Jump to content

проблем с мощността - помощ за разчитане на логове


hayhay

Recommended Posts

Привет,

Търся помощ от опитните и знаещи съфорумци за следния проблем.

Колата е: Ауди А3 1.9 тди 90 коня 98-ма година.

Проблема е: липса на мощност.

Наблюдения: забелязах, че след като се изфорсира колата до към 4000 оборота, започва да се държи малко по-добре. Сетих се че имам ваг-ком и направих следните логове на празен ход, и няколко в движение.

според мен дебитомера се държи неадекватно. Може ли да се твърди със сигурност че е за смяна? Благодаря за отделеното време!

post-65417-0-55871700-1325184739_thumb.j

vagcom-logs.zip

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип ако показва тези стойности 550 в движение,значи е или за почистване или за смяна!Провери и буксата към него.Пробвай с друг,преди да купуваш. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип ако показва тези стойности 550 в движение,значи е или за почистване или за смяна!Провери и буксата към него.Пробвай с друг,преди да купуваш. :hilezh:

Предполагам, че влиза в така наречения авариен режим, веднага след като скочи на тия 550, защото в тоя момент се появява и грешката свързана с дебитомера. За съжаление никой от продавачите не се нави първо да пробвам и ако проблема е в дебитомера само тогава да го купя. Накрая ще ми се наложи да рискувам. Пробелема е, че ще рискувам за 2-ри път, като резултата е 0:1 за сега. Първия път си купих дебитомер за б4-ка за скромната сума от 490лв. и се оказа, че майсторите малко не са познали с налучкването. Голям Кеф!

Редактирано от hayhay
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи лог на 11 канал. На висока предавка от 1500 оборота докъм 3500 с натиснат педал на газта на 100%. Заедно с него може да пуснеш и 8ми или 3ти канал да се види как се променят нещата.

Редактирано от nicoldy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи лог на 11 канал. На висока предавка от 1500 оборота докъм 3500 с натиснат педал на газта на 100%. Заедно с него може да пуснеш и 8ми или 3ти канал да се види как се променят нещата.

ок, ще направя лог на 3ти, 8ми и 11-ти и след 30 мин ще го постна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

забавих се, ама успях да взема два лог-а (в един zip):

1) LOG-01-011-008-003-predi_avarien.CSV - "преди аварийния режим", когато колата е в пълна агония (почти никакво ускорение), на 4-та скорост с 100% газ.

2) LOG-01-011-008-003-v_avarien.CSV - "в авариен режим" (MAF (actual) е фиксиран на 550 mg/str), от 1-ва до 4-та, защото практически е невъзможно да се ускори до 3,500 - 4000 оборота на 4-та скорост, както се казва колкото-толкова.

Дано да са от полза :hilezh:

log-01-011-008-003-predi-v-avarien-rejim.zip

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата пуши ли?

По-разбиращите колеги предполагам ще внесат повече яснота, но доколкото виждам от единия лог на 11ти канал не се достига исканото налягане и подозирам това е причината за влизане в авариен режим. Това е неангажиращо мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

- колата не пуши.

- грешката е:

00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

- според мен, влиза в авариен режим (ако това фиксиране на 550, изобщо е авариен режим), защото сработва някаква проверка, която вижда че показанията на "MAF (specified)" са доста различни от "MAF (actual)". Един вид, решава че дебитомера връща смахнати данни, следователно е по-добре да го игнорира и да "забие" тия 550 единици за постоянно.

- Чуденката е дали няма да се прецакам мощно, ако имам проблем с жичките (куплунг, свъзки и т.н), а не със самия дебитомер, тогава ECU-то ще получава кофти данни въпреки че дебитомера е ок. Сега се сещам, че точно около куплунга на дебитомера алармаджиите сложиха сирената, та може да са разбъзикали нещо. Има ли начин да се замери дебитомера докато работи, да се види дали наистина до него идва вярна информация и дали той връща вярна такава?

Редактирано от hayhay
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако беше писал откъде си и беше помолил някой колега със същата кола да пробваш дебитомера можеше и по-лесно да стане,а???

:stupid:

Тези единици са на прецакан дебитомер и оттам е и слабото надуване! :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако беше писал откъде си и беше помолил някой колега със същата кола да пробваш дебитомера можеше и по-лесно да стане,а???

:)

Тези единици са на прецакан дебитомер и оттам е и слабото надуване! :respekt:

в София живея. Наистина най-лесно би било да пробвам с някой работещ дебитомер от колега, ама честно да си кажа не ми е удобно да занимавам човека, особенно по празниците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За скромната сума от 490лв бих притеснявал и премиера ако трябва на Великден!!!!

Най-лесно е така! :hilezh:

ха, ха. ако бате Бойко има тоя дебитомер, няма начин да не му званна :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...