Jump to content

Гумички или друго - 2,6 V6 Quattro харчи масло


огнян ванчов

Recommended Posts

Колеги, срам-несрам откакто взех тази прекрасна кола само я карам единственото пипнато е малко по предницата :steinigung:

За сезон ми се налага да долея 2литра масло. Карам я като втора кола, но да кажем, че 5-6 хил. км. прави. Питах тук-там май не им се занимава много с този проблем да не излезело нещо по-голямо. Ако има някой с опит за подобен проблем нека сподели какво да очаквам - дали само гумички или нещо по-сериозно. Или пък да досипвам и както досега.... Решил съм обаче напролет да и дам полагащото и се, за да ме слуша още. Което ме подсеща, че имах някъде една тема за километраж, която трябва да изровя. Благодарско предварително

Редактирано от огнян ванчов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо свали корите- около колекторите и под мотора.

Огледай добре за течове- между главите обикновенно протича; от семерингите на коляновия и разпределителните валове, между двете части на картера и капаците на клапаните (мойте ги пренатегнаха и сега ми цапа леко от нови гарнитури :steinigung: )

След което можеш да ревизираш и стила си на каране- аз този мотор само веднъж съм го накарал да гори масло, като бързах да се прибера (за простотия, толкова ми бил акъла) и карах с газ до дупка (колкото позволява пътя) от Варна до София.

Ако след горенаправените проверки няма промяна, бих ти препоръчал да си отделиш хилядарка и да махнеш главите, картера и буталата.

Блока може и да не го пипаш, но при още малко финанси, бих го свалил и него за почистване, боя, лагери и нови тапи.

Главите- пълна ревизия. Маншон на рейката, семеринги на колянов вал и на разпределителните валове- задължително нови. Профилактика на маслената помпа, всмукателни колектори и дросел.

Промиване радиатор.

Сглабяш и имаш нов мотор. И непродаваема кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Иво, благодаря за съветите, ще погледна на тези места. Чак дотам с ремонта не планирам да стигам :) Иначе газта се настъпва яката, как иначе - но дали от това ще харчи масло ако иначе си е ок?

Километрите по километраж са 240 000, каквото и да значи това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги мят гущер има сащите боли.След сменяне на гарнитурите на капаците на главите и тяхното претягане протича малко,но си струваше свалянето,доста нагар изчистих.Също така и картера тече и от скоростната малко и наи вероятно е от семерингата на кляновия,ама не ми се иска да го отварям още,и си доливам на по 2 литра някъде от смяна до смяна

Иначе на километража пише 170000 км :D

Но по скоро да е на милион и нещо. успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На този мотор е невъзможно да се пренатегнат капаците на главите, защото имат ограничител който определя сплескването, та не знам за какво пренатягане говорите. А протичането от новите гарнитури е от това, че с годините самите капаци се деформират в разстоянието между болтовете, които са само 6 бр. Та единственото решение е или нови капаци или нови гарнитури в комбинация със силикон, но хубав, например ЛОКТАЙТ. Иначе ако ще и 10 гарнитури да смените пак ще цапа.

Редактирано от LiuboG
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е цапа си и така ще си остане, а номера със силикона също става ама тря да не се прекалява че остава ватре да обикаля маслените канали

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, съвсем тънко се слага силикона за да не изплюва отвътре и особено да не се запушат едни миниатюрни отворчета за маслото на първите пети откъм предните семеринги на главите. Гарнитурата минава на 2-3 мм от тях.

Редактирано от LiuboG
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На този мотор е невъзможно да се пренатегнат капаците на главите, защото имат ограничител който определя сплескването, та не знам за какво пренатягане говорите. А протичането от новите гарнитури е от това, че с годините самите капаци се деформират в разстоянието между болтовете, които са само 6 бр. Та единственото решение е или нови капаци или нови гарнитури в комбинация със силикон, но хубав, например ЛОКТАЙТ. Иначе ако ще и 10 гарнитури да смените пак ще цапа.

Не е точно така. Моите капаци май нямаха ограничители. Два пъти годишно бърша с Меглио и течаща вода и си свиркам. :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Няма как да нямат ограничител капаците, самия капак е отлят така,че да той самият да опира в главата и да остане разтояние за гарнитурата. За да презатегнеш трябва да смачкаш алуминия..... :) Ако видиш някъде такъв капак свален, разгледай го добре и ще разбереш какво имам предвид.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...