Jump to content

Един въпрос за Ауди S6 5,2 V10 2008 г.


valenti

Recommended Posts

Здравейте,

има ли някой идея, какво представлява тази грешка и какво трябва да се направи.

006435 please check DTC memory of ecu number2

Мерси предварително :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

from stuck intake manifold flaps, but I am pretty sure it said that much. DTC memory, that is Diagnostic Trouble Code, and it is in ECU #2, so you have to switch over and read that ECU to get the actual fault. If you use your vag-com to do an auto scan or go to OBD-II and I think you can get to it. Here is a snippet from Ross-Tech but I can't recall how to switch to ECU 2 and read the fault code. I read it somewhere once, probably here on QW, not sure if this helps any:

18331/P1923/006435 - Please Check DTC Memory of ECU Number 2

Possible Symptoms

  • Malfunction Indicator Light (MIL) active

Possible Causes
  • Fault Code(s) stored in Engine Control Unit 2

Possible Solutions

  • Check/Fix Fault Code(s) in Engine Control Unit 2

Special Notes
  • This fault code is a note since the system it is stored in interacts with the Engine Control Unit 2 and due to a fault code there it may not be fully functional.

Расшифруйте на русском ошибка 006435

ты правильно всё записал? :-k

может - 16435 4033 P0051 Ряд 2-зонд 1: короткое замыкание на массу электрической цепи подогрева

что не так? Куда лезть.

2 Найдены неисправности:

17887 - Вакуумная система усилителя тормозов механическая неисправность

P1479 - 008 - Неправдоподобный Сигнал - Спорадическая

16795 - Система подачи вторичного воздуха: снижение пропускной способности

P0411 - 002 - Превышен нижний предел

хм... :mrgreen: ты ПОИСК игнорируешь?? :-k

по первой - стереть...если снова появится - проверять все магистрали от ваккуумного усилителя...проверить обратный клапан ваккуумного насоса..проверить сам насос...проверить усилитель...проверить эжекционный насос...

по второй - практически так же - проверить ВСЕ магистрали от насоса СВВ и ваккуумный шланг от комби-клапана...проверить комби-клапан...проверить сам насос ВВ..

Редактирано от SLAF
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.euroaddiction.net/forum/b7-rs4/2284-cb-me.html#post35321

Pretty bad.. Just a hair over 35K. The good news is the cleaning is only $600 and should be covered because there was a CEL. I was talking with the tech and they basically close the valves, pour in a cleaning solution and let them sit overnight. In the morning they agitate the whole area with some kind of brush, and wet-vac each valve clean. Bit more polishing and cleaning the runners and it's good to go. I'll get her back tomorrow night. =)

Picture287.jpg

Picture286.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ще споделиш ли нещо повече за колата си, защото съм сигурен, че много от нас тук нищо не знаем за модела или поне отзиви от собственици?!?

А определно е супер интересен и атрактивен модел.

Дано ти се оправи проблема! :zustimm:

Редактирано от daks
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се карат тия коли с възможно най-хубавите масла и горива. Никакъв компромис с нищо.

Поздрави и успешно сервизиране.

още една интересна тема

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:-5fJNY10I80J:audirevolution.net/forum/index.php%3Ftopic%3D184.60+006435+-+Please+Check+DTC+Memory+of+ECU+Number+2&cd=26&hl=en&ct=clnk

Редактирано от SLAF
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Номера и грешката във втори моторен компютър е: 012802-oxygen lambda (sensor) B3 S1 heating circuit: open

има ли някой идея, коя от всичките сонди може да е и на кой ред цилиндри е, и дали е пред или зад катализатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човече оправихте ли се с колата?

Да ти кажа колата има 8 ламбди сонди (4 преди катализаторите и 4 в катализаторите) и 4 катализатора.Ако незнаете как да я правите по-добре го пратете човека в Порше. Там мисля, че има класифицирани кадри за С моделите.

Редактирано от kpematop
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...