DLS Публикувано 29 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2011 Колеги, имам откакто съм купил колата един дрънчащ звук, който ме подлудява вече и съм започнал да търся по-сериозно проблема, засега без успех.Ето каква е историята - купих колата с леко придрънчаване при отнемане на газта, като изключим това всичко перфектно. Оттогава си карам с тоя звук тъй като беше лек и мислех до последно че катализатора се е предал просто. Звука се чуваше само при отнемане на газта при всякакви обороти без значение дали е в движение колата, наподобява дрънчене от ламаринка. Последните месеци обаче се долавя леко и на празен ход и при плавно увеличаване на оборотите, като разбира се е многократно по-силен при отнемане на газта.Гада се чува отвсякъде, просто е невъзможност да се локализира от къде идва, най-силно може би се чува около турбото. Прочетох каквото имаше из форума и останах с впечатлението, че е някакъв клапан на турбото или катализатора. Смених веригата на валовете и обтегача преди няколко месеца, а старите с бяха в много добра форма. Никаква разлика Всички възможни ламаринки са проверени.Днес е в бокса колата и махам катализатора. Смятам, че пак ще си остане проблема Давайте акъл какво да правя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tishos Публикувано 29 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2011 Прегледай подробно цялата генерация от топлата 4аст на турбината до края-съединения,тампони,гарнитури където има и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 29 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2011 Прегледай подробно цялата генерация от топлата 4аст на турбината до края-съединения,тампони,гарнитури където има и т.н.Всичко е прегледано обстойно и няма за какво да се хванеш никъде Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 29 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2011 катализатор имаш ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 29 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2011 катализатор имаш ли?Да в момента го свалят, но не очаквам да е там проблема. Просто трябва да се провери профилактично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 31 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 31 Декември 2011 (Редактирано) Оказах се прав - катализатора си е супер, незнам как е възможно на 230к... Гадното дрънчене се оказа, че идва от гейта на турбото, паричката дрънчеше така, че се предаваше към всичко звука. Проблема е фикснат и сега отново сме на тихичко, дори мисля че вече държи повече налягане турбината щом има разлика и в звука Профилактично да попитам - ако някога се наложи нов гейт с всичко мога ли да прехвърля от друга турбина? Редактирано 31 Декември 2011 от DLS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evildevil Публикувано 31 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2011 До колкото знам, това се получава от разхлабване на някаква верига някъде из двигателя. Чел съм по този въпрос във форума някъде, само че така и не се предложи решение на проблема. И моето ауди дрънчеше така при отнемане на газта или не точно дрънчене ами някакъв шум издава, но така си го карах... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 1 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 1 Януари 2012 До колкото знам, това се получава от разхлабване на някаква верига някъде из двигателя.Затова пиша в тая тема, да не се набутват и други колеги със смяна на вериги и обтегачи както аз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vankosp Публикувано 3 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2012 Колега проблема ти е в турбината, има една паричка за разтоварване на налягането.Трябва да се натегне, от лосчето с вакумния клапан, намира се между турбото и главата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 4 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 4 Януари 2012 (Редактирано) Колега проблема ти е в турбината, има една паричка за разтоварване на налягането.Трябва да се натегне, от лосчето с вакумния клапан, намира се между турбото и главата.Toчно това съм писал 3 поста по-нагоре Лошото, е че нито един майстор не предположи подобно развитие и идеите почваха с "пробвай да смениш това"... Редактирано 4 Януари 2012 от DLS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BULL_1985 Публикувано 2 Март 2016 Доклад Share Публикувано 2 Март 2016 (Редактирано) Здравейте, съжалявам, че пиша в толкова стара тема , но имам подобен проблем. Бих искал да попитам, точно начина на затягане на т. нар. "паричка", как се стига до нея, сваля ли се нещо ... Това ли е .. ---->. Ако е нещо подобно на това , виждам има гайки, може би от там става схемата .... Редактирано 2 Март 2016 от BULL_1985 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 2 Март 2016 Доклад Share Публикувано 2 Март 2016 (Редактирано) Явно това е често срещан проблем. При мен на А3-ката се чува само с педала до долу. Въпросната "паричка" от погачата може да се види след сваляне на генерацията от турбо компресора. На снимката която си приложил не се вижда. На снимката по-долу се вижда. Само не знам каква е технологията на "затягане" освен с точковане. Натягането на клапана не е опция - в противен случай дрънченето ще се появи на друго място Редактирано 2 Март 2016 от DogForLife Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BULL_1985 Публикувано 2 Март 2016 Доклад Share Публикувано 2 Март 2016 (Редактирано) Аз си мислих че става дума за това : Понеже колегите не казват нищо за разглобяване а само за затягане. Редактирано 2 Март 2016 от BULL_1985 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 3 Март 2016 Доклад Share Публикувано 3 Март 2016 С натягането на този клапан се повишава налягането на турбото, което не е препоръчително. Самата клапа хлоппа в оста която е хваната към рамото управлявано от този клапан. Варианта за отхлабен клапан го изключвам, защото ще има пад на налягането и отрицателно поведение в ускорението което ще се усети. Моят съвет е да се замери буста какъв еи кога идва и ако е в норми да не се пипа нищо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 3 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Март 2016 При мен всичко беше перфекно, но клапана тракаше при всяко пускане на газта. При прегледа когато си мислих, че капализатора трака ми го точковаха и изкара 1-2 седмици само. Решението е нова топла част за съжаление. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 3 Март 2016 Доклад Share Публикувано 3 Март 2016 При положение, че турбината дуржи нормално налягане не бих пипал нищо. Пускаш музиката малко по-силно и готово. Даже така и потропванията от окачването ще се оправят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 4 Март 2016 Доклад Share Публикувано 4 Март 2016 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BULL_1985 Публикувано 10 Март 2016 Доклад Share Публикувано 10 Март 2016 (Редактирано) Не знам, дали при мен се касае точно за такъв проблем, чува се едно леко като жужене за една секунда когато оборотите са около 1200. Интересното обаче при мен е, че се чува при покачване / подаване леко газ / и при спадане / отпускане на газта / и все около тая граница на оборотите. При по-високи не съм го чувал само около 1200 и 1300 ... В момента не мога да вида първия клип, втория го видях , но ... Редактирано 10 Март 2016 от BULL_1985 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване