valenti Публикувано 9 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 Здравейте,има ли някой идея, какво представлява тази грешка и какво трябва да се направи.006435 please check DTC memory of ecu number2Мерси предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 9 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 (Редактирано) from stuck intake manifold flaps, but I am pretty sure it said that much. DTC memory, that is Diagnostic Trouble Code, and it is in ECU #2, so you have to switch over and read that ECU to get the actual fault. If you use your vag-com to do an auto scan or go to OBD-II and I think you can get to it. Here is a snippet from Ross-Tech but I can't recall how to switch to ECU 2 and read the fault code. I read it somewhere once, probably here on QW, not sure if this helps any:18331/P1923/006435 - Please Check DTC Memory of ECU Number 2Possible SymptomsMalfunction Indicator Light (MIL) activePossible CausesFault Code(s) stored in Engine Control Unit 2Possible SolutionsCheck/Fix Fault Code(s) in Engine Control Unit 2Special NotesThis fault code is a note since the system it is stored in interacts with the Engine Control Unit 2 and due to a fault code there it may not be fully functional.Расшифруйте на русском ошибка 006435ты правильно всё записал? :-k может - 16435 4033 P0051 Ряд 2-зонд 1: короткое замыкание на массу электрической цепи подогревачто не так? Куда лезть. 2 Найдены неисправности: 17887 - Вакуумная система усилителя тормозов механическая неисправность P1479 - 008 - Неправдоподобный Сигнал - Спорадическая 16795 - Система подачи вторичного воздуха: снижение пропускной способности P0411 - 002 - Превышен нижний пределхм... ты ПОИСК игнорируешь?? :-k по первой - стереть...если снова появится - проверять все магистрали от ваккуумного усилителя...проверить обратный клапан ваккуумного насоса..проверить сам насос...проверить усилитель...проверить эжекционный насос...по второй - практически так же - проверить ВСЕ магистрали от насоса СВВ и ваккуумный шланг от комби-клапана...проверить комби-клапан...проверить сам насос ВВ.. Редактирано 9 Февруари 2012 от SLAF Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valenti Публикувано 9 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 Благодаря ви, нещата се изясняват ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 9 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 http://www.euroaddiction.net/forum/b7-rs4/2284-cb-me.html#post35321Pretty bad.. Just a hair over 35K. The good news is the cleaning is only $600 and should be covered because there was a CEL. I was talking with the tech and they basically close the valves, pour in a cleaning solution and let them sit overnight. In the morning they agitate the whole area with some kind of brush, and wet-vac each valve clean. Bit more polishing and cleaning the runners and it's good to go. I'll get her back tomorrow night. =) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 9 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 (Редактирано) Колега, ще споделиш ли нещо повече за колата си, защото съм сигурен, че много от нас тук нищо не знаем за модела или поне отзиви от собственици?!? А определно е супер интересен и атрактивен модел. Дано ти се оправи проблема! Редактирано 9 Февруари 2012 от daks Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 9 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 (Редактирано) Трябва да се карат тия коли с възможно най-хубавите масла и горива. Никакъв компромис с нищо. Поздрави и успешно сервизиране.още една интересна темаhttp://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:-5fJNY10I80J:audirevolution.net/forum/index.php%3Ftopic%3D184.60+006435+-+Please+Check+DTC+Memory+of+ECU+Number+2&cd=26&hl=en&ct=clnk Редактирано 9 Февруари 2012 от SLAF Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valenti Публикувано 9 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 Номера и грешката във втори моторен компютър е: 012802-oxygen lambda (sensor) B3 S1 heating circuit: openима ли някой идея, коя от всичките сонди може да е и на кой ред цилиндри е, и дали е пред или зад катализатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 10 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2012 valenti: първата сонда на левите цилиндри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valenti Публикувано 10 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2012 kpematop: левите цилиндри, но от къде погледнато? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 10 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2012 пред шофьора са левите цилиндри, твоя ли е колата или на клиент? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 11 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2012 (Редактирано) Човече оправихте ли се с колата?Да ти кажа колата има 8 ламбди сонди (4 преди катализаторите и 4 в катализаторите) и 4 катализатора.Ако незнаете как да я правите по-добре го пратете човека в Порше. Там мисля, че има класифицирани кадри за С моделите. Редактирано 11 Февруари 2012 от kpematop Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване