Jump to content

Бобина за АБК


Vitcig

Recommended Posts

колеги да се включа с въпрос.може ли от комутатора ту да пали ту да не ще.все пак да ви кажа че като резултат нямам искра на свещите пък после си му идва искрата и пали перфектно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги да се включа с въпрос.може ли от комутатора ту да пали ту да не ще.все пак да ви кажа че като резултат нямам искра на свещите пък после си му идва искрата и пали перфектно

Moже - даже е твърде вероятно - но ако комутаторът е в един блок с бобината - няма как да смениш само него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

(не те послушах Ради !!!),

Нали ти казах да си влачиш една в багажника за всеки случай? Питай патило, не питай старило... макар, че при мен и двете са верни. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами маме, аз винаги следя/слушам мненията ти с интерес, ама си викам нова е бе да му се не знае !

Иначе мисля че открих виновника :)

Дойде ми на акъла, че всичко е ново ... И викам давай по едно ... Свалям капачката - лек нагар, палеца и той ... Нормално за близо 5000 километра ...

Кабели :)

Кабел за цилиндър 4 - 4 килоома !

Кабел за цилиндър 1 - 7-7.3 килоома ! :):)

И уж нови кабели !

Ся още веднъж ще се наложи да си сменя кабелите, поради факта че явно целият проблем са го правили те ... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква марка са? На времето си взех за АВК то едни TESLA и бях много изненадан от качеството им. Противно на очакванията ми. Това беше през 2007 ма. Човекът, на когото продадох колата още я кара с тях, което вече си е негов проблем де, но от тогава бобина не е сменяна на тази кола. А тогава аз последно я смених, с някаква пръчка, понеже ме издъни насред затънтен родопски край и такава намерих. Влачех си резервната в багажника, но така и не се наложи да я ползвам. Да се благодаря на късмета си е тук мястото... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде някой да идва да ме спасява от периферията на едно АБК, което никога не е работило на газ. :hilezh: За цените ще се разберем! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде някой да идва да ме спасява от периферията на едно АБК, което никога не е работило на газ. :hilezh: За цените ще се разберем! :hilezh:

Какво има изостанало от периферията на това АВК ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...

майсторите които се занимават с ремонти на такива коли, са ми казвали че проблема с бобините обикновено бил лоша маса и се оправял като подадеш допълнителна такава на крачето на бубината което е маса

Такаааааа ... Налага се да си ъпна темата ... Отново ...

Просто не знам каква беше неземната сила, която ме разкандардиса да не запаля колата насред Каблешков ! А си мъкнех една туба с 4 литра бензин за едни неща ...

Нека да ми е честита четвъртата по ред бобина която моят страше диЖифЪн оправя за норматиФФ !

И нямаше да се зачудя, ако не си бях отворил тефтерЯ в който си пиша сменените неща по колата !

По-точно още в момента в който отново угасна forever, и само като видях как всичко по таблото светна, се осъзнах че е месец Октомври (който аз мисля да прекръстя на Бобинков) и вече е минала цяла година в която си шофирам спокойно !

И докато чаках моят познат с Полото (за да му канибализирам бобината), си прерових в главата назад ...

2010 - първата, после 2011 - две, 2012 - още една !

Мисля 2013 да съм подготвен !

Сега, да споделя няколко набързо видяни неща при Полото на моят познат (6N), с тази насока от Емо !

Докато демонтирахме неговата бобина от планката, в тъмното се откачи и един кабел, който явно е минусов такъв - оригинално прокаран ! После и Емо сподели, че "проблема" се решавал с допълнителен кабел ! И леко навързахме двете неща !

Значи може едно пикливо Поло да си има 28 метров кабел от бобината, а на мен не може да ми прокарат 16 сантима такъв до масата на акумулатора ?! :steinigung:

Бива ли такава кретения бе ! То пък на нищо не прилича тФа ве ! Как 90-те години ще пуснеш на пазара кола, която няма да изкара 25+ години ! нали ще те закарат в концлагер, и си на сапун ! Made in Germany ! Пу !

И за капак естествено всичко това се случва отново в съботен ден, и отново след като съм чекнал колата цяяял ден покрай сервиза ! И само като си помисля, че мислех да тръгна към кръстовището на бул. България и Каблешков ... Добре че свих вляво от сервиза ... Не че не усетих как клетвите на шофера на 204 не ме застигат по-късно де ...

Въобще трагедия ...

Утре си прокарвам един кабел, и ако след година пак стане нещо такова, се заклевам че ще ме дават по новините :hilezh::steinigung:

Само да споделя, че за 500 метра, и 12 секунди работа, комутатора се беше нагрял до такава степен, че термопастата беше станала почти с консистенцията на вода :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...