paccci Публикувано 10 Април 2012 Доклад Share Публикувано 10 Април 2012 Ами много си е...особено за този тип карбуратор...има схеми на вакуумите из нета и едно реглажче ,като се направи и си ти.На приятел Кейхин 1 на дълго дава 7-7.5 на баща ми Кейхин 2 дава макс 7 Действай стискам палци,ако може да сме полезни...свиркай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRILEP Публикувано 10 Април 2012 Доклад Share Публикувано 10 Април 2012 Много благодаря, колега! А можеш ли да ми кажеш откуде да си извадя схема на вакуумите, ще и сменя кабели, свещи. дистрибуторната капачка, палеца, мембраните наизпаритела и филтърчето на клапана и като мина 400-500км мисля да отида направо при Люси, казват че бил много добър на тия каляски. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paccci Публикувано 11 Април 2012 Доклад Share Публикувано 11 Април 2012 ...при Люси, казват че бил много добър на тия каляски.Ако ще ходиш при Люси няма да ти трябва схема, той ще свърши работа иначе все пак ще поразровя за схема днес ,като ми остане малко време Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paccci Публикувано 11 Април 2012 Доклад Share Публикувано 11 Април 2012 (Редактирано) И все пак ако желаеш за схеми виж ТУК Редактирано 11 Април 2012 от paccci Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRILEP Публикувано 13 Април 2012 Доклад Share Публикувано 13 Април 2012 Мерси, колега! Огледах я схемата, ама май ще си върви така докато отиде при Люси. Нещо ще ми е сложно да й наредя вакумите така. Няма да смъквам карбуратора да го качвам у дома да му ги редя. Той Люси ще се оправи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanimir1988 Публикувано 13 Април 2012 Доклад Share Публикувано 13 Април 2012 И при мене гасне на тия градуси някъре иначе пали работи около 5 мин и си гасне на място не се дави гледам я ! И по някое време започва да работи на 3 цилиндъра и тогава гасне вижда зор явно нз защо> Иначе като загрее на 88 няма никъв проблем! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRILEP Публикувано 14 Април 2012 Доклад Share Публикувано 14 Април 2012 Колега, мойта си гасне и на 90 грдауса. Като й скимне си държи и обороти и си работи перфектно. Но като си реши тя жсе едно няма какво да се направи. Или на смукач, или с педал или си гасне и това е. Без значение дали е загряла или судена - като каже ще гасна и си гасне. Писна ми. Ще сменя когато мога кабели, свещи, дистрибуторната капачка, палеца и мембраните. Ако и това не помогне незнам. Люси дали ще я оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRILEP Публикувано 16 Април 2012 Доклад Share Публикувано 16 Април 2012 Колеги, някои може ли да ми каже, от жиглиорите за бензина( на карборатора) влияе ли се разхода на газ? Че един "маистор" вместо да ми врътне болтчео на ниските е врътнал другото до него ама и той не помни с колко. Ама нещо с 5лева газ(от ЛУКОЙЛ) минах 10 км и газта свърши . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paccci Публикувано 17 Април 2012 Доклад Share Публикувано 17 Април 2012 Не ти е там проблема с разхода.Иди на газаджия за реглаж А проблема с карбуратора ще го оправи Люси, намен ми звучи, като проблем в ускорителната помпа ама...мини да го види Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRILEP Публикувано 18 Април 2012 Доклад Share Публикувано 18 Април 2012 Мерси, колега ! Лошото е само че тук в Златица няма майстори дето да чуват карбураторите . Ще се ходи при Люси, ама по-нататък пак ще трябва да ходя като сменя мембраните. Може ли вече да спрат проблемите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sir.petrov Публикувано 27 Април 2012 Доклад Share Публикувано 27 Април 2012 Колеги имам един проблем с мойта колица от доста време,ще съм ви благодарен много ако някой успее да ми помогне.От две години съм горд собственикще на Ауди 80 1.8 75коня, 55kw. с карбуратор Кейхен 2, на газ и бензин, и съм от Русе.Когато я паля на бензин през студено време много трудно пали, а като е запалила и натисна педала на гаста огасва. След 3-4 опита палене и гаснене, накрая запалва с дръпнат смукач. Когато позагре на място около 40-50гр. и тръгна при натискане на педала на гаста колата първо забива муцуна и намаля много оборотите и изведнъж набира и тръгва, така е при всяко споране и потегляне. Когато достигне 90гр. проблема изчезва или е почти незначителен.В топло време лесно пали на бензин, при натискане напедала на гаста само намаля обороти и аха да огасне и се форсира. Когато я карам проблема с забиването на муцуната при тръгване е много по-малък, но пак се мъчи. А разхода на бензин е убийствен, около 16-17/100 градско. На газ проблеми с паленето и карането нямам, малко ми е височак разхода 14-15 градско и 9 извънградско.Имал ли е някой подобен проблем? Знаели каво може да е?Сменил сън всички маркучита за вакума, имах спукан вакуумен регулатор и него смених, правиха ми настройка на запалването, сменик, капачка, кабели свещи, филтър, бензинова помпа, почиствах със спрей карборатора, незнам вече каво да правя, какво не е наред и каде да ида?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRILEP Публикувано 9 Май 2012 Доклад Share Публикувано 9 Май 2012 Колега, и аз имам същия проблем. Само че мойта е 1,8 с карборатор, ама по талон кода на двигатела е PM(което ще рече моноинжекция). На дълго около 17 бензин за градско незнам . Упътиха ме при Люси и ще отида, само да събера парички и съм там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRILEP Публикувано 25 Май 2012 Доклад Share Публикувано 25 Май 2012 (Редактирано) Колега sir.petrov мойте проблеми взеха да намалят. Смених мембраните и филтърчето на клапана (почистих и изпаритела идеално с кореселин). Остана ми само едно леко претрисане на двигатела, ама и кабелите ми светят яко (в смисъл от там е ). Пробвай да смениш мембраните и пиши какво е станало. Що се отнася до разхода на бензина, там и аз немога да ти помогна, моя също е някъде там. Но при мен историята е друга, защото е била моноинжекция (PM) а сега е карбуратор, вероятно трябва да изхвърля електрическата помпа и да й сложа механична, но сега нямам време за това Редактирано 25 Май 2012 от PRILEP Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
st11984 Публикувано 7 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2012 Колеги имам един проблем с мойта колица от доста време,ще съм ви благодарен много ако някой успее да ми помогне.От две години съм горд собственикще на Ауди 80 1.8 75коня, 55kw. с карбуратор Кейхен 2, на газ и бензин, и съм от Русе.Когато я паля на бензин през студено време много трудно пали, а като е запалила и натисна педала на гаста огасва. След 3-4 опита палене и гаснене, накрая запалва с дръпнат смукач. Когато позагре на място около 40-50гр. и тръгна при натискане на педала на гаста колата първо забива муцуна и намаля много оборотите и изведнъж набира и тръгва, така е при всяко споране и потегляне. Когато достигне 90гр. проблема изчезва или е почти незначителен.В топло време лесно пали на бензин, при натискане напедала на гаста само намаля обороти и аха да огасне и се форсира. Когато я карам проблема с забиването на муцуната при тръгване е много по-малък, но пак се мъчи. А разхода на бензин е убийствен, около 16-17/100 градско. На газ проблеми с паленето и карането нямам, малко ми е височак разхода 14-15 градско и 9 извънградско.Имал ли е някой подобен проблем? Знаели каво може да е?Сменил сън всички маркучита за вакума, имах спукан вакуумен регулатор и него смених, правиха ми настройка на запалването, сменик, капачка, кабели свещи, филтър, бензинова помпа, почиствах със спрей карборатора, незнам вече каво да правя, какво не е наред и каде да ида?!колега провери си ускорителната помпа,моята правеше абсолютно същото,проблема беше,че е запушен отвора на ускорителната помпа дето впръсква бензина Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRILEP Публикувано 26 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2012 (Редактирано) Колеги откакто смених мембраните, филтъра на газовия клапан и въздушния филтър нямам ядове с колицата. Разхода ми също падна значително и може да се каже че вече избих парите от разликата в разхода. Само като мина още 100-150км ще отида при Люси да ми я дооправи и това ще й е. Редактирано 26 Юни 2012 от PRILEP Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dekzz Публикувано 8 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2012 Колеги имам един проблем с мойта колица от доста време,ще съм ви благодарен много ако някой успее да ми помогне.От две години съм горд собственикще на Ауди 80 1.8 75коня, 55kw. с карбуратор Кейхен 2, на газ и бензин, и съм от Русе.Когато я паля на бензин през студено време много трудно пали, а като е запалила и натисна педала на гаста огасва. След 3-4 опита палене и гаснене, накрая запалва с дръпнат смукач. Когато позагре на място около 40-50гр. и тръгна при натискане на педала на гаста колата първо забива муцуна и намаля много оборотите и изведнъж набира и тръгва, така е при всяко споране и потегляне. Когато достигне 90гр. проблема изчезва или е почти незначителен.В топло време лесно пали на бензин, при натискане напедала на гаста само намаля обороти и аха да огасне и се форсира. Когато я карам проблема с забиването на муцуната при тръгване е много по-малък, но пак се мъчи. А разхода на бензин е убийствен, около 16-17/100 градско. На газ проблеми с паленето и карането нямам, малко ми е височак разхода 14-15 градско и 9 извънградско.Имал ли е някой подобен проблем? Знаели каво може да е?Сменил сън всички маркучита за вакума, имах спукан вакуумен регулатор и него смених, правиха ми настройка на запалването, сменик, капачка, кабели свещи, филтър, бензинова помпа, почиствах със спрей карборатора, незнам вече каво да правя, какво не е наред и каде да ида?!Имам абсолютно същият проблем и аз. NE мотор 1.8 карб, 90 коня. Но при мен не работи ускорителната помпа. Отворът, дето я пълни е запушен нарочно, че течеше от мембранката. На бензин харчи около 20/100, затова карам на газ колкото се може повече. Сменил съм всички тези наща, които и ти барабар с кабелите. На газ 10/100 у градо. Мися да се обадя на Люси, пък да видим... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване