aiskrov Публикувано 11 Август 2014 Доклад Share Публикувано 11 Август 2014 аз взех на жена ми преди по малко от месец 1,4 бензин .Един ден го покарах 50 на километра и останах доволен за нея е ок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VANNINA Публикувано 13 Август 2014 Доклад Share Публикувано 13 Август 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! ЧЕСТИТО ! Тези автомобили и след десет години ще останат,като едни от най добрите модели на AUDI. Редактирано 17 Август 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uricatoli Публикувано 22 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2014 Дайте малко акъл.. къде се намира оригиналния усилвател към който отива сигнала от касетофона и дава звук на задните колони Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 22 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2014 във двойният под на пасажерското място в краката! само повдигаш мокета и развививаш трите заключвалки на ръка и си там! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uricatoli Публикувано 23 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2014 Обърнах багажника на обратно оня ден хахахаххаха А то къде било.. Имам проблем, че при подаване на сигнал не се включва и не тръгват задните колони.. това се получи след смяна на плеъра.. Как мога да разбера дали е гръмнал? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 23 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2014 (Редактирано) проблема е тогава във връзките и като цяло в сигналите , които дава новия плеър, ако е фабричен може би трябва да се прекодира! едва ли е гръмнал усилвателя! Редактирано 23 Септември 2014 от kolio kioravoto prase Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uricatoli Публикувано 23 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2014 Хммм значи.. преди няколко месеца ми сложиха плеър само с Аукс.. карах така доста време и наскоро реших да сложа такъв с флашка.. Та след смяната не свири задна линия.. а пък ми е изкаран +-са който се подава да се пусне усилвателя + чинчове за сигнала от плеъра.. Проверявах бушони, кабели.. само усилвателя не съм поглеждал че не знаех къде е.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
фидел Публикувано 20 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2014 Точно така! Евтините влизат от Италия и са потрошени от лоша експлоатация. Хубавите си държат цената, но цената не е критерий за взимане на решения. Аз я карам трета година вече и нямам забележки. Невероятен автомобил!От наблюдения,мага да споделя,че колите внос от Италия не са лоши /поне не тези,които се карат малко и предимно от жени/. Рискова е покупката на такива със спортна насоченост,както и такива от висок клас.Имайте в предвид,че 90% от автокъщите в Германия,Австрия,Холандия,Белгия и др.внасят повечето автомобили за препродажба от Италия.Тези автокъщи се стопанисват от Турци,Араби, Сърби и други подобни тарикати. Повечето от колите се купуват от Италия в насипно състояние почти за без-пари след,което им се придава търговски вид и ние се радваме,че сме си купили кола от ГЕРМАНИЯ. Все пак избора е Ваш!....... Ауди А-2 е велика кола за всеки пол и възраст и подобна инвестиция е удар в десетката за прагматични хора.УСПЕХ И НАСЛУКА! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jim1 Публикувано 20 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2014 зависи от колата ако има доказуема история и документи. също по кодове може да се разбере за коя държава е правена. начини доста. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
фидел Публикувано 21 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2014 Колата в днешно време се приема, като аксесоар необходим в ежедневието.Ако грабне сърцето ти,значи това е твоя автомобил.Друг е въпроса,какво търсиш-нещо голямо и респектиращо или нещо,което ще ти върши работа....,няма да висиш по автосервизи и да се набутваш със средства и нерви.Относно" сервизните документи",знаете,че почти всеки автомобил на борсата в Горубляне предоставя такива а дали са истински-не се знае.Една компютърна диагностика според мен е най достоверния начин да узнаем,дали колата е изправна-технически.Визуално също всеки може да прецени състоянието и. Специално за А2-модела е изписано доста и мненията са повече от положителни.Единствения недостатък са високите цени,на които се предлагат а и малко от собствениците им се разделят с тях. Преди време попаднах на немски сайт в който се предлагаше чисто нова А-двойка 2004г на магазинна цена от 28000 $,което може би обяснява и спиране на производството им през 2005г. Много скъпи материали и качествени компоненти,за автомобил от този сегмент предназначен за заможни хора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jim1 Публикувано 21 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2014 имах предвид за документи в Германия не в Горубляне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kenwood2 Публикувано 21 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2014 Obd - Vag KklС този кабел мога ли да прочета колата през vag com ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 21 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2014 da Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kenwood2 Публикувано 22 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2014 Закупих въпросния кабел VAG KKL и открих следната грешка: 17586 Linear O2 sensor; Pump Current Open Circuit. P1178-35-10- --Intermittent. До колкото разбрах това е ламбда сондата? Някой имал ли е този код като грешка да каже какво да правя?. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
фидел Публикувано 22 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2014 (Периодично отворена верига на работещата помпа) Вероятно дефектирал или зацапан датчик ( може и прекъснат кабел на датчика) на помпата. Грешка 17586 не е задължително да е повредена ламбда сонда Има и други кислородни датчици-например втората сонда,след катализатора.Пробвай първо със сваляне и почистване на сондите (понякога това върши работа)=======Второ,триене на натрупаните грешки.........и ако след това проблема се появи отново,вече ще Ви трябва майстор за подмяна на датчиците. Принципно,всички датчици са елементарни контролери на електромагнитен принцип,които струват безбожни пари,но това е поредното сваляне на "кожи" от съвременните автопроизводители................... Според мен не бързайте да подменяте части! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kenwood2 Публикувано 22 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2014 Значи свалям 2те сонди тази отпред пред двигателя и тази от долу. Почиствам с wd40? Проверявам Check Voltage at connector coming from ECU to O2 sensor between pin 2 an 6, spec 0.4V-0.5V Check resistance on connector of O2 sensor between pin 3 and 4, Spec 2.5-4.4 Omh. И ако пак подаде грешка -200лв ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kenwood2 Публикувано 22 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2014 Главния ми проблем е ,че по кода на грешката не мога да разбера кои от 2та сензора го причинява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
фидел Публикувано 22 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2014 Тази грешка се разчита от лицензиран софтуер на VAG-COM който малко диагностици притежават,тъй като е доста скъп. Познавам един такъв добър и доста коректен човек от София. Работи на ул.КИРИЛ И МЕТОДИЙ 149 в София ме жду ул. Одрин и ул.Опълченска. Телефона му е 02/931 49 29..........А Мечев Диагностиката му струва 20,лв, и предполагам,че ще останеш доволен. Работи non-stop.тъй като и живее на адреса. Звъниш на звънеца на къщата и той ще се покаже. Човека наистина е много коректен. Първо опитайте с почистване на сензора при колекторните тръби,тъй като по принцип проблема се появява именно там. Вторият сензор( след катализатора) реагира и се активира чак когато двигателя достигне оптимална температура от 80-85 градуса и функцията му е предимно да сигнализира за запушен катализатор. Дано това ти е от помощ и решиш проблема! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kenwood2 Публикувано 22 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2014 Определено ми помогна коментара ти колега. Значи колата отчита грешката 1 2 мин след като е запалена в студено положение. Явно проблема ,ще е при колекторните тръби. До няколко дена ,ще го прегледам по обстойно и ,ще пиша какво е станало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kenwood2 Публикувано 22 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2014 Иначе можете ли да ми кажете каква е ориентировъчната цена на ламбда сондата отпред на двигателя която е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
фидел Публикувано 23 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2014 Тези датчици са доста скъпи,между 250-350лв. в зависимост от производителя,но има и такива-универсални,които са към 100лв./може и по малко-не съм сигурен/. Все пак не бързайте с даване на пари! Почистете стария с мека телена четка и го накиснете за 30-40мин. в някакъв разтворител-примерно за боя или ацетон,подсушете го и го монтирайте внимателно. Чувам мнения от форумите че подобни проблеми се решават и от сонди втора употреба,тъй,като все пак са някакво оригинално производство. Знаете в BG,че части закупени от Китай на стойност 2-5 $ тук се продават с марка BOSH за 200лв. Също, имайте в предвид,че за да подава ламбдата сигнал на EKU-то за лошо изгаряне една от основните причини е наслоена мръсотия и не добро функциониране на ДРОСЕЛОВАТА КЛАПА.Там нещата са доста по лесни----демонтира се корпуса на тази др.клапа/четири болтчета/ и се накисва в разтворител,почиства се полепналия нагар подсушава се и се монтира по обратния ред Внимавайте с гарнитурката,защото е алуминиева пластина/което във Вашия случай може и да е от друг материал/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kenwood2 Публикувано 24 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2014 Колега мерси ,ще почистя първо клапата и сондата и да видим какво ,ще се получи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kenwood2 Публикувано 30 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2014 След профилактика на сондата и клапата промяна няма. Остава нова сонда и това е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kenwood2 Публикувано 5 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2015 Ако имате теч на масло пред двигателя проверете тези тръби. (Тръбите са на щеката за маслото и на казанчето от което се пълни маслото отпред). В моя случай спукана тръбата на казанчето под всякаква критика... Снимка! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasss73 Публикувано 25 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2015 (Редактирано) Колеги, да не пускам нова тема...колата я имам от август тази година и понеже не ми е ясно тази снежинка нормално ли е да я има пред градусите или има някакъв проблем ? Редактирано 25 Ноември 2015 от krasss73 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване