Petkovm Публикувано 1 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2011 Струг и фреза,обаче програмни(по-лесно става) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 1 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2011 Аз си мисля че е напълно достатъчно за да се центрова по оста. Вярно че контактната повърхност е почти в началото на дъгата но е напълно достатъчно за да се центрова!разгледай си главините точно там дето свършва фаската дали не са чукнати поне на 3-4 места и ще си промениш мнението! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 1 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2011 разгледай си главините точно там дето свършва фаската дали не са чукнати поне на 3-4 места и ще си промениш мнението! Утре ден мисля да ги гледам обстойно, поне предните. Ще разтурям за кормилни накрайници Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 1 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2011 (Редактирано) Ще ги пребориш ти накрайниците, няма начин! Абе като си говорим за тея фланци-мланци, някой има ли 20мм на Б4, с оригинални по размер гуми и джанти? Дайте някоя снимка, че темата ме накара да се замисля дали да не се фланцовам малко! Редактирано 1 Септември 2011 от Митака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 2 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2011 Е да ама за някои хора 5мм джантата навън е по-важно от безопасноста.Аз макар и да правя фланци,никога не бих си сложил.Фланците не са за гъзария. Когато има нужда не може да не сложиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 2 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2011 Фланците не са за гъзария. Когато има нужда не може да не сложиш.Съгласен съм, но този процент е доста по малък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 2 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2011 Водещата част на джантата (оригиналната стоманена) е 7мм и от там започва закръглението. На главината има фаска 2мм. челото на водещата част на джантата равни с това на главината. Като сложим 5мм фланец нищо никъде не се води. Много бързи мнения се изписаха и се обърках. Фланците, които имам, са с водеща част с 74мм външен диаметър - за повечето автърмаркет 5x112 джанти. За оригинални джанти не стават. "Под" фланеца се слага втулка към главината. Втулката за главина 57.1 е 57.06. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rivares Публикувано 2 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 2 Септември 2011 Благодаря специално на колегата Митака за чертежа и на всички дали мнение във темата. :hilezh: Тези дни ще ги издялкам на CNC-то,намирам си подходящи болтове и да видим какъв ще е резултата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audimen Публикувано 9 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2011 Успех колега,па пусни и някоя снимка как се е получило Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 9 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2011 Успех колега,па пусни и някоя снимка как се е получило Ще почакаш,тойднес пусна нова тема за чертеж. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване