yavor_siemensa Публикувано 26 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2012 Колеги имам здрав мотор 125 коня и счупен 150 с проблем в главата и буталата.Някои знае ли дали е възможно да използвам блока и главата както са сглобени и да наредя турбото и другите работи?Ще помоля за мнение на колеги който са сигурни в това което пишат. Благодаря!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
benzinovfen Публикувано 26 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2012 И мен ме интересува , ще следя с интерес. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
donkov Публикувано 26 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2012 Буталата със сигурност няма да станат, защото на АЕВ са ковани. Ако сложиш от ADR има опасност да се покажат през капака. Колкото до главата - трябва да видиш номерата, но е възможно да станат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 26 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2012 АЕБ е с по-големи портове, но това не е проблем.Бутала се намират, т.е. това е малък проблем. Големия идва от електрониката - цялата инсталация и компютър трябва да се сменят. Ако имобилайзера е в таблото - също е потенциален проблем..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor_siemensa Публикувано 26 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 26 Януари 2012 АЕБ е с по-големи портове, но това не е проблем.Бутала се намират, т.е. това е малък проблем. Големия идва от електрониката - цялата инсталация и компютър трябва да се сменят. Ако имобилайзера е в таблото - също е потенциален проблем.....Аз имам и двете коли.Те са с ключове инсталация и всичко.АДР си я карам, а другата я купих с разглобен мотор.Човека каза че много трудно палела и нямала компресия.Извадил е главата и бутала.По главата видимо има потънали клапани и износени водачи.За буталата нищо не мога да кажа.Сегмента в ризата прави 1-1.5 мм ключ което според мен не е много Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 27 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2012 По-добре си направи главата. Водачи (особено на изпускателните клапани) винаги се сменят. За леглата - в работилницата ще преценят и ще кажат. Може да излезе 150-170лв.Сегментите може да са омекнали от прегряване и да не държат компресия, нищо, че ключа е малък. Комплект на Мале е под 200лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 27 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2012 ...За буталата нищо не мога да кажа.Сегмента в ризата прави 1-1.5 мм ключ което според мен не е многоМного е.0,8мм е допустимата граница. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване