Jump to content

B4 Quattro съвет


Recommended Posts

  • Отговори 57
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ето ги снимките - малко са разбъркани:

img4166n.th.jpg

img4174y.th.jpg

img4173g.th.jpg

img4171v.th.jpg

img4185g.th.jpg

img4184x.th.jpg

img4177q.th.jpg

img4183fu.th.jpg

img4182a.th.jpg

img4181y.th.jpg

img4180u.th.jpg

Нямам търпение да видя летите джанти как ще стоят на колицата. Интериора е с имитация на махагон в нормално за възрастта си състояние :)

Аз съм доволен от избора си и искам да благодаря на всички, които даваха мнения и съвети :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Може ли да се включа и аз обмислям да закупя нещо подобно като колегата.

Гледах някакви с газ без газ. Едно ми хареса 2.0 със 115 коня и обикновенна газова. Пали от четвърт върви много приятно гледах дебитомера няма следи от скорошни намеси поне външно. Има си и климатроник като на първите А4.

Обаче ме притеснява леко омасления мотор. Момчето ми обясни, че долива около 200-300 грама за 10000км и била изгоряла бенз. помпа. Може ли да ми кажете евентуално какво да очаквам за ремонт. Баща ми има 80 Б3 и каза че на тия години било нормално да духа гарнитурата на клапаните.

По принцип искам ауди мога да отделя около 2200 и е желателно да е с газ та всякакви мнения са добре дошли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то ако долива 200 грама на 10 000 км. тва не е нищо.

Омасления мотор къде всъщност е омаслен? Така или иначе каквато и кола да вземеш на тия години ще има нужда от смяна на гарнитури и семеринги по мотора.

Относно ADA моторът - тоя мотор е добър, няма да даваш никакви пари по него, вдига 190-200, но е малко слаб за това купе.. По ABK-то се дават малко повече пари.

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гарнитура на капака на клапаните бих казал, че е нормално да се сменя на възрастна кола и струва около 20тина лева + труд. Ако не пали на бенз трябва да се провери дали е само бензиновата помпа или има и друго - продават се доста коли с механична инжекция, които вече не въврвят на бенз заради повреди. Друго типично за B4ките, както вече знаеш е слабата предница :)

Редактирано от JRushmore
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не си пускате нови теми за тези коли,погледнете първо заглавието,после пускайте питанки!!!

Друго типично за B4ките, както вече знаеш е слабата предница :)

:stupid: Какво разбираш под слаба предница,на няколко 20 годишин В4-ки сега започнахме да сменяме шарнири и втулки на носачите за първи път.Точно В3,В4 и С3,С4 са със най здравото окачване.Темата може да се заключи вече,никой вече не пише за B4 Quattro съвет

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...