sashocos Публикувано 23 Март 2012 Доклад Share Публикувано 23 Март 2012 (Редактирано) Моя на ул. РАКОВСКИ при Операта държи,колата не тръгва на зад,като съм на"D".Но на входа за подземния гараж в бачкането пуска назад,там е по стръмно.Старата ми кола С5,беше с типтроник и там държеше(бачкането)Интересува ме това критерии ли е за състоянието на кутията,до какъв наклон трябва да държи при С4-ките,вашите как са,има ли на някой независимо от наклона колата да не тръгва назад? Редактирано 23 Март 2012 от sashocos Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 23 Март 2012 Доклад Share Публикувано 23 Март 2012 На 4ф държат, няма проблем с потеглена назад. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 23 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2012 На 4ф държат, няма проблем с потеглена назад.Е там е друга системата,има електрически ръчни спирачки,а и кутията е коренно различна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
competition Публикувано 23 Март 2012 Доклад Share Публикувано 23 Март 2012 4HP18 не държи на Раковска Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 23 Март 2012 Доклад Share Публикувано 23 Март 2012 по добре използвайте ръчната докато висите на наклон,прецаква се някакъв си зъб в кутията и после мн пари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
competition Публикувано 23 Март 2012 Доклад Share Публикувано 23 Март 2012 По-скоро тръгнал да си отива хидротрансформатор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 23 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2012 (Редактирано) по добре използвайте ръчната докато висите на наклон,прецаква се някакъв си зъб в кутията и после мн пари.Обикновенно си държа крака на спирачката на наклон(а и не само),пускам го само за да видя дали ще остане на място или ще почне да се сурка назад.Даскале разбрах, че си намерил кутия-ЧЕСТИТО!! Редактирано 23 Март 2012 от sashocos Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
competition Публикувано 23 Март 2012 Доклад Share Публикувано 23 Март 2012 Обикновенно си държа крака на спирачката на наклон(а и не само),пускам го само за да видя дали ще остане на място или ще почне да се сурка назад.Даскале разбрах, че си намерил кутия-ЧЕСТИТО!!Мерси, ама има време. Разбрах, че си си намерил таван-честито ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 23 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2012 (Редактирано) да от същия магазин..а ти що "да има време" да не ти отлетя майстора.... Редактирано 23 Март 2012 от sashocos Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 23 Март 2012 Доклад Share Публикувано 23 Март 2012 Това не е никакъв критерии според мен. Тойотата ми на Раковска държи ама като съм сам, като сме с децата и жената лекинко се опитва да се сурне назад. При класическия хидротрансформатор едни 50 оборота повече или по-малко на празен ход правят разликата в това дали ще тръгне по наклона.Например моята седи относително стабилно на наклон но на равно като пусна спирачката тръгва подозрително мързеливо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване