Jump to content

Тунинг на A6 C5


Recommended Posts

Заделил съм 4000 лв за тунинг на мойта гордост А6 c5 2.5 тди 150 коня версичта и се поразчетох из форума и ся спрях на следните идей чип тунинг от http://bg.powerchip-germany.de/ . Също така прочетох мнението на един съфорумник чието име вече не помня,че ще има ефект ако се сложи по голям интеркулер и нови алуминиеви тръби.Мисля да махна катализаатора и да сложа междинно гърне,отзад да го направя като S6 с 2 та ауспуха.Та въпроса ми е някой правил ли е някой от тези неща да ме насочи от къде да си ги купя качествени горе долу на прилична цена випреки,че кеф няма цена.И да ми обясните как да сложа 2 ауспуха-откъде да тръгват тръбите какво да променя и каква задна броня да сложа защото не ми се реже тая(не сме тръгнали да правим голфаджийски номера тука сме друга класа!) и примерно една задна броня от S6 ще пасне ли нормално.

Ако имате други идей споделяйте да св впишем в ценовия диапазон от 4000 до 5000 максимум.

Благодаря ви предварително!

Редактирано от Uzunov1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не става ясно сам ли смяташ да правиш колата? Частите лесно ще ги накупиш, евтино или скъпо не ми се струва толкова важно в твоя случай. Доста по-важно е кой ще събира колата. Ако е в някоя тунинг фирма те лесно ще ти накупят и частите и то на не лоши пари.

Хубаво са ти казали за тръби да сложиш алуминиеви, но най-добре и кулера да стане челен. Предполагам сега е скрит в калника. Също така по-добре колата да се качи на дино, отколкото да слагаш готови настройки на сляпо.

Абе общо взето, трябва да се започне от това къде искаш да правиш колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега от къде си? та да мога най-точно да те насоча ако мога

Бургас

Колега, не става ясно сам ли смяташ да правиш колата? Частите лесно ще ги накупиш, евтино или скъпо не ми се струва толкова важно в твоя случай. Доста по-важно е кой ще събира колата. Ако е в някоя тунинг фирма те лесно ще ти накупят и частите и то на не лоши пари.

Хубаво са ти казали за тръби да сложиш алуминиеви, но най-добре и кулера да стане челен. Предполагам сега е скрит в калника. Също така по-добре колата да се качи на дино, отколкото да слагаш готови настройки на сляпо.

Абе общо взето, трябва да се започне от това къде искаш да правиш колата?

Мерак ми е да си я направя сам (не точно сам имам едно аверче дето прави коли)не искам да я давам на някви измислени магазини да ми я осерат и кой ги знае какво ще и направят 2 пъти съм ходил на сервиз единия път ми блъснаха врата другия път ми пробиха дебитомера.В София имам един познат държи сервиза на входа дето е големичък е :hilezh: има динометър смятам а му я закарам да видим какво ще и прави само не знам колко коня е в момента големия талон съм го забутал някъде и не мога да вида колко е.Има ли някакъв начин от номера на двигатела или рамата да вида (както е при БМВ)

Редактирано от Uzunov1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С този тунинг ,който искаш да направиш ще прецакаш сериозно този мотор ,който е доста податлив на счупване след тунинг или п оточно след чип

след чипа по добре служи и инжектори защото след 4-5000 км ще имаш проблеми.Също ако слагаш спортен филтър ще имаш проблем с въздухомера защотот именно спортния филтър допуска частици , който го прецакват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за инфрмацията! Нов съм в този форум,скоро научих за него от стъклото на едно ауди и реших да се регистрирам защото отдавна имам мерак да направя тунинг на аудито ама намирам само някакви икстериорни части,това е страхотен форум много информация и хората помагат.

Ако има някой от Бургас на който му се занимава да ми помогне бих му бил много благодарен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази кола е много ценна за мен искам да си остана с нея.Ако трябва бих и сменил двигателя,но да е същата кола.

Ето ти една прекрасна идея..... изхвърли тая погърметина (2.5 ) и си сложи 1.8Т.... покарай известно време така.... събери лев и тогава тунинговай

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбото от GT2052 да стане GT2056. Фронтален кулер, мога да ти препоръчам човек за монтаж и после чип при келеша. Ще подминеш 200 коня 100%.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...