Jump to content

Съвместимост на блок и глава от 125(ADR) на 150(AEB) коня


yavor_siemensa

Recommended Posts

Колеги имам здрав мотор 125 коня и счупен 150 с проблем в главата и буталата.Някои знае ли дали е възможно да използвам блока и главата както са сглобени и да наредя турбото и другите работи?

Ще помоля за мнение на колеги който са сигурни в това което пишат.

Благодаря!!! :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буталата със сигурност няма да станат, защото на АЕВ са ковани. Ако сложиш от ADR има опасност да се покажат през капака. Колкото до главата - трябва да видиш номерата, но е възможно да станат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АЕБ е с по-големи портове, но това не е проблем.

Бутала се намират, т.е. това е малък проблем. Големия идва от електрониката - цялата инсталация и компютър трябва да се сменят. Ако имобилайзера е в таблото - също е потенциален проблем.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АЕБ е с по-големи портове, но това не е проблем.

Бутала се намират, т.е. това е малък проблем. Големия идва от електрониката - цялата инсталация и компютър трябва да се сменят. Ако имобилайзера е в таблото - също е потенциален проблем.....

Аз имам и двете коли.Те са с ключове инсталация и всичко.АДР си я карам, а другата я купих с разглобен мотор.Човека каза че много трудно палела и нямала компресия.Извадил е главата и бутала.По главата видимо има потънали клапани и износени водачи.За буталата нищо не мога да кажа.Сегмента в ризата прави 1-1.5 мм ключ което според мен не е много

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре си направи главата. Водачи (особено на изпускателните клапани) винаги се сменят. За леглата - в работилницата ще преценят и ще кажат. Може да излезе 150-170лв.

Сегментите може да са омекнали от прегряване и да не държат компресия, нищо, че ключа е малък. Комплект на Мале е под 200лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...За буталата нищо не мога да кажа.Сегмента в ризата прави 1-1.5 мм ключ което според мен не е много

Много е.0,8мм е допустимата граница.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...