Jump to content

A4 1,8TQ AEB GT3071


Recommended Posts

п.с И понеже аз не съм скромен и искам да бляскам пак питам ??? дайте ми пример на 1.8Т 700кс с тръбен колектор / графика / за да я сравним с тази на Данко,искам после измерено време и тн..Искам примери А не приказки от махленски седянки и вечеринки,Искам нещо черно на бяло а не тва е така шот Аз ти казвам и тн..как мога да вярвам на необосновани лафкаджийски и дрънканици ??? аз се смятам за зрял човек и вярвам на ДОВОДИ подкрепени с доказателства

Що не измериш тая 700 кс кола на некое нормално дино да видиш как 200 кс изведнъж ще изчезнат ей така за добър ден. Ти правиш най скапаните и грозни неща от всичките тунинг сервизи в България. Нема една кола с тръц дето да няма проблеми и да е завършена, колкото такива съм видел нито едно свестно нема. Селски са ти творенията и ти си селянин най страшен който знае единствено да псува и храни без да даде дори единствен довод.

Кажи защо чугунения ще е по добре от тръбния като още преди да се родиш са установили, че тръбния е най добър. Пише го във всеки учебник за тея неща ама ти явно никога не си отварял такъв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно грам не ме притеснява, че ще е от черно. Много важно ако изгние след 6-7 години, до тогава или ще съм я продал колата или ще е при Спас. :hilezh:/>/>/>/> Идеята беше да се прекопира този, за да не преправям пак други неща да го ева, даунпайп, интейк и други тъпни. Отделно, че сигурно пак ще трябва да се мапва ако колектора е друг. Мисля да се доверя този път на човека, който прави колата, чувам добри отзиви. Ако се спраска и черния, ще взема чугун, та да съм пробвал всички варианти. :lol:/>/>/>/> Иначе турбината е с вграден гейт.

Общо взето трябва да се правят нещата наведнъж май, така на парче по парче, става едно голямо лайно накрая и само си преправям. <_</>/>/>

Гена знам го Веско, кръстим се да няма драми с даунпайпа, за ся всичко е наред. :lol:/>/>/>/> Ама за колекторите май е баш така как казваш, нещо заварките му бегат май.

Не ве Жими аз само бляскам :zustimm: споко,Веско е един от най добрите заварчици на алуминий които аз съм виждал,виждал съм невероятни неща сътворени от Веско,Години на ред заварява на Ники Златков и на Явор,заварява неръждавейка не по-лошо от алуминий,но може би при мен не се получи / аз имах твърде много работа когато трябваше да правя моите колектори и колектора на Шефа,Косата и оше един ги дадох на Веско,но уви се сцепиха на заварките / при някой неща се получава при други не,аз почти всеки ден виждам подобни ситуаций,тоест хора с много знания и опит правят някой неща извънземно добре и други Не,при мен се получава също !!!

но за 1.8Т 20V не искам дума да се чува за тестове и прочие,чисто и просто няма човек в Бг с повече опит от мен,за лошо или добро и тази година ще гледаме 1.8Т 20в правено при мен в ниски 11сек или високи 10сек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митак , сега къде се е спукал колектора. Пак ли където беше преди или на друга място.

Явка точно под заварката е. Демек свършва дебелото наслоено от заварката и веднага бам цепнатина. Няма смисъл просто, пак да се завари, после да цъфне след края на следващата заварка. Отделно и в началото на единия рънър от към главата има чернотия, явно и там фъска.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що не измериш тая 700 кс кола на некое нормално дино да видиш как 200 кс изведнъж ще изчезнат ей така за добър ден. Ти правиш най скапаните и грозни неща от всичките тунинг сервизи в България. Нема една кола с тръц дето да няма проблеми и да е завършена, колкото такива съм видел нито едно свестно нема. Селски са ти творенията и ти си селянин най страшен който знае единствено да псува и храни без да даде дори единствен довод.

Кажи защо чугунения ще е по добре от тръбния като още преди да се родиш са установили, че тръбния е най добър. Пише го във всеки учебник за тея неща ама ти явно никога не си отварял такъв.

аве тъпак !!! къде видя написано от мен че чугун е по-добре от тръбен ????

п.с Бумбаш кажи де да видя кола правена от теб че да се порадвам и аз.....

Аз няма кво да ти показвам на теб селки Пръч вонящ на ланско готвено,излез и покажи какво можеш Ти ??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....

Всичко е точно за ся с пайпа, няма драми никви. :zustimm:/> Ега няма и като почна да й давам повече жега. :)/>

За колекторите тея на шефа и на косата имах предвид, ама не знам къв е случая точно, а и не исках да става интрига нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нема една кола с тръц дето да няма проблеми и да е завършена, колкото такива съм видел нито едно свестно нема.

Мето, тук не си прав. Моята кола си я карам вече 35000 км. и освен ядове с изпускателният колектор други съм нямал. Сега като си го заварих с телоподаващото вече нямам грижи никакви. Давам си газ постоянно и съм много доволен от колата , която Гената е направил. :zustimm:

Явка точно под заварката е. Демек свършва дебелото наслоено от заварката и веднага бам цепнатина. Няма смисъл просто, пак да се завари, после да цъфне след края на следващата заварка. Отделно и в началото на единия рънър от към главата има чернотия, явно и там фъска.

Трябваше да го завариме целият, както аз направих на моя и ОК. :hilezh: ама при тебе много материал трябваше да иде :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси и аз те обичам :hilezh:/>/> само не искам да ми се сърдиш :bia:/>

Научи се да пишеш по-бързо ве, аз какво съм виновен, че пишеш един пост 20минути :hilezh:/>

А от кога кола с детска турбинка на 1.6бара дето си ходиш с нея на море и на работа и дава средна 12ка е бавна :hilezh:/> :hilezh:/>

аз не мога да пиша със светлина скорост,сорка....Ти си мениш толкоз бързо мнението че аз тряа да вися нон стоп тука че да следя промените ти,Човек просто спри с говорилнята и дай с доводи !! Ти си поредният ляладжия които си знае неговото шот така си е решил или чул от еди къде си,наподобяваш онова чучело шпека..

тръбен колектор и по добре за дадена цел,за друга просто Не е по-добър,аз мога да направя на 100% тръбен колектор но ще е х3 като цена на чугунен и на финала резултатът да е същият :stupid: не е като да не съм тествал / но това са мои тестове които мога да покажа на хора с нужните знания и уважение

С всеки си твой пост ти доказваш колко си беден на опит и познания / не само ти де

12сек коли има под път и над път и то със заводски турби :hilezh: мои-човек,просто се образовай

Еййййй, изядохте му гъза на Генчо..... :hilezh:/>

бате тея освен и к...а да ми хапнат няма кво да направят шот са страшни Дами в областта на тунинга и освен злоба и плюене няма кво да направят.....трудно е да си в 10-та глуха,но аз съм свикнал с кокошкари е ляляджий / 90% в Бг са именно такива

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мето, тук не си прав. Моята кола си я карам вече 35000 км. и освен ядове с изпускателният колектор други съм нямал. Сега като си го заварих с телоподаващото вече нямам грижи никакви. Давам си газ постоянно и съм много доволен от колата , която Гената е направил. zustimm.gif

Да не би най накрая да са ти оправили празния ход ?

тръбен колектор и по добре за дадена цел,за друга просто Не е по-добър,аз мога да направя на 100% тръбен колектор но ще е х3 като цена на чугунен и на финала резултатът да е същият stupid.gif не е като да не съм тествал / но това са мои тестове които мога да покажа на хора с нужните знания и уважение

Не за някои случаи, винаги ще е по добре. За цената ясно, че ще е по скъпо но безплатен обяд няма. Безмислено е да се правиш на велик, хората преди години са открили топлата вода.

пс А ве Генчо я кажи за твоя смукателен колектор дето се гънеше като кашкавал ве, явно ти е къса паметта за много неща. Направи една бърза кола за 10 години дето на конкуренцията им трябват 200 коня надолу за същото постижение и се помисли за голямата работа. Ае успокой се малко.

Редактирано от shpeksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека да спрем с помията до тук, ако продължим нещата ше станат много груби!

Това, че ти не можеш да направиш читав тръбен колектор (кеф ти от неръждавейка кеф ти от черно) и да монтираш предно разположен кулер без да изрешеш бронята до основи и да монтираш две 90 градусови колена, и цялата тая красота да се вижда от 1км, да направиш всумукателен колектор, които да има нещо различно от прав ъгъл и да не прилича на проста геометрична фигура не значи, че не стават нещата, а че толкова си можеш, пич ама за това никой не е виновен :bia:/>/>/>/>

Колкото повече ти ровим лайната толкова повече се разсмърдяват, аз бях до тук!!!

ПС

Set16V от цялата полемика тук ти си единствения губещ.

За последно мисля, че не е редно да се трият избирателно постове, ако ще се трие нека да се трие всичко, ако ще гледаме сейр нека да стоят всичките лайна :-)

029627912-big.jpg

България е много малка за да се храним така, че PEACE :bia: дано няма обидени и дано не споменават майки и родословни дърва...

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не би най накрая да са ти оправили празния ход ?

Той си е наред от доста отдавна, даже не беше добре много малко време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той си е наред от доста отдавна, даже не беше добре много малко време.

Радвам се. Иксрено при това, мислех си че няма да има край. :bia:/>

Добре защо трябва да се крият моите постове които са на 100% верни и не съм си ги измислил, а се оставят постовете на тоя каруцар?

Цецо кажи, че не си ти и някой друг се е объркал. :steinigung:/> :steinigung:/>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека да спрем с помията до тук, ако продължим нещата ше станат много груби!

Това, че ти не можеш да направиш читав тръбен колектор (кеф ти от неръждавейка кеф ти от черно) и да монтираш предно разположен кулер без да изрешеш бронята до основи и да монтираш две 90 градусови колена, и цялата тая красота да се вижда от 1км, да направиш всумукателен колектор, които да има нещо различно от прав ъгъл и да не прилича на проста геометрична фигура не значи, че не стават нещата, а че толкова си можеш, пич ама за това никой не е виновен :bia:/>/>/>

Колкото повече ти ровим лайната толкова повече се разсмърдяват, аз бях до тук!!!

ПС

Set16V от цялата полемика тук ти си единствения губещ.

За последно мисля, че не е редно да се трият избирателно постове, ако ще се трие нека да се трие всичко, ако ще гледаме сейр нека да стоят всичките лайна :-)

029627912-big.jpg

аз няма да спра до тук !!! ти освен да си правиш вятър на устата няма какво друго да свършиш???? повтарям ти си поредният глОпак които си мисли че знае нещо но знае едно НИЩО..ти дори на хартия не знаеш кое за какво е и си Хитър Петър навсякъде :hilezh:

за последен път ме обиждаш !!! следващият път няма да те коментирам и тн...

Сега ако не си потвърдиш думите с доводи ще ........ се видим все някога :zustimm: да те почерпя Кока-Кола

искам да покажеш мой спукан тръбен колектор ? или заваряван от мен ? искам да ми покажеш дино графика на 1.8Т с поне 701кс. с колектор правен от теб / че да мога да те приема като фактор !!

Искам да питам на Ради кулера на гоуфа аз ли го бях монтажирал или мега майстора от ненам къде си !!! щото освен на Ради голфа ти моя кола не си виждал.....Искам черно на бяло

помисли си какво ще ми напишеш !!! щото няма само да се черпим другият път

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека оставим нещата където са, щом като се биеш в гърдите колко си велик трябва да си готов и да вкусиш от лайната.

Аз против теб нямам нищо лошо, даже ти бях фен преди да си повярваш толкова много ;)

Нали знаеш приказката 2кила мармалад + 1кило захар = 3 кила мармалад

2кила мармалад + 1 кило лайна = 3 кила лайна

Нейскам да ме черпиш никаква Кока-Кола, това че ще се видим е ясно България е малка всички се познаваме, не съм първия дето да е влезнал в пререкания с теб, може би поскоро последния, щото няма човек, с които да не си се скрал към момента (не ми се изреждат)!

Изводите може да си ги правиш сам!

Дано да съм го написал достатъчно разбираемо!

Айде с добри чувства ЛЕКА НОЩ!!!

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека оставим нещата където са, щом като се биеш в гърдите колко си велик трябва да си готов и да вкусиш от лайната.

Аз против теб нямам нищо лошо, даже ти бях фен преди да си повярваш толкова много ;)/>

Нали знаеш приказката 2кила мармалад + 1кило захар = 3 кила мармалад

2кила мармалад + 1 кило лайна = 3 кила лайна

Нейскам да ме черпиш никаква Кока-Кола, това че ще се видим е ясно България е малка всички се познаваме.

Айде с добри чувства ЛЕКА НОЩ!!!

това и очаквах,но за тези си твои празни приказки и очерняне 100% няма да те черпя кока-кола / надявам се да съм в лошо настроение само за да ти е яко :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коса е тва е самоконтрол, да можеш да се измодерираш сам :hilezh:/>

Получих оферта за смяна на въздушен филтър... 390 лв за работа без филтъра. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Молба към всички!

Моля не пишете повече в темата, че ще я затрият, нека да остане така както е от морална гледна точка!

Казана дума, хвърлен камък.

Мисля, че каквото имаше си го казахме не нужно да се намесват повече хора, поне на мен ми олекна. :bia:

Да се извиня на Джими, че осрахме темата.

Бързо излизане от бокса и по-малко проблеми и повече газ за вбъдеще!!!

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мето,нямам идея кой затри поста,цитран от Нико.

А и не виждам кой знае какво в него ,с оглед останалите лайна

Сори.

Нека и той стои заедно с другите лайна.

пс Жими сори баце, че се падна твоята тема да му кажеме в очите истината на тоя немогливец.

Редактирано от shpeksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...