ВаскоВК Публикувано 2 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2011 Не много често го прави но когато я освободя от скорост в движение двигателя сам се форсира.Някъде до 2200-2500 оборота.Това нали при топъл двигател.Трябва да припомпя газта леко няколко пъти и се оправя.Може веднага пак да го направи,че и няколко пъти а може и да не.Това може да я прихване отново чак след 400-500 км.И идея си нямам за какво става въпрос.Ако някой се е сблъсквал с подобно нещо моля да помогне.Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JustSomeone Публикувано 2 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2011 колега .. като взех моето АУДИ 80 Б4 2.0 16в на ГАЗ имах същия проблем само дето при мен по-често го рпавеше .. Възможностите дадени ми от сервиза бяха настройка ПРИ Газаджия , заяли клапи , проблем при жилото на газта или стъпковото моторче . Не послушах какво ми се говореше , но ми излезна друг проблем при охлаждането и след изпилване на главата и смяна на гарнитура ни помен от вдигане на обороти Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 3 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2011 Дай сега да кажем какъв мотор има под капака на това Б4, с колко горива го ползваш и т.н. ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 3 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2011 Аз имах подобен случай с голф 3 1.8 моно на газ . Правеше го само на газ , набирам за някоя скорост нормално до 2500 - 3000 оборота пускам газта и натискам съединителя да превключа и мотора се форсираше сам до 3000 - 3500 оборота . Също ако пускам по наклон на скорост без газ или карам на някоя скорост с над 2000 оборота и като пуста газта започваше колата сама да ускорява за няколко секунди , даваше си газ сама на пресекулки Затова и намразих чесъна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ВаскоВК Публикувано 3 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 3 Септември 2011 Двигателя е 2.0 115к.с/1992г.Пълна инжекция с обикновена газова уредба-за сега работи без абсолютно никакав проблем.Карам предимно на газ но винаги пали на бензин.А ще ме светнеш ли за какво е сивия датчик на тройника–синия вече сам го сменял. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 3 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2011 Сивият подава информация за работната температурата, и за задействането на лампата на таблото за висока температура ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ВаскоВК Публикувано 3 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 3 Септември 2011 Несъм виждал до сега да ми светва подобна лампа.А къде точно стои?Ще ми кажеш ли и как се обезвъздушава двигателя след смяна на антифриза?Сивият подава информация за работната температурата, и за задействането на лампата на таблото за висока температура ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kaiser Kar Публикувано 3 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2011 (Редактирано) Несъм виждал до сега да ми светва подобна лампа.А къде точно стои?Ще ми кажеш ли и как се обезвъздушава двигателя след смяна на антифриза?Сам се обезвъздушава. Като смениш антифриза, палиш и я чакаш, докато отвори термостатът (перката за охлаждане да заработи). След това гасиш и ако се налага, доливаш още малко течност.Лампата, за която питаш, се намира на таблото и изобразява термометърче, потопено във вода. Едната от трите лампи, които светят, когато дадеш на контакт.А за форсирането - сигурен ли си, че не задържаш газта и затова да се форсира? Или ако ти заяжда жилото някъде и не отпуска веднага, се получава този ефект. започни оттам търсенето. Редактирано 3 Септември 2011 от Kaiser Kar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ВаскоВК Публикувано 4 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 4 Септември 2011 Мерси за съветите.Вярно.Че каква друга лампа да светне ако не тази.Знаеш ли...Мисля да направя промивка на системата.Кои маркучи се разкачат,как става?Ако е с добавка за почистване как се процедира?Съжалявам за елементарните неща с които ти губя времето,но досега несъм се сблъсквал с това.Благодаря предварително... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kaiser Kar Публикувано 4 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2011 Не те съветвам да ползваш добавки, понеже са доста агресивни химикали, а колите са ни стари и не се знае къде ще избие, а и има голяма вероятност раздвижените нечистотии да запушат нещо. По-скоро можеш да смениш антифриза в по-кратък срок. Смянвта е елементарна - откачаш долния маркуч, който е от блока към радиатора (дебелият) и оттам ще изтече. После го закачаш и наливаш антифриза. Ако ще го месиш с вода, съветвам те да е дестилирана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване