Jump to content

cokesucker

Members
  • Мнения

    1477
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно cokesucker

  • Рожден ден 27.02.1983

Друго

  • Kaра
    веле

Персонална информация

  • Локация
    Sf

Последни посетители

10200 профилни разглеждания

cokesucker's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Честито. Пусни ако имаш време, ще бъде интересно.👍
  2. За проект ли ще я взимаш? По-добре търси да куатро, много по-различно "стъпва" на пътя, иначе според мен няма смисъл да се занимаваш. Но куатро 1.8т (че и 1.9тди, което е още по-рядко) държат сериозни цени , като за толкова стари автомобили. Въпросните 2 автомобили на живо ще са зле... Или по-скоро ще си струват парите тоест около 4к лв, което вече не са пари почти. Швейцарката е сигурно х3 километрите и си личи колко р намазана.. и това като гледам снимките от телефона. Дизеларката ми се струва по-добре, въпреки че е прана като за последно и шофьорската седалка ми се струва претапицирани на стандартното място. Нормалните неща. На толкова стари коли, може всичко да им има
  3. Не забраниха ли вноса на наводнените коли от Щатите ?
  4. Преди във старата му версия можех да качвам снимки посредством линк, сега обаче ми излизат така.... Къде да търся проблема? [url=https://postimg.cc/t1MZY3sy][img]https://i.postimg.cc/76xgtXDC/IMG-20240625-070231.jpg[/img][/url]
  5. https://m.mobile.bg/obiava-11718298166991875-audi-a4-1-8t-quattro Тази гледал ли си я. По-висок е бюджетът и е малко постна, но пък е тръц на газ куатро, което все пак е легенда 😁
  6. А защо мислите, че КР няма да трябва да се реставрира също? Започват от 2008а година, и сравнено с кола 2004-5 пак ще се гледа филма с дюзи, турбо, маховик и тн. само че вече имаме повече електроника, повече възли и по-скъпи части. Като включим и покупната цена то бюджетите са доста различни. Ако ще купувам стар дизел дали ПД или КР, ще гледам бюджета естествено и най-вече майстора ми какви коли прави и им разбира. Щото едно е да имаш бюджет 11к и да купиш кола за 5-6к, и с останалите да я постегнеш.... Друго е да имаш бюджет 11к да купиш кола за толкова пари, после какво правиш за гуми, дискове, нещо турбо, дпф, периферията, реле, втори ключ и тя отиде на 16
  7. При 2 тди 140 кс от тези години има проблем и с шестограмът на маслената помпа. Около 800-1000 лв за превантивно отстраняване на този проблем, иначе рискуваш да строшиш двигател. Самият двигател иначе е здрав, и като всеки дизел е възможно да се занимаеш с дюзи, турбо, егр и дпф (ако има). ДСГ не е задължително да се счупи при теб, но е добре да имаш заделени едни 4-5к за всеки случай. ДСГ си има своите фенове, но аз не съм един от тях. Имам около 100к км на поколения от 2014-2020 и си остава много неадекватен автомат. Ако бюджета ти е около 10-12к аз бих сменил тотално концепцията. С този бюджет покупната цена само за колата е 6-8к лв, другите 4 са резерва.
  8. Аз съм пристрастен, но просто съм фен на камиончето.... Като ще е джип да е голям, не виждам предимство в 5цата, освен че е по-компактна. Аз бих се насочил към 4.0 тди, защото имам единствено впечатление от него и от предшественика 4.2 тди, но ги няма в темата така че, все едно не съм го споменал. Малко сервизни кампании, които касаят Ку7-цата модел 2015 - 2020 69AJ - airbag завесите с компроментирана връзка 36А1 - възможна лоша връзка в кормилния прът 90Р5 - дефектна звукова и светлинна сигнализация при незакопчан колан 42L1 - компроментиран болт в едно от закрепванията на задният мост (започва да "яде'' гумите на задния мост) Това са всички сервизни кампании, които намирам обявени до януари 2023. Също добре е да се провери как работи мултимедията с всичките опции, да не лагва и да не бави, в такъв склучай е възможно да е необходим ребуут или нов юнит. Да се слуша и за скърцащи спирачки също, въпреки че този проблем е по изразен при последното поколение ТТ, но и 7та не е застрахована. Успех.
  9. Скоро търсих информация за подобна колица. Като оборудване аз бих избрал S-line вътре и вън, панорама (нищо че е склонна да скърца и/или тече) и автоматик задължително. Предимството на тфси-то е, че в Европа го има като опция с 8 степенен ЗФ(в Щатите е стандартно), но и със С-троник. Докато дизеляците са само със С-троник. След 2014-та проблемът маслото би трябвало да е отстранен при ТФСИ-то. Ако искаш да харчи по-малко 2.0 тди 190кс. според мен е варианта. Тфси-то ще харчи повече, но с правилната кутия, ще е доста по-приятно за каране от малкия дизел. Успех
  10. Напротив, ако беше 2тди и на тия километри щеше да нормална (средна ) цена. Виж по колко вървят 3ките. Има нещо съмнително или км или удар, или и двете. Ето една на която поне са писали, че е имало удар. https://m.mobile.de/auto-inserat/audi-a4-allroad-3-0-tdi-s-tronic-quattro-avant-allrad-göppingen/378441617.html?ref=srp&refId=2a1d2438-e03f-0598-b93b-8853932ff327&searchId=2a1d2438-e03f-0598-b93b-8853932ff327&type=page1Ad
  11. Q7-цата ще износва накладки и гуми значително по-бързо от А7, все пак е 2.2 тона, че и отгоре, в зависимост от екстрите. Задния прозорец на мен малко ми компрометира видимостта, но се свиква. Също 3ка бензин не ми се вярва да докарва едноцифрен разход на гориво. От друга страна позицията на водача ми харесва винаги! повече, в сравнение с всеки лек автомобил (на високо си е друго), голяма е, тежка, такъв джип винаги кефи ... а и го няма фактора, "аз по тоя път няма да мина, щото ще закачи отдолу". Щом е за втора кола и ако по-високи разходи за поддръжка не са проблем, бих гласувал за Q7-цата с две ръце. ПС Ако ще се паркира в гараж, да се провери все пак дали ще се събере.
  12. EA288 би трябвало да е кодът на 190кс. версията. Карал съм го, около 20к км в Тигуан R с DSG. Кутияра не ми допада, държи ниски обороти и при кикдаун за мен не е сериозно да има такова "замисляне".... но не знам как би било с s-tronic. Водните им помпи на този мотор по спомен сдаваха бързо, та трябва да се види кога е сменявана. И аз бих дал глас за бензина, не че е по-надежден, ами имам чувството че би било по-лесно да се намери читав в сравнение с дизела. Колкото до салоните... Материалите стават все по зле с годините. Кожата е по-тънка например и всичките бусове с Комфортлайн, тоест кожени волани на 100-120-140к км са с изтрити волани, все едно са на 300к, а се карат извънградско. Аз бих гледал в немско, колкото и да е по-трудно с търсене и докарване.
  13. До колкото знам 2.0 TDI в това поколение са три варианта, 122 к.с., 150 к.с. и 190 к.с. Предлагат се 6 степенна ръчка и с-троник. За 150 к.с версията като бивш притежател на такъв мотор, но в купето на Каравеле, Мултиван, навъртяни около 300-400к км в 3-4-5 различни буса 2016-2019 модели, и наблюдение над още 13 бр. със същите мотори.... мисля че имам представа. Всичко което съм/сме карали е купено ново, продадено на около 180к-200к км и карано 90% извънградско. Равносметката за тотал 15бр. ФВ с този мотор. 2 бр. с гръмнали турбини на около 160к км (заради тъпата Лонг лайф програма) 1бр. гръмнал алтернатор на 130к км 1 бр. с проблем в помпата на хидравликата 165к км. 1бр. скъсал ремък на 180к км и мотор за кофата... след 4 месеца преговори с ФВ, в крайна сметка нов мотор по гаранция, защото интервалът за смяна на ремъка наистина е 200к-210к км Според мен е здрав мотор, икономичен, и надежден ако попаднеш на такъв с правилната поддръжка. Единствения ми съвет е да се търси нещо на около или под 150к и да се обърне внимание на турбо, интервалите на смените на маслото и ремък. Това е поредната глупост за мен.. да се залага ПЪРВА смяна на ангренажен ремък на над 200к км. Има поне още три случая за които знам.. всъщност 4 ....на скъсан ремък под или близко до 200к км на този мотор... защото от сервиза така казаха... и после епопея на забравените добър ден.
  14. Освен това не знам какво Монако са писали точно, но регистрацията на колата е френска, а регионът е Гранд Ист, което е частта на Франция граничеща с Германия и Белгия, демек на около 900 км на север от Монако. В Германия според мен също трябва да се внимава в повечето случаи с автокъщите, защото има доста внесени канчета от Щатите и Канада, но поне Тюв е малко по-по-по... Няколкон примера... тази с ел. проблем още там... https://mobile.de/auto-inserat/audi-a4-2-0-tfsi-quattro-lim-s-line-virtual-glasdach-braunschweig/363856447.html?searchId=179e0e71-8f94-fb9c-1a06-8f71ece41486&ref=srp&type=ad Или пък тази от Канада https://m.mobile.de/auto-inserat/audi-a4-2-0-tfsi-quattro-progressiv-xenon-navi-360-völpke/357862978.html?searchId=f3a1b4d4-f67d-942c-9ea5-dcc40ab1f276&ref=srp&type=ad И тази https://m.mobile.de/auto-inserat/audi-a4-quattro-2-0-tfsi-s-line-360-led-r19-navi-shz-schwalmtal/365197247.html?searchId=f3a1b4d4-f67d-942c-9ea5-dcc40ab1f276&ref=srp&type=ad Аз не бих си го причинил, според мен не си струва за 10к надолу, да хабя нерви, дори колицата да не даде проблем.
×
×
  • Create New...