audigogo Публикувано 8 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2011 (Редактирано) Здравейте Имам ауди 100 авант 92г.с двикател ADD 2000cm 115 кс механична инжекция КЕ-троник. Та смених всички гарнитури на двигателя и незнех че делкото се задвижва от адренажният ремък. И съответно не го белязах и съм му разбутал настройките от адренажният ремък другаде не съм разбутал настройките на делкото.Сега трудно пали на газ а на бензин не иска. На бензин прехвърля като запаля на газ давам 3000 оборота и тогава давам на бензин иначе неще. А и двапати ми гръмна в колекторните тръби.Как да си възтоновя (настроя)делкото Ааа когато е топъл двигателя на газ пали от раз.Как се правят настройките на делкото . МОЛЯ помогнете Благодая ви. Редактирано 8 Септември 2011 от audigogo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 8 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2011 Трябва ти стробоскоп. Запалването е на -6С, белега се намира отзад на маховика. Има едно прозорче, долния край е референсния. Внимавай защото там са 2 белега:ГМТ "0" (Горна Мъртва Точка)Запалване "|" - този белег ти е за центровката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audigogo Публикувано 8 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 8 Септември 2011 можели по подромно къде е това прозорче . и на кой целиндър трябва да е ГМТ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 8 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2011 (Редактирано) http://store.picbg.n...11b34666f8e.jpghttp://store.picbg.n...7201c6ae0b5.jpg Редактирано 8 Септември 2011 от bagera979 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audigogo Публикувано 8 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 8 Септември 2011 благодаря ви значи трябва да наглася шайбите на коляновият вал и делкото по снимката.Не ми е ясно пак къде е Timing mark и как се нагласявя . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 8 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2011 Ako ги нагласиш по първата картинка си на О градуса,ГМТслед това леко назад и си на 6 градуса преди ГМТ.Това обаче се настройва с стробоскоп. Зад мотора на кожуха на маховика има прозорец.Белезите са на самия маховик ,въртиш бавно докато ги видиш през него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 8 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2011 Колега, нагласяваш шайбите така, както е показано на снимката,която е качил колегата.http://store.picbg.net/pubpic/6F/8E/be40a11b34666f8e.jpgСлед това махаш капачката на делкото. На корпуса на делкото има резка. Палеца трябва да сочи тази резка. Ако сочи другаде, разхлабваш делкото и го нагласяш. При това положение трябва да палиш лесно. Правиш тест в движение. Ако пука в ауспуха, когато върнеш педала на газта(режим "моторна спирачка"), ако има замисляне, когато подадеш газ, значи иска малко предварение. Връщаш делкото обратно на часовниковата стрелка с 2-3 градуса на око и пак пробваш. Един градус на делкото е равен на два градуса на коляновия вал. Принципно центровката се прави със стробоскоп. В момента карам с центровка, направена по описания по-горе начин. Няма разлика в сравнение със тази, която ми правиха със стробоскопа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 8 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2011 Късмет и усет.Без да се засяга колегата,не всеки го има този усет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2011 Късмет и усет трябват за груба настройка - за останалото си има стробоскоп и стенд . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 9 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2011 (Редактирано) Той колегата както го описва си мисля, че проблема му едва ли е само в центровката. Карал съм със закъснение, карал съм и с голямо предварение(24 градуса), обаче проблем с паленето не съм имал. Студена, топла, газ, бензин - 2-3 оборота на мотора и пали.П.П. Колега, сигурен ли си, че правилно си зацепил коляновия с разпределителния вал? Редактирано 9 Септември 2011 от nedelcho_iliev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 9 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2011 Ако не успее да ги подреди по първата картинка...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audigogo Публикувано 9 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2011 ХИЛЯДИ БЛАГОДАРНОСТИ сега вече е ясно.ако имате схема на захващането на делкото ще много благодарен да не развивам където нетрябва. Разпределителният вал е зацепен правилно.Щото на газ пали е при стоден двигател по трудно а при топъл от раз.Ама зацепването на делкото е едно направо нигакво .Не сетих да си бележа нещата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 9 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2011 Ето схема колега http://www.neoriginal.ru/cat/audi/part/u/0/mod/9/kat/140/year/1993/grp/9/idcnt/17/subgrp/11311Трябва само да разхлабиш гайката(№8 на картинката) и ще можеш да завъртиш делкото. Ако обаче скоро не е въртяно това делко, сигурно е спекло. Ето една тема, как да го раздвижиш. http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=106288 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audigogo Публикувано 13 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 13 Септември 2011 Привет ,с ОГРОМНИ БЛАГОДАРНОСТИ на висчки .Ами успях БРАВО на мене е е неми остана време да си поиграя (да изпипам) нещата.Иначе на газ е ОК всичко, на бензин има проблем с дебитомера от гърмежа на газта .разучих във форума и ще се заема .ГОЛЕМИ БЛАГОДАРНОСТИ НА ВСИЧКИ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts