eic-idimitrov Публикувано 20 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2012 Честито !Ще останеш доволен от мотора, който е супер непритенциозен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 20 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2012 Браво, колега. Чакаме снимки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dr.f!ngers Публикувано 20 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2012 Честито и от мен ! Чакаме и снимчици Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JRushmore Публикувано 23 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2012 Ето ги снимките - малко са разбъркани:Нямам търпение да видя летите джанти как ще стоят на колицата. Интериора е с имитация на махагон в нормално за възрастта си състояние Аз съм доволен от избора си и искам да благодаря на всички, които даваха мнения и съвети Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radko87 Публикувано 9 Април 2012 Доклад Share Публикувано 9 Април 2012 Може ли да се включа и аз обмислям да закупя нещо подобно като колегата. Гледах някакви с газ без газ. Едно ми хареса 2.0 със 115 коня и обикновенна газова. Пали от четвърт върви много приятно гледах дебитомера няма следи от скорошни намеси поне външно. Има си и климатроник като на първите А4. Обаче ме притеснява леко омасления мотор. Момчето ми обясни, че долива около 200-300 грама за 10000км и била изгоряла бенз. помпа. Може ли да ми кажете евентуално какво да очаквам за ремонт. Баща ми има 80 Б3 и каза че на тия години било нормално да духа гарнитурата на клапаните. По принцип искам ауди мога да отделя около 2200 и е желателно да е с газ та всякакви мнения са добре дошли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 9 Април 2012 Доклад Share Публикувано 9 Април 2012 (Редактирано) Ами то ако долива 200 грама на 10 000 км. тва не е нищо.Омасления мотор къде всъщност е омаслен? Така или иначе каквато и кола да вземеш на тия години ще има нужда от смяна на гарнитури и семеринги по мотора.Относно ADA моторът - тоя мотор е добър, няма да даваш никакви пари по него, вдига 190-200, но е малко слаб за това купе.. По ABK-то се дават малко повече пари. Редактирано 9 Април 2012 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JRushmore Публикувано 10 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 10 Април 2012 (Редактирано) Гарнитура на капака на клапаните бих казал, че е нормално да се сменя на възрастна кола и струва около 20тина лева + труд. Ако не пали на бенз трябва да се провери дали е само бензиновата помпа или има и друго - продават се доста коли с механична инжекция, които вече не въврвят на бенз заради повреди. Друго типично за B4ките, както вече знаеш е слабата предница Редактирано 10 Април 2012 от JRushmore Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 10 Април 2012 Доклад Share Публикувано 10 Април 2012 (Редактирано) Защо не си пускате нови теми за тези коли,погледнете първо заглавието,после пускайте питанки!!!Друго типично за B4ките, както вече знаеш е слабата предница Какво разбираш под слаба предница,на няколко 20 годишин В4-ки сега започнахме да сменяме шарнири и втулки на носачите за първи път.Точно В3,В4 и С3,С4 са със най здравото окачване.Темата може да се заключи вече,никой вече не пише за B4 Quattro съвет Редактирано 10 Април 2012 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване