dani90 Публикувано 19 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2011 След като си сложих по големи спирачки (330мм 8 бутални) имам чувството че нещо не спира както трябва колата.Каква е настоящата ми помпа на Б4 Компетишън и с каква трябва да я сменя ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GogoGT Публикувано 19 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2011 (Редактирано) Добре ли обезвъздушихте системата?твоята трябва да е - 23,81ммпо-голяма е на ABY - 25,40ммзадните стокови ли са? Редактирано 19 Декември 2011 от GogoGT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 19 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2011 каква е общата площ на 8-те бутала и каква е площа на буталото на стоковите спирачки?Отзад пипал ли си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani90 Публикувано 19 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 19 Декември 2011 "М" нямам представа...Отзад още не съм ги пипал , но имам планове и за там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 19 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2011 Ами дай да ги сметнем.. колко е диаметъра на едно буталце? 8-те еднакви ли са? Колко е диаметъра на буталото на старите спирачки? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 20 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2011 Здравей Ицо, ще ползвам темата на Дани, за да те питам Виждам, че си доста запознат, със спирачната система (и не само), та как според теб би трябвало да се направи един цялостен ъпгрейд на спирачките. Смисъл такъв, просто по-големи дискове и апарати вършат ли работа за еднократно спиране? За повтаряемост е ясно, че имат предимство, но когато няма какво да окаже повече натиск има ли въобще файда? Ако искаме да постигнем добър резултат, аз си представям, че трябва да се започне със спирачната помпа, която да оказва повече натиск върху апаратите и съответно върху дисковете и след това да се премине към по-добри апарати/дискове.Също така си мисля, че е възможно по-голям апарат, примерно двубутален или нещо с повече буталца да спира по-добре дори на по-малък диск от еднобутален на по-голям диск. Също така, ако ти се занимава да обясниш в какво съотношение е нормално да се променят предни спрямо задни дискове, тъй като в една тема коментирахте, че не е добра идея предните да са големи, а задните да остават стокови, тъй като се нарушава нормалната работа на датчика на АБС-а. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi200V8 Публикувано 21 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2011 Според мен проблема може да е въздух в системата или накладките да не са се сработили с дисковете.Аз карам с 380мм + 8 бутално Брембо отпред и 335мм с апарати от RS6 отзад,спирачната помпа не съм сменял и няма проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 22 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2011 Ами то си е просто хидравлика.. в повечето случай ОЕ помпата е достатъчна, това което може да усетиш е да "омекне" малко педала.Ако сложиш помпа с по-голям диаметър ще стане по-твърд и по-късоходов педала.Иначе има смисъл и то даже по-голям от по-голям диаметър дискове, отколкото от много бутални апарати. Това важи и за еднократно спиране примерно от 150 или от 200, както и за повтаряемост. Загледайте М сериите на BMW.. колко от тях са с много бутални апарати, а са що годе читави на спиране. Ако търиш къс спирачен път от 100 до 0, със спирачна система.. като цяло и заводската е достатъчно добра да успее да блокира колелата от тази скорост. Тук проблема се решава със сцепление. Лошото е че ние можем да въздействаме само с хубави гуми, а само това не е достатъчно. Просто в триенето участват 2 страни, от една страна гумата, от друга настилката - така че, когато общината подмени износените настилки може да усетиш "резко" намаляване на спирачния път. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi200V8 Публикувано 22 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2011 Определено е много по добре диска да е с по голям диаметър,при по голям диск е по трудно да блокираш колелото,което дава възможност за по прецизно спиране.При малък диск е много по лесно да блокира,съответно се влошава спирането. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani90 Публикувано 23 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 23 Декември 2011 Снощи карах по Витоша и колата с АБС просто се пързаля ... не спира , махнах бушона на абс и е малко по добре , но защо така се получава ??? Не мисля , че е нормално така? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 24 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2011 Ами то си е просто хидравлика.. в повечето случай ОЕ помпата е достатъчна, това което може да усетиш е да "омекне" малко педала.Ако сложиш помпа с по-голям диаметър ще стане по-твърд и по-късоходов педала.Иначе има смисъл и то даже по-голям от по-голям диаметър дискове, отколкото от много бутални апарати. Това важи и за еднократно спиране примерно от 150 или от 200, както и за повтаряемост. Загледайте М сериите на BMW.. колко от тях са с много бутални апарати, а са що годе читави на спиране. Ако търиш къс спирачен път от 100 до 0, със спирачна система.. като цяло и заводската е достатъчно добра да успее да блокира колелата от тази скорост. Тук проблема се решава със сцепление. Лошото е че ние можем да въздействаме само с хубави гуми, а само това не е достатъчно. Просто в триенето участват 2 страни, от една страна гумата, от друга настилката - така че, когато общината подмени износените настилки може да усетиш "резко" намаляване на спирачния път. М-ките в почти всички тестове им критикуват спирачките говоря за Е46 М3, Е39 М5,Е60 М5 и др.. Основните доводи са "фейдинг", просто БМВ пестят пари от спирачки в повечето М-модели и това им е политика от доста години насам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 25 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2011 принципно на М-ките спирачките са по-малки от очакванията ми.. ако сравниш примерно диска на М5 (Е39) с този на РС6 (С5), този на М-ката е по-малък, а колата не е много по-лека от RS6.Аз също не съм доволен от спирачките на RS4(B5).. можело е и по-добре да се справят си мисля Като цяло моето мнение е, че ако трябва да избираш м/у по-голям диск и повече бутала - по-добрия избор е по-големия диск.. в смисъла на по-доброто спиране де. Щото си има и недостатъци по-големия диск. По-тежък - повече неокачени маси, по-голяма маса концентрирана по периферията - по-голям маховичен ефект, по-лошо ускорение.. по-големи джанти, още веднъж по-горните неща и т.н.Е ако може да комбинираш и двете със сигурност е най-добре dani90 твоята кола май само аз не съм разбрал каква е? някой от по-старите ABS-и са много отвратителни. В някой от по-старите модели, в които си имаше бутон за изключване на abs-а в инструкциите пишеше да се изключва в/у сняг. Причината е, че когато спираш на сняг и колелото ти блокира, то събира малко сняг пред него, който действа като трупче.В новите вече няма начин да изключиш abs-a (освен с бушона), явно са решили че системата е достатъчно ефективна на и на сняг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване