Kimi Публикувано 8 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2011 (Редактирано) има малка грешка в заглавието На б4-ката ще слагам трисекцинни фарове.Въпроса ми е има ли накакъв начин да накарам фаровете когато съм на дълги да ми светят и двете секций или трябва да им слагам релета и да подкастря малко кабелите за да ги подкарам.Демек има ли опция в инсталацията оригинално да тръгнат или не. Редактирано 8 Декември 2011 от Kimi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 8 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2011 Като разгледаш добре фаровете ще разбереш принципа.От дългата светлина на Н4-то се прехвърля към малката секция, където е Н1 и всичко свети заедно.Когато си на къси, свети само голямата секция, Н4-късата жичка Фаровете са плуг енд плей и светят и двете секции когато си на дълги.Отнася се само до фарове с крушки Н4 и Н1. За лупите е по друг начин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 9 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2011 Така не е ли по-лесно? http://forums.audiworld.com/showpost.php?p=18697675&postcount=1Темата ще е полезна и за други колеги, оставям я отворена за въпроси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bloodnoon Публикувано 16 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2011 Аз потърсих с търсачката ама не намерих отговор на въпроса си. Фаровете от Б4 купе и седан/комби едни и същи ли са или имат разлика ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 16 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2011 От купе след 91 ва стават за В4, без значение - седан или комби! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bloodnoon Публикувано 16 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2011 Благодаря за бързия отговор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kaloyan Baychev Публикувано 6 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2012 Здравейте, колеги! Аз наскоро се "сблъсках" с подобна главоблъсканица... Купих си фарове Devil Eyes на Dayline и реших да им сложа ксенонче. Само че щях да ревна като разбрах за разликата - от Н4 на Н1 - тоест трябваше да платя двойна цена за удоволствието да имам ксенон на късите и на дългите. Майсторът ме светна за тази идея с релето и се получи страхотно - като дам на дълги първо светват късите и за 2-3 секунди "зареждат" и дългите и се получава страхотен ефект. При поставяне на такива системи обаче трябва много да се внимава, тъй като стават двойно повече кабелите и отзад уплътненията трябва да се запълнят добре с безцветен силикон и да се оставят 2-3 часа да съхнат, за да не влиза после кондез във фара откъм задната му страна. Самото реле се слага вътре в таблото, доколкото разбрах от майстора ми и не е сложна работа. 20-30 лева цялата работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 2 Април 2012 Доклад Share Публикувано 2 Април 2012 Не товарете темата излишно с ненужни коментари! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 21 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2012 Здравейте,малко офтопик все пак ако някой знае да сподели моля?Интересува ме задната част на на двусекционният фар и на този с лупи еднаква ли е.Искам да сменя задната част(цялата) да е от двусекционен и да я сложа на фар с лупи,защото са му счупени щипките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 27 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2012 Тези с лупи са от муцуна като на В4, като тези дето са на RS2. А двусекционните са за В3. Нали така? Различни са. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване