neddko2 Публикувано 22 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2012 Колега сега ги пускам на ново За което се извинявам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neddko2 Публикувано 22 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2012 ] Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neddko2 Публикувано 22 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2012 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAKINE Публикувано 22 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2012 Браво Много як проект.Успешно реализиране и по-малко спънки с олд скуул ЗверА Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neddko2 Публикувано 27 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2012 Вече сме на етап генерация утре ще я правим ето и още малко снимки:И останаха вече довършителни работи Фарове пасване на броня и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martineli Публикувано 28 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2012 евалата, ще се оглеждам из града за тоя дзвер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neddko2 Публикувано 4 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 4 Март 2012 Колеги имам голям проблем колата забива на 5000 оборота и то само на 3,4,5 скорост иначе на 1-2 се цепи като ненормална но стигна ли до 3 предавка на 5000 оборота и забива като чели и спира горивото единствената грешка която ми дава е 65535 по ВАКвсяко едно предложение може да ми е от плюс аз съм проверявал :горивна помпа,буста е ок 1.2 ,турбо пътища ,разтварващ клапан,вакуми ,ланда,бобини ,свещи но според мен сместа е богата става нещо но вече и аз не знам какво.Давай те мнения Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
irazer Публикувано 4 Март 2012 Доклад Share Публикувано 4 Март 2012 (Редактирано) Колеги имам голям проблем колата забива на 5000 оборота и то само на 3,4,5 скорост иначе на 1-2 се цепи като ненормална но стигна ли до 3 предавка на 5000 оборота и забива като чели и спира горивото единствената грешка която ми дава е 65535 по ВАКвсяко едно предложение може да ми е от плюс аз съм проверявал :горивна помпа,буста е ок 1.2 ,турбо пътища ,разтварващ клапан,вакуми ,ланда,бобини ,свещи но според мен сместа е богата става нещо но вече и аз не знам какво.Давай те мненияКолата прави фюл кът по налягане,на 1-ва и 2-ра го прескача,но нагоре вклучете маркуч от см.колектор в гейта без да минава през елктромагнитния клапан за буста,колата ще прави 0.5-6 налягане и карайте,ако не отсича проблема е във втория чип ,които отговаря за контрола на налягането и при оувърбуст има защита и фюл кът или мап сензорът в компа удря таван Редактирано 4 Март 2012 от irazer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi s2 gt35 Публикувано 4 Март 2012 Доклад Share Публикувано 4 Март 2012 Колеги имам голям проблем колата забива на 5000 оборота и то само на 3,4,5 скорост иначе на 1-2 се цепи като ненормална но стигна ли до 3 предавка на 5000 оборота и забива като чели и спира горивото единствената грешка която ми дава е 65535 по ВАКвсяко едно предложение може да ми е от плюс аз съм проверявал :горивна помпа,буста е ок 1.2 ,турбо пътища ,разтварващ клапан,вакуми ,ланда,бобини ,свещи но според мен сместа е богата става нещо но вече и аз не знам какво.Давай те мненияздравеитова е много гнусен проблем мен ме мори вече 2 годиниаз смених почти цялата кола и няма оправияследващата стъпка е поливане със бензин и да драсна клечката да изгори като факел и така ще се отърва да не харча вече пари по този гробниктака ще ти кажа какво са ми казвали на мен да проверявам може да ти е от полза //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////провери дали стига налягане до електрониката демек този маркуч които влиза във електрониката също така провери пласмасовато шишенце дали е пълно със конденс или със масло //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////сложи маркуча от компресора за гуми но го застопори на 1.0 бара и го вкараи във маркуча на васгеита от долната странана големият отвор и виж дали отваря добре и дали испуска въздух ///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////намери друк клапан Н75 които си сигурен че работи и го сложи да видеш какво става////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////ако няма оправия след много часа лутане и нерви сложи един кран за реголиране на налягането че той е наи евтин и виж на колко бара започва да ти забива но задължително Н75 да остане вклучена////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////така преди години имах една рс2 и ми даваше същият проблем демек същата грашка на компапроблема беше във бобините колата си работише перфектно но като стигне голямо налягане почва да забива и да прекъсва дзверски //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////то със тези котори е така всичко изглежда перфектно и неиска да откине понякога можеш да полудееш от нерви със тези гробницитака пожелавам ти успех и дано бързо намериш проблемаако се сетя нещо още ще ти пишаако имаш късмет и намериш проклетият проблем напиши да знам пък може да ми е от полза и намен де да знаеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knikov Публикувано 4 Март 2012 Доклад Share Публикувано 4 Март 2012 (Редактирано) сложихме оригиналните чипове и се оправи.....даже пробвах компа и на моята и там е ОК ... Редактирано 4 Март 2012 от Ц Е Ц О Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neddko2 Публикувано 4 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 4 Март 2012 Колеги открих проблема проблема беше в чиповете сложих стоковите чипове и колата се оправи.После ги дадох на колегата knikov и неговия проблем изчезна благодаря все пак на отзовалите са колеги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
set16v Публикувано 4 Март 2012 Доклад Share Публикувано 4 Март 2012 (Редактирано) да ама сега върви на 0,6бар проблема е ясен /колата прави таван на мап сензора и след това фюел-кът,както ти каза Киро / ако са ти читави чиповете начи имаш проблем в н75 или в кабелята до него / ако са ок те, гледаш дали си го вързал правилно ...тва само ако ти е читав софта ..тъй като навремето нямахме много опций за отстраняване на тез грижи със софт. боцкахме по един ценер на мап-а в еку-то,замерваме АФР и ако сичко му е наред ..гааааааааааз колко може :D Редактирано 4 Март 2012 от set16v Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neddko2 Публикувано 5 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2012 да ама сега върви на 0,6бар проблема е ясен /колата прави таван на мап сензора и след това фюел-кът,както ти каза Киро / ако са ти читави чиповете начи имаш проблем в н75 или в кабелята до него / ако са ок те, гледаш дали си го вързал правилно ...тва само ако ти е читав софта ..тъй като навремето нямахме много опций за отстраняване на тез грижи със софт. боцкахме по един ценер на мап-а в еку-то,замерваме АФР и ако сичко му е наред ..гааааааааааз колко може :DКолега благодаря ти за съвета ще видим колегата Атанас Велков ще ми пусне други чипове и ще пиша как е работата с тях мерси все пак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neddko2 Публикувано 6 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 6 Март 2012 Утре следва доработки по охладителната система(перките)и бронята .Ще видим утре като сложа новия софт дали ще има проблеми и ако няма следва една жестока автомивка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neddko2 Публикувано 6 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 6 Март 2012 Утре вечер ще сложа още снимки на полу готовия звер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neddko2 Публикувано 7 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2012 За сега са това като направя скоростомера ще пусна и клипче на ускорението Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAKINE Публикувано 8 Март 2012 Доклад Share Публикувано 8 Март 2012 Гледам Добчо ти прави генерацията в Перфект Ауто.Изпипва ги нещата,ама много ги блъска тез тръби,хич не го кефят колена и фланци.И мойте така ги направи и имам един малко странен резонанс,като леко дрънчене и май е точно от тръбата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knikov Публикувано 9 Март 2012 Доклад Share Публикувано 9 Март 2012 Гледам Добчо ти прави генерацията в Перфект Ауто.Изпипва ги нещата,ама много ги блъска тез тръби,хич не го кефят колена и фланци.И мойте така ги направи и имам един малко странен резонанс,като леко дрънчене и май е точно от тръбата.Долу на топлата вода му правиха генерацията.....с цяла тръба е огъвана...Добчо му завари ония ден само едно малко гърне отзад да не реве много...Ще видим какво ще направи и с моята...сега водим преговори относно Ф70 или 76 , кое как огъване заварки ....каза ще се обади с оферта.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAKINE Публикувано 9 Март 2012 Доклад Share Публикувано 9 Март 2012 Спазари го поне downpipe -a ти да не огъва.Там с две колена и тръбата да е права,че е много важно за скоростта на газовете.Ако стигнете до споразумение,звънни да се видим там,тъкмо имам да говоря нещо и със Стельо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neddko2 Публикувано 14 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2012 В началото на лятото предстой цялосно пребоядисване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cokesucker Публикувано 14 Март 2012 Доклад Share Публикувано 14 Март 2012 Поздравления за ентусиазма и проекта, заради петака съм фен на олимпиадата!!!! Кулера не е ли прекалено издаден, мислил ли си вариант за преработка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neddko2 Публикувано 14 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2012 Поздравления за ентусиазма и проекта, заради петака съм фен на олимпиадата!!!! Кулера не е ли прекалено издаден, мислил ли си вариант за преработка?Колега ще има реформи но когато слагам другата броня кулера може да влезне още 2см. на вътре към водния радиатор но вече в последствие .Вече малко по малко че доста се изморих ме по проекта за един месец ни дойде малко в повече но си струваше .Всичко във времето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cokesucker Публикувано 14 Март 2012 Доклад Share Публикувано 14 Март 2012 Мда, винаги остава нещо за доизкусоряване, ма в един момент като погледнеш къде си бил в началото..... пожелавам ти много гъдели (в добрия смисъл) с новата играчка . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CLNIKI Публикувано 8 Април 2012 Доклад Share Публикувано 8 Април 2012 Като се чупи имам 2-3 от 2.5тди V6 ако и една от тях не издържи ще търсим от RSОт дизел НЕ слагаай кутия ако ще става с голямо турбо.Колегата knikov не каза никакви отзиви за возенето при мене :):)????? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knikov Публикувано 8 Април 2012 Доклад Share Публикувано 8 Април 2012 Колегата knikov не каза никакви отзиви за возенето при мене :):)?????Я пак го попитай..... аз 2 седмици само за това говорех..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване