Jump to content

Бял пушек от ауспуха на ауди Б4


freshman

Recommended Posts

Някой знае ли причината,

поради която излиза бял дим от ауспуха на ауди Б4? Прави го като е загряла най- вече.

Харчи и повече масло!

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от два месеца я карам и не съм забелязал да харчи антифриз.

Ако се окаже, че харчи каква ще да е причината?

Редактирано от freshman
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то май се сещам, че като я купувах водих с мен един майстор и той нещо разправяше за някаква коркова гарнитура, която трябвало да се сменя на 2-3 години.

Да не би тя да е същата, която ми прави проблемите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е същата колега. Тази корковата е на капака на главата, а тази за която говори Ради е между блока на мотора и главата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е същата колега. Тази корковата е на капака на главата, а тази за която говори Ради е между блока на мотора и главата.

Ясно... Но като пуши има и гаден мирис на изгоряло масло, въпреки че пушекът е бял (светъл). Това пак ли е от въпросната гарнитура?

Мисля да я карам в сервиз, но поне искам да знам къде е проблема, за да не ме одерат!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от гарнитурата ... Ако е от нея ще пуши от предният капак !

Няма как маслото да стигне по назад, че да излиза пушека от самият край на ауспуха (то има де, ама гарнитурата на главата ще е виновна) !

И въпреки това я смени с гумена такава (ако имаш възможност де) ! Корковите не карат много !

Абе тая кола на газ ли я караш !?

Редактирано от Vitcig
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от гарнитурата ... Ако е от нея ще пуши от предният капак !

Няма как маслото да стигне по назад, че да излиза пушека от самият край на ауспуха (то има де, ама гарнитурата на главата ще е виновна) !

И въпреки това я смени с гумена такава (ако имаш възможност де) ! Корковите не карат много !

Абе тая кола на газ ли я караш !?

на метан е от скоро... но и преди и след метана си е така...

Редактирано от freshman
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замери в сервиз дали има газове в антифриза, и действай според това !

Друго не се сещам за момента, Ради е казал основното !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Колата трябва да е зверски прегрявана, че да спука глава. Или да е замръзвала зимата. За мене е гарнитура на главата. Най лесно може да се определи от състоянието на свещите. Там където има пробив на гарнитурата, свещта в съответния цилиндър ще е мокра. Доколкото се сещам. А Ради беше ми обяснил подробно навремето подобен проблем. Като отговор на мое запитване. Прегледах всичко, което ми каза. А накрая причината се оказа конденза в гърнетата от рязката смяна на температурите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, то и моите гумички бяха станали на кочани, ама не ми е пушила колицата, само че харчеше бая антифриз и масло. Да не е пропукан блокът някъде?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, то и моите гумички бяха станали на кочани, ама не ми е пушила колицата, само че харчеше бая антифриз и масло. Да не е пропукан блокът някъде?

На АВТ :respekt:

Ти ше си първия, сътворил осмото чудо на света :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На АВТ :rolleyes:

Ти ше си първия, сътворил осмото чудо на света ;)

Не бе, аз го оправих, като смених гумичките. Това за блока се отнасяше за колегата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...