Jump to content

чукане в двигателя?


Recommended Posts

значи започвам да описвам отначало

вчера напънах колата повечко-200км по скоростомера като усетих че се чуваше чукане на аванса (което знам че е много нездравословно)

след това усетих че двигателят започна да чука

чукането е подобно на това като от повдигач обаче се чува само при ускорение

в момента в който върна газта и изчезва

също така когато задържа оборотите на едно ниво чукането намалява

имам няколко предположения

едното е за биелен лагер но мисля че е малко вероятно защото когато двигателят е по студен и маслото е по гъсто трябваше да чука по малко а не е така даже обратно

другото за което се сещам е бутален болт

тия дни като ми остане време ще отварям мотора да разбера но ако някой има идеи ще се радвам да ги чуя

после като го оправя ще споделя от какво е било

забравих да кажа че двигателчето е DZ :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги благодаря на всички отзовали се! проблема го открих-бутало на втори цилиндър

сега имам друго питане

имам двигател мисля че е от голф 1.8 механичен инж. кода му е RP

дали някой знае дали стават буталата за да не го разглобявам напразно

мисля че от пасат 1.8 моно инж не стават

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблема е отстранен!

днес смених всички бутала с тези от двигателя на голф който имам

смених още сегменти'гумички на клапаните,биелни лагери и гарнитура на главата

сега всичко е наред и мога пак да ръчкам здраво:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам подобен проблем с мойта кошница. Като дам газ (особено на висока предавка с не много висока скорост) се чува чукане от двигателя докато колата влезе в 4000 оборота и после изчезва. Колата набира доста мудно, даже понякога при бърза смяна на предавките се получава леко "замисляне". Така я карам от месеци, защото нито един "майстор" не можа да разбере защо тази кола не върви. Бил съм почти навсякъде - Юнитрейд, Юве, "клубният майстор" Мишо и ......нищо! Интересното е, че когато запаля сутрин колата или 1, 2 часа след като съм ч карал чукането не се чува и колата набира много по добре. Когато загрее, особено при градско каране колата става много бавна и започва да "почуква" при рязко подаване на газ. Когато колата е на място чукането не се чува. :):bia::D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато пуснеш на скорост без газ, как работи? Имали леко придърпване? Възможно е да има луфт на колянов вал или прескочил зъб на ангренажа според мен, от това което си описал.

Редактирано от AUDI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато пуснеш на скорост без газ, как работи? Имали леко придърпване? Възможно е да има луфт на колянов вал или прескочил зъб на ангренажа според мен, от това което си описал.

Точно такова придърпване има. Само дето не мога да си обясня какво общо има това когато колата загрее. Това леко чукане, което се чува не се чува изобщо на празен ход или когато дам газ на място. Въпреки това се усеща, че не е достатъчно мощна. Луфта на коляновия вал как може да се останови, има ли и други признаци?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друг признак е светене на лампата на маслото, ако ти е в ред датчика, когато колата е натоварена присветва, защото лагерите изпускат налягането на маслото, качиш ли леко оборотите спира, защото помпата компенсира(това е при луфт на вала). Все пак мисля, че това твоето е от лагери на колянов вал. Когато не е загряла, маслото не е толкова течно и съответно, лагерите не се чуват, но когато загрее, маслото става по-тънко и лагерите почват да се чуват, това става само когато дадеш газ, защото тогава вала е натоварен, на празен ход не се чува по същата причина и спира над 4000 оборота, защото от движението с висока скорост трептенията намаляват, така си го обяснявам аз. От къде е внесен автомобила ти?

Редактирано от AUDI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Italy. Иначе лампата на маслото изобщо не свети. Щом завъртя и гасне мигновенно. Според мен може наистина да е ремъка, а чукането да е от аванса (ако изобщо има логика в това което казвам)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами може, аз предполагам, ремъка е по-добрия вариант, затова провери първо него, до толкова високи обороти ако ти трака аванса значи караш с 86 октанов :birthday: бензин?! Според мен тракането, е от лагер(въпреки, че не съм го чувал).

Редактирано от AUDI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...