проблема, човека е много опитен, направил е много турбини, последно правиха Фокус RS със 300 коня, така че му имай доверие. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги майсторите от Пловдив ми казаха,4е няма да може да върви само на газ колата като я натискам.И явно го нямат този нов софтуер на системата Фобос или не им се занимава.Някои знае ли къде могат да ми оправят колата да върви на газ при по стабилно натискане на газта и да няма опастност да счупя мотора.И да попитам в движение ли трябва да се правят настройките,защото на моята кола ми ги правеха на място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега по-добре е в движение да се настройва, да не кажа, че за турбинирани мотори е задължително! А относно това, че без бензин няма да стане, наистина те пускат по пързалката и не им се занимава да я правят! Нещо започва да ми намирисва на греда с избора на сервиз :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги,и аз имам следният проблем с ГИ фобос -като карам бавно на 2 или 3 предавка между 1700-2000 оборота след като пусна газта колата започва да тресе и подскача като намалят оборотите до около 1200-1300 и се оправя.....изпарителя е томасето аляска колата е адр 125коня.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичките ви болежки са елементарни и си имат лек, така че драма няма, въпрос на донастройка. :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...