Jump to content

pe6oslav

Members
  • Мнения

    93
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно pe6oslav

  • Рожден ден 19.11.1987

Друго

  • Kaра
    AUDI - A4 - B9 - 1.4

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Scotland

Контакти

  • Skype
    pe6oslav_2

Последни посетители

768 профилни разглеждания

pe6oslav's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Да колега сега погледнах схемата 19 номер бушон е за централното заключване, 21 номер е за задна запалка .. Успех дано не е нещо сериозно
  2. Колега за моя жалост и аз имах проблем но се реши.Отивам цъкам дистанционното алармата се изключва вратите заключени няма помпа няма никой !Отключих си врата с ключа.И се замислих поглеждам в багажника и какво да видя помпата ми плува във водата която беше влязла през стопа!Извадих цялата помпа изсуших я в къщи и на другия ден работеше.Не знам защо на мене ми се върти бушон 19 за централното но не съм сигурен.
  3. Колега, прегледай си хубаво нещата как са!Оказа се че и аз съм имал доста време такъв луфт и в крайна сметка резбата на остта ми се беше изяла а колелото се е крепяло на щплента!Разбрах го чак когато АБС почна да ми дава грешка и да се изключва, също в завой диска леко опираше в спирачния апарат.Питах тук там казаха лагери, но да не ги пипам докъто не се обадят.В крайна сметка след токова много съвети на своя глава разглобих главината и още като свалих капачката видях тая грозна картинка и се радвам, че не съм останал с 3 колела някъде по пътищата!
  4. Има ли някой на Б4 с 205/50/17 или 225/45/17 да качи снимка че да видя на какво прилича? Тези размери излизат най близки до общич диаметър на стандартното колело със 17' джанти.И не знам 225/45 дали не е много пресилено за Б4
  5. А да питам аз.Лайсните от Б3 дали стават за Б4 става дума за горните.Нещо ми просветна да си сложа такива и да ги облека с карбон
  6. pe6oslav

    Спиране

    Пробвал съм по всеизвесния начин от най далечното и всичко беше успешно!Единствено ми се стори след обезвъздушаването че педала е намалил хода си, но на фона на каране един ден с въздух в системата и потъваше до дъно няма как да не ми се стори
  7. pe6oslav

    Спиране

    Не знам защо, но мисля, че специално при запален и не запален двигател на абс няма какво да му работи.Така или иначе според мен абс-а работи само когато се задейста при спиране и клапаните обърнат потока.Какво има да помпи?Колата с навити спирачки ли ще се движи?Единственото е че има вакум към сервото и улеснява натискането на педала (според мен).Гледах и из други форуми измишльотони най различни че колелата се обезвъздушавали успоредно (предно със задно, което за мен е пълна глупост).
  8. pe6oslav

    Спиране

    Аз до колкото знам е по малко от литър но колко точно ...
  9. pe6oslav

    Спиране

    Ще пробвам така на запален двигател.Дано да не ми отвори по голям проблем само.Пък и трябва да обезвъздушавам и кръга на съвединителя струва ми се че и там има въздух.
  10. pe6oslav

    Спиране

    Честно казано ме объркахте с тези постове .Аз като обезвъздушавах изришно рових из интернет и четох за Ауди Б4 с АБС, че колата не трябва да е запалена в никой случей.Налива се течност в казанчето ако е малко и се почва от задното най далечно колело(задно дясно, задно ляво, предно дясно, предно ляво), някой помпа на педала докъто излезе въздуха при мене беше около 10 помпания, задържа се педала натиснат след последното помпане и се затяга пробката .Пишеше още така че точно на запален двигател има опасност АБС да глътне въздух.Хайде някой компетентен да каже как става, че ми предстои пак обезвъздушаване понеже ми протече заден спирачен апарат и го свалих за ремонт.
  11. Аз да попитам има ли някаква особенност във високоволтовия кабел от бобината към делкото? Забелязах на моя че към края който влиза в бобината има един кабел навит около високоволтовия и облепен с изолирбанд влиза някъде в купето ..
  12. Да попитам и аз.Прокапа ми заден спирачен апарат и спирачната течност беше паднала под минимума.Сякаш от тогава ми се струва че и съединитела се прецака.Започна да отделя в много горно положение.Възможно ли е да е влязъл въздух в системата?И как и от къде се обезвъздушава?Гледам някакви схеми но там само помпите има и нещо пак не ми е много ясен принципа...
  13. Аз една вечер си изкарах ангелите на прибиране от Плевен - с над 60км/ч се появяваше някакво стържене от предно дясно колело.Спирах няколко пъти гледах умувах и пак стърже!Оказа се пластмасата под калника се откачила в предния край и от въздушната струя стъргала в гумата.Малко трудно, но я разубличих другия ден на светло
  14. На 20 ноември 2011 беше 180*** км за почти 8 месеца 191*** км.
  15. Сякаш и оборотите мени малко на празен ход и моята.Като загрее колата шума изчезва.Хидравличното ми масло е за смяна но със сигурност не вие от това, проблеми с волана иначе нямам.Да видим някой да каже с лагери ли е с втулки ли че да я оправя и да сменя маслото...
×
×
  • Create New...