Jump to content

Дрънчащ звук 1,8Т


DLS

Recommended Posts

Колеги, имам откакто съм купил колата един дрънчащ звук, който ме подлудява вече и съм започнал да търся по-сериозно проблема, засега без успех.

Ето каква е историята - купих колата с леко придрънчаване при отнемане на газта, като изключим това всичко перфектно. Оттогава си карам с тоя звук тъй като беше лек и мислех до последно че катализатора се е предал просто. Звука се чуваше само при отнемане на газта при всякакви обороти без значение дали е в движение колата, наподобява дрънчене от ламаринка. Последните месеци обаче се долавя леко и на празен ход и при плавно увеличаване на оборотите, като разбира се е многократно по-силен при отнемане на газта.

Гада се чува отвсякъде, просто е невъзможност да се локализира от къде идва, най-силно може би се чува около турбото. Прочетох каквото имаше из форума и останах с впечатлението, че е някакъв клапан на турбото или катализатора.

Смених веригата на валовете и обтегача преди няколко месеца, а старите с бяха в много добра форма. Никаква разлика :hilezh: Всички възможни ламаринки са проверени.

Днес е в бокса колата и махам катализатора. Смятам, че пак ще си остане проблема :bia:

Давайте акъл какво да правя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прегледай подробно цялата генерация от топлата 4аст на турбината до края-съединения,тампони,гарнитури където има и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прегледай подробно цялата генерация от топлата 4аст на турбината до края-съединения,тампони,гарнитури където има и т.н.

Всичко е прегледано обстойно и няма за какво да се хванеш никъде :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

катализатор имаш ли?

Да в момента го свалят, но не очаквам да е там проблема. Просто трябва да се провери профилактично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказах се прав - катализатора си е супер, незнам как е възможно на 230к... Гадното дрънчене се оказа, че идва от гейта на турбото, паричката дрънчеше така, че се предаваше към всичко звука. Проблема е фикснат и сега отново сме на тихичко, дори мисля че вече държи повече налягане турбината щом има разлика и в звука :stupid:

Профилактично да попитам - ако някога се наложи нов гейт с всичко мога ли да прехвърля от друга турбина?

Редактирано от DLS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам, това се получава от разхлабване на някаква верига някъде из двигателя. Чел съм по този въпрос във форума някъде, само че така и не се предложи решение на проблема. И моето ауди дрънчеше така при отнемане на газта или не точно дрънчене ами някакъв шум издава, но така си го карах...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам, това се получава от разхлабване на някаква верига някъде из двигателя.

Затова пиша в тая тема, да не се набутват и други колеги със смяна на вериги и обтегачи както аз :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега проблема ти е в турбината, има една паричка за разтоварване на налягането.Трябва да се натегне, от лосчето с вакумния клапан, намира се между турбото и главата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега проблема ти е в турбината, има една паричка за разтоварване на налягането.Трябва да се натегне, от лосчето с вакумния клапан, намира се между турбото и главата.

Toчно това съм писал 3 поста по-нагоре <_<

Лошото, е че нито един майстор не предположи подобно развитие и идеите почваха с "пробвай да смениш това"...

Редактирано от DLS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 years later...

Здравейте, съжалявам, че пиша в толкова стара тема , но имам  подобен проблем.

 

Бих искал да попитам, точно начина на затягане на т. нар. "паричка", как се стига до нея, сваля ли се нещо ...

 

Това ли  е ..  ---->.rBVaHVXBwCSAcWbmAAJdJZu7Rss419.jpg

 

 

 

Ако е нещо подобно на това , виждам има гайки, може би от там става схемата ....

Редактирано от BULL_1985
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно това е често срещан проблем. При мен на А3-ката се чува само с педала до долу. Въпросната "паричка" от погачата :D може да се види след сваляне на генерацията от турбо компресора. На снимката която си приложил не се вижда. На снимката по-долу се вижда. Само не знам каква е технологията на "затягане" освен с точковане. Натягането на клапана не е опция - в противен случай дрънченето ще се появи на друго място :D

post-95310-0-90319500-1456902944_thumb.j

Редактирано от DogForLife
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мислих че става дума за това :

 

Понеже колегите не казват нищо за разглобяване а само за затягане.

post-85592-0-89200000-1456929391_thumb.j

Редактирано от BULL_1985
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С натягането на този клапан се повишава налягането на турбото, което не е препоръчително. Самата клапа хлоппа в оста която е хваната към рамото управлявано от този клапан. Варианта за отхлабен клапан го изключвам, защото ще има пад на налягането и отрицателно поведение в ускорението което ще се усети. Моят съвет е да се замери буста какъв еи кога идва и ако е в норми да не се пипа нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен всичко беше перфекно, но клапана тракаше при всяко пускане на газта. При прегледа когато си мислих, че капализатора трака ми го точковаха и изкара 1-2 седмици само. Решението е нова топла част за съжаление.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При положение, че турбината дуржи нормално налягане не бих пипал нищо. Пускаш музиката малко по-силно и готово. Даже така и потропванията от окачването ще се оправят. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам, дали при мен се касае точно за такъв проблем, чува се едно леко като жужене за една секунда когато оборотите са около 1200.

Интересното обаче при мен е, че се чува при покачване   / подаване леко газ / и при спадане / отпускане на газта / и все около тая граница на оборотите.

При по-високи не съм го чувал само около 1200 и 1300 ...

В момента не мога да вида първия клип, втория го видях , но ...

Редактирано от BULL_1985
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...