b4 -ruse Публикувано 25 Март 2012 Доклад Share Публикувано 25 Март 2012 (Редактирано) как може да се провери този клапан дали работи(този кръглия над капака на клапаните с трите маркуча) .Онзи ден чистих картерната вентилация и го бях смъкнал да го изчистя.Духнах през трите отвора на всякъде духа ... така ли трябва да е Редактирано 25 Март 2012 от b4 -ruse Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6oslav Публикувано 25 Март 2012 Доклад Share Публикувано 25 Март 2012 И моя случей е подобен даже и масло пропуска към дросел клапата.Попитах дали е нормално , но никой не ми е отговорил до сега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 25 Март 2012 Доклад Share Публикувано 25 Март 2012 И моя случей е подобен даже и масло пропуска към дросел клапата.Попитах дали е нормално , но никой не ми е отговорил до сега.Интересна темичка....и при мен е омаслило към дросела. Не е нормално според мен, защото преди не беше така- до преди 20 000 км...Вероятно клапана е фира. Не знам дали ако е дефектирала мембраната може да прави магарии при палене на загрял мотор и леко да мени обороти... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6oslav Публикувано 25 Март 2012 Доклад Share Публикувано 25 Март 2012 Интересна темичка....и при мен е омаслило към дросела. Не е нормално според мен, защото преди не беше така- до преди 20 000 км...Вероятно клапана е фира. Не знам дали ако е дефектирала мембраната може да прави магарии при палене на загрял мотор и леко да мени обороти...За оборотите става въпрос на празен ход ли?На празен ход и на мен ми мени по някога.И аз мисля че не е нормално да "бута" масло от там, но конкретен отговор няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
b4 -ruse Публикувано 25 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 25 Март 2012 моя дросел е мазен,чистих го на бензин проблем няма но на газ прекъсва докато е студена (до около 60 градуса на антифриза) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 25 Март 2012 Доклад Share Публикувано 25 Март 2012 Маслоуловителите са стари и амортизирани.Моят съм го извел да духа навън и съм запушил дупката на гуфрирания въздуховод.Нов май е към 70лв. ,наезнам дали има други неоригинални Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lukcho Публикувано 25 Март 2012 Доклад Share Публикувано 25 Март 2012 Засмукваш с уста през отвора които е вертикален отдолу (този който е пъхнат в гумената втулка на капака на клапаните), другите отвори затваряш с пръсти. Като засмучеш хубаво от там пускаш отворите които си затворил с пръсти. Не трябва да засмукваш по-вече въздух сиреч клапана да държи. Като го освободиш ще чуеш как се премества мембраната вътре. И ако засмучеш без да си затворил отворите въздуха минава навсякъде. Можеш да пробваш да го промиеш с топла вода и "Меглио" Ако започнат да излизат едно гумени боклучета това значи че мембраната се разпада вече. Късмет обикновено се разпада за десетина години или стотина хиляди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване