dimitrov788 Публикувано 12 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2011 Ок, мерси. Така или иначе ще се гледа. Лошото е, че всеки вика "щом върви и не пуши, карай си". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a3clubpln Публикувано 12 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2011 Да но ако се омаслява има теч на масло от маркучето за което си мисля а именно за маслото на турбината не е много добре може да е спукано или да има нещо нарушено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lazar_u Публикувано 13 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2011 и при спукана мека връзка го има това.поне при мен беше така.иначе е готин звук Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 15 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2011 Не било маркуч омасленото, а тръба(много съм сляп) и било от ЕГР-а. Казаха ми, че било нормално и не си струвало да се сменя ако не е много омасленото. Иначе днес една Октавия 2008 г. го правеше съшият този звук от турбото, и то доста силно. Явно може да е често срещано, не знам и аз. Явно ще се кара до други признаци за заминаваща си турбина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi addiction Публикувано 30 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2011 Привет! Аз от 3 г. го имам този шум и къде ли не съм разпитвал... Най-логичен отговор намерих в този форум (не мога да намеря темата, но беше в дизел раздела) като причина се изтъква сваляне на катализатора... и износена мека връзка. Един колега беше писал, че катализатора освен еко функция играе роля и на балансьор по изпускателната система (бил доста тежък) и след свалянето му се получава нещо като резонанс между 1900-1600 об/мин. като пускаш газта.Като гледам клипчето така по звук шума е в същия диапазон. При мен на място по-трудно се чува.Надявам се съм бил полезен.Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ANDRI Публикувано 30 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2011 и при мен е така,мислех си че е от турбото ама оста няма луфт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 30 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2011 Моята също няма на пипане, поне преди 2 седмици. Интересното е, че при по-плавно подаване на газ този звук го няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orakul Публикувано 31 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2011 Този звук е съвсем нормален за модела,при мен и при всички,които познавам с В6 1.9 TDI го има.Ако няма катализатор се чува по-силничко.Не е свързан с износване на Турбото, моето гръмна преди около две години и сложих ново, звукът си го имаше и преди и след това пак си беше същият.Така. че карай и не се притеснявай, не търси проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 1 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2012 (Редактирано) "Posted 01 януари 2012 - 00:00" Ехее, Ето го и поста на 2012. Първия за НОВАТА 2012 ГОДИНА! Редактирано 1 Януари 2012 от GLS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 9 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 9 Януари 2012 След дълго лутане и ходене по сервизи проблема ми е решен. Вакумния клапан е бил за смяна и турбото е пренадувало много здраво. Смениха ми го и сега звука изчезна изцяло. Да се надявам, че няма да се появи отново. Лошото е , че сега колата ускорява леко по-бавно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximoff Публикувано 9 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2012 Бравоооо най-после решение!!!Аз като незнаещ дизелист да попитам къде е този вакуум клапан и скъп ли е ремонта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 9 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 9 Януари 2012 (Редактирано) Къде е точно - не знам. Ремонта ми излезе 300 лева с нов такъв, чистене на турбото и труд. Самия клапан мисля, че беше към 200 лева, но не съм 100% сигурен.Между другото и аз съм начинаещ дизелист и много работи са ми мътни, а за този клапан някой колега беше писал назад в темата, че може проблема да е от него. Moже шума да е изчезнал и от самото чистене, но едва ли.П.П. Ако давам подвеждаща информация - не е нарочно, всичко е на база казаното ми в сервиза, но като гледам крайния резултат им имам доверие. Редактирано 9 Януари 2012 от dimitrov788 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 9 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 9 Януари 2012 Преди малко като се заслушах по-добре пак има някъкъв звук, но е по-скоро вече нормално присвирване на турбо между 1200-2000 оборота. Другият път няма да бързам да се хваля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a3clubpln Публикувано 10 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2012 Това си е нормален звук (пресвирване) от турбото ако си махнеш катализатора ще се чува повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo91 Публикувано 10 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2012 И аз го имам даже е по силен и много му се кефя,един фр. го ориличи на гълъб Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 11 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 11 Януари 2012 То хубаво звучи като гълъб, ама да не хвръкне турбото. Моето с тия 3 бара което е правило, все едно е била чипосана колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki_bendov Публикувано 11 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2012 Здравейте и моята турбина свири вече една година и някой ми казват тръгнала е,вчера я сваляхме за почистване всичко е ок и разбрахме че от меката връзка свири! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 11 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 11 Януари 2012 (Редактирано) И на мен при чистенето на турбото ми казаха, че е перфектно и не е за смяна, надявам се да е така. То, че може да гръмне винаги е ясно и гаранция няма, но достатъчен ли е огледа от специалист да даде горе-долу точна диагноза или са необохдими специални интервенции? Тази мека връзка не знам дали я гледаха при мен. Редактирано 11 Януари 2012 от dimitrov788 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bori Публикувано 11 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2012 и при мен е така вече четвърта година не знам колко е нормално,ходих и в Ауди и там нищо не ми казаха а бе като гръмне ще се сменя и това е.ПС и при мен е в диапазона от 1200 до 2000 оборота Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts