Jump to content

LiuboG

Members
  • Мнения

    786
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно LiuboG

  • Рожден ден 23.02.1976

Друго

  • Kaра
    C4 2.6-V6-автоматик

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    гр. Варна

Последни посетители

2575 профилни разглеждания

LiuboG's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. LiuboG

    проблем с автомата

    Принципно това се получава когато се увеличат луфтовете в пакетните съединители, тоест са износени. Ако всичко е наред не трябва да има никакво ритане. При мен риташе на задна, на директ и накрая спря и отиде на ремонт. Причината- влязла вода в маслото от отдушника на кутията, капачето му липсваше.
  2. И при мен едната седалка вече не работи. Първо взе да пари така ,че да не можеш да седиш върху нея и след няколко дни спря. Някъде из форума бях гледал такава тема даже със снимки, но не можах да я намеря.
  3. LiuboG

    Съвет за 2.8 AAH-AAH/AFC-AFC

    Значи си представяме.
  4. Най- често протича от самата помпичка (тя се състои от две части), оправя се с нова , не са скъпи.
  5. Кутията не е толкова архаична колкото я изкарвате, не се отличава от типтроника по нищо освен, че е с 4 скорости и няма + и - на лоста. Тези 4 скорости отговарят на 5 на механична кутия, то да не е опел кадет. 95 % от всички карат 5 скоростни кутии, къде е проблема тогава??? Достатъчно си е умна кутията и това ,че не вървяла , била мудна и привключвала твърдо са АБСОЛЮТНИ ГЛУПОСТИ. Ако кутията е в кондиция, превключването става доста меко, ако не значи има механичен проблем или старо масло/филтър. За тоя 1.8 мотор наистина ще му изяде малко коне, но ако пича не е състезател, едва ли ще му пука много. Друго е все пак да не ръчкаш лоста по `1000 пъти на ден.
  6. Това е много добре, защото аз от спукана мембрана си прегрях мотора.....
  7. В малък процент може и да се окажат прави тия майстори. Някой път се получава ръб там където търка ринга на семерингата и колкото и да не им се вярва на някои ,гумата износва метала с времето, тогава и да се смени може само да намалее теча. Зявиси колко е карана колата. Естествено трябва да се пробва преди да се правят такива прибързани заключения за вала.
  8. LiuboG

    A6 C4 лампа за маслото

    И при мен е така, запалих за една проба без пистовия ремък и светнаха трите лампи. Първоначално и аз се зачудих.
  9. Няма как да нямат ограничител капаците, самия капак е отлят така,че да той самият да опира в главата и да остане разтояние за гарнитурата. За да презатегнеш трябва да смачкаш алуминия..... Ако видиш някъде такъв капак свален, разгледай го добре и ще разбереш какво имам предвид.
  10. LiuboG

    Клеморед на А6 Ц4

    Аз съм с автомат и не мога да запаля повторно без да върна ключа до края. Също така и ако загася мотора и не сложа лоста на паркинг, ключа не се изкарва от патрона.
  11. Да, съвсем тънко се слага силикона за да не изплюва отвътре и особено да не се запушат едни миниатюрни отворчета за маслото на първите пети откъм предните семеринги на главите. Гарнитурата минава на 2-3 мм от тях.
  12. На този мотор е невъзможно да се пренатегнат капаците на главите, защото имат ограничител който определя сплескването, та не знам за какво пренатягане говорите. А протичането от новите гарнитури е от това, че с годините самите капаци се деформират в разстоянието между болтовете, които са само 6 бр. Та единственото решение е или нови капаци или нови гарнитури в комбинация със силикон, но хубав, например ЛОКТАЙТ. Иначе ако ще и 10 гарнитури да смените пак ще цапа.
  13. Навремето имах едно 5-цилиндрово ауди с издухан мотор, само ,че там щеката излизаше и пръскаше масло като изфорсирам на студен мотор, особено зимата. Като загрееше явно поуплътняваха сегментите и нямаше проблем.
  14. Аз съм с Каяба предни от 4 години, здрави са още , но зимата сутрин тракат и това ме дразни. Като се понапомпат малко или като скоча в 2-3 дупки и се оправят. Ако сега купувах не бих сложил такива.
×
×
  • Create New...