Jump to content

БЕНЗИНОВА ПОМПА


mitko_vt

Recommended Posts

Здравеите колеги. Имам проблем с студеното палене на бензин аудито е 1.6 ада. Помпата се чува че създава налягане но пали много трудно. След първото палене вече няма проблем. Горивния филтър е нов. Пробвах и с друго реле но няма промяна. Ако някои има идея БЛАГОДАРЯ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не брат, чуваш я да върти, което не е добре. А налягането се "чува" с манометър - та най-добре иди да ти го замерят нейде. Горивния филтър какъв е - има голямо значение, вярвай ми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега докато е студена подай два - три пъти на контакт да вдигне налягане помпата и стартирай ,ако не запали нормално провери температурните датчици и пусковата дюза/ако има такава /, това са едни от причините ,за този мотор почти няма литература. След това гледай и помпата .

Редактирано от jiko58
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм литературата за този мотор :blink:

ADA-то при студен старт се влиае само от "синия" датчик.

Пета дюза няма този мотор.

Най-честите проблеми са несабилни обороти,те се дължат на сцепени мъркучи.Тогава дебитомера не измерва коректно въздуха.Вследствие на което и сместа не е добра.От там нататък и ламбда сондата (която е девета дупка на кавала) вижда че сместа не е ОК и почва да бута горивото и аванса с цел да стабилизира оборотите.

Като писаха аванс,тук е момента да кажа че аванса на ADA неможе да се пипа.С така нареченото "въртене" на делкото нищо не се постига.Аванса си седи на 6 градуса колкото и да се върти делкото.

Рядко страда от моторче за празен ход.

Най често от син температурен датчик,горивен регулатор (който е различен от на абк,на по високо налягане е )

Нека ти измерят налягането на горивото.Имах подобен случай с друго АДА което нямаше налягане когото има малко бензин в резервоара 5-10 литра. Оказа се счупена щипка на кошницата в резервоара и помпата се мъндръсаше из целия резервар :zustimm:

п.п:Отдавана мисля да направя важна тема за ADA-то както колегата jordanik за ABK-то

Редактирано от HCOHCO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смених датчика има половин резервоар бензин и пак студена не пали. при топъл двигател никакви грижи. ако е помпа имали значение топла студена. ако някои има идея благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Офф, и аз съм със същия проблем. Преди 3-4 дни в най-големите студове ми палеше без проблем сутрин, понеделник си запали сутринта и на обяд като пробвах да запаля и не успях. От там нататък сменях последователно палец, дистрибуторна капачка, свещи , но проблемът си остана. Половин час въртене на стартер сутрин докато запали на магия. Запали ли - повече нямам никакви ядове. Оставя ли я няколко часа да истине и кошмарът започва наново. Моля някой препатил да даде съвет какво да правя. Предварително благодаря на отзовалите се!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...