Jump to content

Преминаване от едносекционен към двусекционен фар 80/90


Kimi

Recommended Posts

има малка грешка в заглавието :hilezh:

На б4-ката ще слагам трисекцинни фарове.Въпроса ми е има ли накакъв начин да накарам фаровете когато съм на дълги да ми светят и двете секций или трябва да им слагам релета и да подкастря малко кабелите за да ги подкарам.

Демек има ли опция в инсталацията оригинално да тръгнат или не. :zustimm:

Редактирано от Kimi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като разгледаш добре фаровете ще разбереш принципа.

От дългата светлина на Н4-то се прехвърля към малката секция, където е Н1 и всичко свети заедно.

Когато си на къси, свети само голямата секция, Н4-късата жичка :hilezh:

Фаровете са плуг енд плей и светят и двете секции когато си на дълги.

Отнася се само до фарове с крушки Н4 и Н1. За лупите е по друг начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:rolleyes::hilezh:

Така не е ли по-лесно?

http://forums.audiworld.com/showpost.php?p=18697675&postcount=1

Темата ще е полезна и за други колеги, оставям я отворена за въпроси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз потърсих с търсачката ама не намерих отговор на въпроса си. Фаровете от Б4 купе и седан/комби едни и същи ли са или имат разлика ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте, колеги! Аз наскоро се "сблъсках" с подобна главоблъсканица... Купих си фарове Devil Eyes на Dayline и реших да им сложа ксенонче. Само че щях да ревна като разбрах за разликата - от Н4 на Н1 - тоест трябваше да платя двойна цена за удоволствието да имам ксенон на късите и на дългите. Майсторът ме светна за тази идея с релето и се получи страхотно - като дам на дълги първо светват късите и за 2-3 секунди "зареждат" и дългите и се получава страхотен ефект. При поставяне на такива системи обаче трябва много да се внимава, тъй като стават двойно повече кабелите и отзад уплътненията трябва да се запълнят добре с безцветен силикон и да се оставят 2-3 часа да съхнат, за да не влиза после кондез във фара откъм задната му страна. Самото реле се слага вътре в таблото, доколкото разбрах от майстора ми и не е сложна работа. 20-30 лева цялата работа. :dance:

post-64039-0-29062100-1325841473_thumb.j

post-64039-0-97458400-1325841489_thumb.j

post-64039-0-52746400-1325841499_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
  • 7 months later...

Здравейте,малко офтопик все пак ако някой знае да сподели моля?

Интересува ме задната част на на двусекционният фар и на този с лупи еднаква ли е.Искам да сменя задната част(цялата) да е от двусекционен и да я сложа на фар с лупи,защото са му счупени щипките dry.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...