venko74 Публикувано 3 Май 2006 Доклад Share Публикувано 3 Май 2006 значи започвам да описвам отначаловчера напънах колата повечко-200км по скоростомера като усетих че се чуваше чукане на аванса (което знам че е много нездравословно)след това усетих че двигателят започна да чука чукането е подобно на това като от повдигач обаче се чува само при ускорениев момента в който върна газта и изчезва също така когато задържа оборотите на едно ниво чукането намаляваимам няколко предположенияедното е за биелен лагер но мисля че е малко вероятно защото когато двигателят е по студен и маслото е по гъсто трябваше да чука по малко а не е така даже обратнодругото за което се сещам е бутален болттия дни като ми остане време ще отварям мотора да разбера но ако някой има идеи ще се радвам да ги чуяпосле като го оправя ще споделя от какво е билозабравих да кажа че двигателчето е DZ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasti Публикувано 3 Май 2006 Доклад Share Публикувано 3 Май 2006 биелка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo123 Публикувано 3 Май 2006 Доклад Share Публикувано 3 Май 2006 колега да няма повече предварение колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 3 Май 2006 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2006 явно имаше но това чукане дето се появи сега е по различно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 3 Май 2006 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2006 биелка←кое точно на биелката колега?и аз така предполагам-бутален болт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJack1 Публикувано 4 Май 2006 Доклад Share Публикувано 4 Май 2006 А може и някое маслопроводче да е запушено и да прави мизерия? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milko Публикувано 4 Май 2006 Доклад Share Публикувано 4 Май 2006 При мене се получи същия ефект след едно такова "ръчкане" Оказа се че ремъка е прескочил с 2 зъба Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 4 Май 2006 Автор Доклад Share Публикувано 4 Май 2006 колеги благодаря на всички отзовали се! проблема го открих-бутало на втори цилиндър сега имам друго питанеимам двигател мисля че е от голф 1.8 механичен инж. кода му е RPдали някой знае дали стават буталата за да не го разглобявам напразномисля че от пасат 1.8 моно инж не стават Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 5 Май 2006 Автор Доклад Share Публикувано 5 Май 2006 проблема е отстранен!днес смених всички бутала с тези от двигателя на голф който имамсмених още сегменти'гумички на клапаните,биелни лагери и гарнитура на главатасега всичко е наред и мога пак да ръчкам здраво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 6 Май 2006 Автор Доклад Share Публикувано 6 Май 2006 за тези които се интересуват :всички части ми излезнаха с отстъпката 115лввсе едно че не е голям ремонт а обслужване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Horch Публикувано 6 Май 2006 Доклад Share Публикувано 6 Май 2006 Аз имам подобен проблем с мойта кошница. Като дам газ (особено на висока предавка с не много висока скорост) се чува чукане от двигателя докато колата влезе в 4000 оборота и после изчезва. Колата набира доста мудно, даже понякога при бърза смяна на предавките се получава леко "замисляне". Така я карам от месеци, защото нито един "майстор" не можа да разбере защо тази кола не върви. Бил съм почти навсякъде - Юнитрейд, Юве, "клубният майстор" Мишо и ......нищо! Интересното е, че когато запаля сутрин колата или 1, 2 часа след като съм ч карал чукането не се чува и колата набира много по добре. Когато загрее, особено при градско каране колата става много бавна и започва да "почуква" при рязко подаване на газ. Когато колата е на място чукането не се чува. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Horch Публикувано 7 Май 2006 Доклад Share Публикувано 7 Май 2006 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDI Публикувано 7 Май 2006 Доклад Share Публикувано 7 Май 2006 Horch, поглеждал ли си коляновия вал? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Horch Публикувано 8 Май 2006 Доклад Share Публикувано 8 Май 2006 Не, защо. На празно обороти работи като швейцарски часовник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDI Публикувано 9 Май 2006 Доклад Share Публикувано 9 Май 2006 (Редактирано) Когато пуснеш на скорост без газ, как работи? Имали леко придърпване? Възможно е да има луфт на колянов вал или прескочил зъб на ангренажа според мен, от това което си описал. Редактирано 9 Май 2006 от AUDI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Horch Публикувано 10 Май 2006 Доклад Share Публикувано 10 Май 2006 Когато пуснеш на скорост без газ, как работи? Имали леко придърпване? Възможно е да има луфт на колянов вал или прескочил зъб на ангренажа според мен, от това което си описал.←Точно такова придърпване има. Само дето не мога да си обясня какво общо има това когато колата загрее. Това леко чукане, което се чува не се чува изобщо на празен ход или когато дам газ на място. Въпреки това се усеща, че не е достатъчно мощна. Луфта на коляновия вал как може да се останови, има ли и други признаци? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDI Публикувано 10 Май 2006 Доклад Share Публикувано 10 Май 2006 (Редактирано) Друг признак е светене на лампата на маслото, ако ти е в ред датчика, когато колата е натоварена присветва, защото лагерите изпускат налягането на маслото, качиш ли леко оборотите спира, защото помпата компенсира(това е при луфт на вала). Все пак мисля, че това твоето е от лагери на колянов вал. Когато не е загряла, маслото не е толкова течно и съответно, лагерите не се чуват, но когато загрее, маслото става по-тънко и лагерите почват да се чуват, това става само когато дадеш газ, защото тогава вала е натоварен, на празен ход не се чува по същата причина и спира над 4000 оборота, защото от движението с висока скорост трептенията намаляват, така си го обяснявам аз. От къде е внесен автомобила ти? Редактирано 10 Май 2006 от AUDI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Horch Публикувано 10 Май 2006 Доклад Share Публикувано 10 Май 2006 Italy. Иначе лампата на маслото изобщо не свети. Щом завъртя и гасне мигновенно. Според мен може наистина да е ремъка, а чукането да е от аванса (ако изобщо има логика в това което казвам) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDI Публикувано 10 Май 2006 Доклад Share Публикувано 10 Май 2006 (Редактирано) Ами може, аз предполагам, ремъка е по-добрия вариант, затова провери първо него, до толкова високи обороти ако ти трака аванса значи караш с 86 октанов бензин?! Според мен тракането, е от лагер(въпреки, че не съм го чувал). Редактирано 10 Май 2006 от AUDI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 10 Май 2006 Автор Доклад Share Публикувано 10 Май 2006 не са лагери-почти сигурно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Horch Публикувано 10 Май 2006 Доклад Share Публикувано 10 Май 2006 не са лагери-почти сигурно← Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts