Sign in to follow this  
Escap3

Рейка за ГИ "Бигас"

Recommended Posts

Здравейте колеги от ауди клуба.

Значи аз карам голф 3 АБФ/150коня с ГИ "БИГАС" писах и тема в ВФклуба но никой не можа да ми отговори, и погледах че тук пишете повечко за газовите.

Та ходих на газаджия и той ми каза че газовата рейката е за смяна, но моята е 2.5ома, а такава не намирам- проблем ли ще е ако сложа 1.5 или 3.0ома и ако сложа различни омове трябва ли да се пренастрой компа на газовата? и въобще за какво точно са тея омове и колко бихте ми препоръчали за моят двигател?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Рейката на БИГАС не е ли с дюзи, на които самите бобини за дюзите са с посоченото от теб съпротивление? Не знам самата рейка да е със съпротивление. И какво и е на твоята, че ще я сменяш?

Share this post


Link to post
Share on other sites

На кой газаджия си ходил и защо да ти е за смяна. Пускат те по пързалката. Има ремонтен комплект - буталца плюс пружинките и о- пръстенчетата. Но най вероятно при тебе трябва само да се сменят о - пръстенчетата и една калибрация.

Ето ти да видиш какво представлява рейката:

цък

На снимките е моята рейка.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Значи, рейката не ми е точно същата като на снимката, незнам дали е с бубинки и дали има ремонтен комплект - не разбирам, на самата рейка долу пише "2.5" което мисля че са омовете защото никъде на друго място не пише нещо такова и буските от рейката не са на нея а са с кабели около 10-15см, ГИ-то го взех 2ра употреба и го поставих сам като гледах схемата която бях намерил от интернет.

След поставянето колата работеше добре и вървеше но харчеше много, ходих в София на газаджия да ми я настрой УЖ, но след настройката колата постепенно почна да работи по-зле и сега вече почна да прекъсва- все едно работи на 3цилиндера, в високите обороти след 3200-3500 проблема каточели го няма, а и понякога и в ниските обороти изчезва- Утре ще снимам рейката да я видите защото не разбирам изобщо.

И сега колата при градски условия харчи 16-17газ мисля че се дължи на това че прекъсва, извън града харчи 9-10 при 120/140км но тогава колата не прекъсва и мисля че разхода е съвсем нормален.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Добре утре или другиден като имам време ще я разглобя. А този ремонтен комплект от къде мога да го купя???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днес разглобих рейката, всичко вътре беше като ново дори гумичките не бяха мръднали, но вътре тея буталца бяха целите омаслени и трудно се мърдаха, а на 1ви цилиндер дори вътре леглото беше клеясало, взех малко водна щкурка и кореселин изчистих хубаво всичко и колата вече не прекъсва :gruebel: има малко на празен ход като дам повечко газ но това не е болка за умиране. :lol: Мерси на колегата който ми даде темата как се разглабя рейката :rotcol::):rotcol::hilezh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да не си махнал филтрите ?

Иначе браво, че си се престрашил сам да я разглобиш.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Кой филтри? всичко както си беше така съм го зглобил, престраших се да или трябваше да заработи или направо да ходя за нова :hilezh: и ето че колата заработи, не знам само дали не трябва да се чисти с някакъв спецялен препарат но и кореселина свърши работа :zustimm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Има 2 филтъра: първият е на изпарителя и той е за течната фаза, а другия е след изпарителя и преди рейката. Ако не си ги сменял е хубаво да ги смениш и тях, особено след като рейката ти е била мръсна.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами този на изпарителя не съм, а този преди рейката е на около 7-8000км

Share this post


Link to post
Share on other sites

Редуктор, колеги! Казва се редуктор. Изпарител е онова на обикновените газови уредби. :hilezh:

Edited by RaDi_b4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега и аз го играх същия филм като теб преди 1 месец. Само че аз почнах първо от филтрите и стигнах и аз до чистене на рейката. Филтъра на редукора/благодаря на, Ради, за уточнението/ се беше наблъскал целия с графит, просто беше в плачевно състояние. Симптомите ми бяха същите като при теб: над 3000 оборота беше ОК, под 3000 оборота работеше все едно на 3 цилиндъра. След смяна на филтри и чистене на рейката всичко си дойде на мястото.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ми аз не знам дори че на редуктура има филтер :) трябва да го проверя :hilezh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ми аз не знам дори че на редуктура има филтер :hilezh: трябва да го проверя :rolleyes:

някой имат външен клапан преди редуктора (изпарител) "защото в него се превръща течната фаза на газта в газообразна и редуцира налягането чрез преминаване от по малък обем в по голям и за да не се получи замръзване на изпарителя металната част се свързва към водната система на колата"

п.с. поне според мен това трябва да е истината :gruebel:

Edited by nikom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ми аз не знам дори че на редуктура има филтер :gruebel: трябва да го проверя :rolleyes:

В клапана преди редуктора имаш филтър за течната фаза. И след редуктора за изпарената фаза трябва да имаш.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ма той не е в самия редуктор, по принцип. Така поне мисля.

Нещо такова е и седи на маркуча преди рейката.

20090131125011.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това е филтъра, който е след изпарителя/редуктора, т.е. когато газта вече е газ :rolleyes: . А има и още един, през който минава течната фаза и е преди изпарителя/редуктора или в самия него, и представлява нещо такова:

product_395.jpg

П.П. При мен беше малко по- добре от този на следващата картинка:

128793687.jpg

Edited by d`a`n`n`y

Share this post


Link to post
Share on other sites

ааа това филтерче на газовия клапан ли... него го смених, от него почнах :zustimm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.