огнян ванчов Публикувано 28 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2012 (Редактирано) Колеги, срам-несрам откакто взех тази прекрасна кола само я карам единственото пипнато е малко по предницата За сезон ми се налага да долея 2литра масло. Карам я като втора кола, но да кажем, че 5-6 хил. км. прави. Питах тук-там май не им се занимава много с този проблем да не излезело нещо по-голямо. Ако има някой с опит за подобен проблем нека сподели какво да очаквам - дали само гумички или нещо по-сериозно. Или пък да досипвам и както досега.... Решил съм обаче напролет да и дам полагащото и се, за да ме слуша още. Което ме подсеща, че имах някъде една тема за километраж, която трябва да изровя. Благодарско предварително Редактирано 28 Февруари 2012 от огнян ванчов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 28 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2012 Първо свали корите- около колекторите и под мотора.Огледай добре за течове- между главите обикновенно протича; от семерингите на коляновия и разпределителните валове, между двете части на картера и капаците на клапаните (мойте ги пренатегнаха и сега ми цапа леко от нови гарнитури )След което можеш да ревизираш и стила си на каране- аз този мотор само веднъж съм го накарал да гори масло, като бързах да се прибера (за простотия, толкова ми бил акъла) и карах с газ до дупка (колкото позволява пътя) от Варна до София.Ако след горенаправените проверки няма промяна, бих ти препоръчал да си отделиш хилядарка и да махнеш главите, картера и буталата. Блока може и да не го пипаш, но при още малко финанси, бих го свалил и него за почистване, боя, лагери и нови тапи. Главите- пълна ревизия. Маншон на рейката, семеринги на колянов вал и на разпределителните валове- задължително нови. Профилактика на маслената помпа, всмукателни колектори и дросел.Промиване радиатор.Сглабяш и имаш нов мотор. И непродаваема кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 28 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2012 Интересно ми е за какви реални километри говорим? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
огнян ванчов Публикувано 28 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2012 Колега Иво, благодаря за съветите, ще погледна на тези места. Чак дотам с ремонта не планирам да стигам Иначе газта се настъпва яката, как иначе - но дали от това ще харчи масло ако иначе си е ок?Километрите по километраж са 240 000, каквото и да значи това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 29 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2012 Струва ми се невъзможно да е на толкова км. колега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
огнян ванчов Публикувано 5 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2012 Няма как да знам колко са. Като се стопли още малко ще се заема със случая и ще пиша Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Crunk_Style Публикувано 7 Март 2012 Доклад Share Публикувано 7 Март 2012 колеги мят гущер има сащите боли.След сменяне на гарнитурите на капаците на главите и тяхното претягане протича малко,но си струваше свалянето,доста нагар изчистих.Също така и картера тече и от скоростната малко и наи вероятно е от семерингата на кляновия,ама не ми се иска да го отварям още,и си доливам на по 2 литра някъде от смяна до смянаИначе на километража пише 170000 км Но по скоро да е на милион и нещо. успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiuboG Публикувано 7 Март 2012 Доклад Share Публикувано 7 Март 2012 (Редактирано) На този мотор е невъзможно да се пренатегнат капаците на главите, защото имат ограничител който определя сплескването, та не знам за какво пренатягане говорите. А протичането от новите гарнитури е от това, че с годините самите капаци се деформират в разстоянието между болтовете, които са само 6 бр. Та единственото решение е или нови капаци или нови гарнитури в комбинация със силикон, но хубав, например ЛОКТАЙТ. Иначе ако ще и 10 гарнитури да смените пак ще цапа. Редактирано 7 Март 2012 от LiuboG Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Crunk_Style Публикувано 8 Март 2012 Доклад Share Публикувано 8 Март 2012 Е цапа си и така ще си остане, а номера със силикона също става ама тря да не се прекалява че остава ватре да обикаля маслените канали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiuboG Публикувано 8 Март 2012 Доклад Share Публикувано 8 Март 2012 (Редактирано) Да, съвсем тънко се слага силикона за да не изплюва отвътре и особено да не се запушат едни миниатюрни отворчета за маслото на първите пети откъм предните семеринги на главите. Гарнитурата минава на 2-3 мм от тях. Редактирано 8 Март 2012 от LiuboG Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 9 Март 2012 Доклад Share Публикувано 9 Март 2012 На този мотор е невъзможно да се пренатегнат капаците на главите, защото имат ограничител който определя сплескването, та не знам за какво пренатягане говорите. А протичането от новите гарнитури е от това, че с годините самите капаци се деформират в разстоянието между болтовете, които са само 6 бр. Та единственото решение е или нови капаци или нови гарнитури в комбинация със силикон, но хубав, например ЛОКТАЙТ. Иначе ако ще и 10 гарнитури да смените пак ще цапа.Не е точно така. Моите капаци май нямаха ограничители. Два пъти годишно бърша с Меглио и течаща вода и си свиркам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiuboG Публикувано 25 Март 2012 Доклад Share Публикувано 25 Март 2012 Няма как да нямат ограничител капаците, самия капак е отлят така,че да той самият да опира в главата и да остане разтояние за гарнитурата. За да презатегнеш трябва да смачкаш алуминия..... Ако видиш някъде такъв капак свален, разгледай го добре и ще разбереш какво имам предвид. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване