Jump to content

Гарнитурата ли е за смяна или?


martx

Recommended Posts

Здравейте колеги,

имам следния проблем: от известно време ми губи антифриз (около 2 сантиметра от казанчето на 100 км).

Колата не загрява, даже държи ниска температура понеже термостата който са ми сложили явно не е много читав.

След тестове откъде тече, и смяна на една скоба, се оказа че излиза през капачката, и маркучите са доста твърди.

Казаха ми че е заминала гарнитурата. Някой може ли да каже дали в нея е проблема или в нещо друго?

Редактирано от martx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерете компресия, или си свали свещите и виж, веднага си личи ако е издухала г-ра !

Иначе - може от 12 места да ти губи ! Като се почне от аканите фланци, минеш през кекави скоби, та се стигне до тапите по самият блок !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами както ми обясниха- вкарва ми налягане от цилиндрите в охладителната система, струва ми се доста логично. Антифриза капеше от скобата на долния маркуч, която явно не е била съвсем добре затегната, и след като я смених и даже сложих две- почна да изхвърля от капачката, и на мен ми звучи логично да е от високо налягане което няма как да се получи от прегряване- двигателя е студен и даже мислех да слагам картон на радиатора.

Но, понеже не разбирам достатъчно, и съм забелязал че не е добре така да се умува много и затова питам. Не вярвам да се нуждае от обезвъздушаване- чул съм че ако е така прегрява. Но пак не съм сигурен. А, и двигателя е доста омацан, но това си е откакто имам колата- 3 години някъде. Питал съм и ми казаха че само "сълзяло" та не било проблем.

Абе май ще се сменя гарнитурата, ако не е от нея- живи и здрави, по зле няма да стане :hilezh:

Редактирано от martx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..... почна да изхвърля от капачката.....

Щом чак изхвърля охладителната течност през капачката мисля че си за гарнитура.Има много теми по въпроса,с много инфо в тях.

пп Ако се стигне до смяна,има колеги предлагащи части на добри цени.

Редактирано от genttogsg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В капачката на разширителния съд има клапан, който подържа определено налягане на охладителната система. Вземи капачка от някой колега за проба и тогава се насочвай към гарнитура.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз имах такъв проблем и накрая се оказа гарнитурата. Не се бави че иначе ще замине радиаторчето на парното а там работата е леко неприятна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се появи този проблем закарах я на доктор оказа се че не гарнитурата е била проблем а самата глава.От този които я взех аз я е карал само с вода и е пробила главата при 1-ви цилиндър не искам да те плаша ам на мен ремонта ми удари 1100 лв.Поне сега колата е на самолет :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е 4ак тозкова зле спукана глава вече се прави доста бързо и лесно наварявасе и се шлайфа обикновнно пука между клапаните глава и спуканото се вижда много слабо трябва да се узшкури с бодна шкурка и да се гледа най добре с лупа но най вероятно е спукана някъде и твоята щом надува без да загрява :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...