Jump to content

Пуши/изпушва "черно"


Vitcig

Recommended Posts

При палене и всякакъв работен режим, от ауспуха излизат чернички облачета !

Не много черни, но достатъчни че да ги видя в огледалото !

Същото имам чувството че го прави и на газ, само че при обороти около и над 4500 - при пътуването ми до Варна се гонехме с едно А3, и бая газ се раздаваше повечето време ! При един "ластик" бях пред него и трета и четвърта ги разпънах доволно от-до, и към края (около 5500-6000 оборота на всяка предавка) в огледалото ми се стори че изкарва !

Датчици дават що годе коректно инфо - малки отклонения от зададените !

Дебитомер не задържа - и той дава що годе точно инфо за мое очудване !

Разход на бензин мисля че е нормален Шумен - Варна което е около 85 км с цялата газ дето има на бензин, и разход = 17/18 на 100 !

Не забелязвам нещо нередно !

Работи що годе стабилно на ПХ !

Ламбадата и тя е мерена - мъца от време на време :hilezh: , демек и тя дава коректно инфо !

Не ми е проблем, но усещам че скоро трябва да чистя свещите !

Комшията със смях се оплака че съм му "маркирал" задната броня :hilezh:

Идей за нещо ???

Не е много болка за умиране - харчи си нормално градско (до колкото е нормално градското в Сф) !

Повечето консумативи като филтри и свещи са на пряко сили 2 (въздушен, горивен) до 8 (свещи, кабели, капачка и палец) иляди километри !

Тази съботя ще си я проверя по-обстойно, но ще се радвам за нещо като насоки примерно :bia:

Редактирано от Vitcig
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имах такъв проблем с б3та ми преди,така като при теб изпушваше стресирах се в началото,и знаеш ли кво се оказа,бензина си е бил много таферен за тва изпушваше,изгорих го целия отидох налях си H98 и всичко се пооправи не пушеше грам,та така тва си е от нашия високооктанов бензин,вода,промишлена нафта и всякакви такива лайна намушкани в бенза

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То меренето с мултицет ако го правиш все едно не си я мерил. Преди години имах едно Vento 1.8 моно и същите симптоми имах - смених сонда и заспа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Богата смес...

От какво ще е обаче...

Ламбда, дебитомер, син датчик и сие, все любимци...

Но ти всичко това си го знаеш много добре.

Карай и да не ти е в ушото, ако вземе да пуши синьо, тогава се притеснявай /което също го знаеш/

Преди години, брат ми караше SD, гореше 15-20 извънградско, като го настъпиш и изпушваше като дизел, като спускаш и пали гърнетата, отзад винаги миришеше на бензиностанция...обаче как вървеше :shocked:

Редовно сменяхме полуоски.

Даже на ония събор в Калояново, на загряващата обиколка, даде яката газ и скъса пак полуоската на завоя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе карай си я така сега....кажи с какво А3 се дърпа :hilezh: Язе с 1.6 съм се пънал....ма еднакво бЕгаме....куцо тва АБК, да го таковата :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AGN - 125 к.с. ! :rolleyes:

Бяга да го ева !

Но то и мойто не е критерии за бърз автомобил ! :hilezh:

Да споделя за виновника - регулатора на горивната рейка !

С колегата диагностик заменихме моят преди време, и той сподели сега сабахлем че ми е дал/сложил такъв на близо 4 бара :hilezh::stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни регулатора на налягането на бензина на горивната рейка, при мен имаше подобен симптом от пробил регулатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AGN - 125 к.с. ! :rolleyes:

Бяга да го ева !

Но то и мойто не е критерии за бърз автомобил ! :hilezh:

Да споделя за виновника - регулатора на горивната рейка !

С колегата диагностик заменихме моят преди време, и той сподели сега сабахлем че ми е дал/сложил такъв на близо 4 бара :hilezh::stupid:

Аз за регулатора се сетих като идея, ама с него май идва и друг яд, пали по-трудно като загрее...Ти не писа такова нещо и го подминахме....а със стария регулатор правеше ли и тази мизерия, да върти повече на загрял двиг?

И колко пари даде, че по-натам моя май, май и той ще е фира. Чух за евтини по 45-50 лв. китайски.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Талянски са - Хофер !

Старият протече преди много време от раз, и не съм има проблеми с паленето !

Парата - freee :hilezh:

Пали си нормално на всичките горива дето има !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с АВТ и знам , че моето е моно а на колегата пълен инж. , но да не пускам нова тема да питам нещо . Та скоро сложих газ на колата , преди това ауспуха ми беше почти без никакъв нагар и свещите светеха , това докато карах на бензин . Откакто сложих газ , ауспуха е значително по - черен и по свещите има нагар , карам я на къси разстояния 7.5 км. в едната посока и от тях сигурно 3 са на бензин , докато позагрее до 50 градуса да мина на газ . Дали го прави този нагар докато е на бензин колата и не може да изчисти и свещите понеже я карам на къси разстояния или има друг проблем ... Майстора е сложил реле на ламбда сондата и ми каза , че се изключва като мина на газ , за да не трупала грешки , обаче такива има . Ако трябва утре ще я закача и ще ги запиша и кача тук да се види какви са .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миииии, евентуално от богатата смес докато е студена, после и с конденза на газ, и си готов !

Няма повече да го видиш чист хаспуА :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с АВТ и знам , че моето е моно а на колегата пълен инж. , но да не пускам нова тема да питам нещо . Та скоро сложих газ на колата , преди това ауспуха ми беше почти без никакъв нагар и свещите светеха , това докато карах на бензин . Откакто сложих газ , ауспуха е значително по - черен и по свещите има нагар , карам я на къси разстояния 7.5 км. в едната посока и от тях сигурно 3 са на бензин , докато позагрее до 50 градуса да мина на газ . Дали го прави този нагар докато е на бензин колата и не може да изчисти и свещите понеже я карам на къси разстояния или има друг проблем ... Майстора е сложил реле на ламбда сондата и ми каза , че се изключва като мина на газ , за да не трупала грешки , обаче такива има . Ако трябва утре ще я закача и ще ги запиша и кача тук да се види какви са .

E ти чак досега ли го бавИ тва АБТ, та не мина на газ? :bia::hilezh:

НЕ карай 3 км на бензин да я чакаш да загрЕва - особено сега като е по-топличко вече - само си хабиш бенза и файдата от газовата изчезва.

За какво ти е да го гледаш този ауспух чист - да се снимаш с него ли? :lol:

АБТ е най-доброто за газ - моно - няма никакви грижоци. Спънатко, но ако не си рейсър няма яд - то и АБК-то се спъва да си е_е мамата ама здраве да е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко да е спънато и то АБК-то днес "набих кастФона" на една А4- 125 к.с. между Айтос и Бургас :respekt: Аз с един човек, оня с двама....до 150 км. вървяхме заедно и от там нагоре му дадох левия мигач :dance: нещо се е задавИл АДР-а сигурно....между другото тва ми е 3-та спечелена битка срещу А4-125 к.с.....интересно, че они дават назад след скорост 150 км....явно по дросел имат проблем или с дебитомер, щото не е като не се напиняха де....ама факт, що да лъжа. Докато Голф и А3 с 1.6 101 к.с. съм се дърпал на извънградско все вървим наравно....отдавам го на по-леките им купета само.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко да е спънато и то АБК-то днес "набих кастФона" на една А4- 125 к.с. между Айтос и Бургас :respekt: Аз с един човек, оня с двама....до 150 км. вървяхме заедно и от там нагоре му дадох левия мигач :dance: нещо се е задавИл АДР-а сигурно....между другото тва ми е 3-та спечелена битка срещу А4-125 к.с.....интересно, че они дават назад след скорост 150 км....явно по дросел имат проблем или с дебитомер, щото не е като не се напиняха де....ама факт, що да лъжа. Докато Голф и А3 с 1.6 101 к.с. съм се дърпал на извънградско все вървим наравно....отдавам го на по-леките им купета само.

Дърпаш се с 20-годишно АБК със скорости над 150 км/ч?

Братле, живота ли ти омръзнА или имаш кинти в повече да правиш мотор? :hilezh::gruebel:

Редактирано от connor cane
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И кво им е на скоростите над 150?

Нито я някаква комическа нито е нещо, едва 20 километра над ограничението.

Даже и глобата на магистралата няма да е нещо сериозно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еййййй, а престанете бе да му се не види !

Кфо като е кола на 20 години ?!

Някой е спял с нея та знае как я обслужвам ли !?

Че като се кача на Еска 2014 година, та не мога да спукам гума, или някой да ме вземе челно ли ?!

Моля темата да не се превръща в това което си мисля !

Стига спам и заяждания на тема б4 !

Разбирам всичките колеги, но определено никой не знае кой как поддържа колата си, а барутници има и на 5 и на 15 години !

С уважение към всичките засегнати, или почувствали се така !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Колата е на 19 г. :hilezh:

2. Състоянието на мотора (не разните датчици)е ПЕРФЕКТНО....скоро пак е мерена компресия за всеки случай. Ходова част и спирачна система са също обслужени преди по-малко от 8000 км...

3. Масла сменям на 7-9 000 км., а и сега съм с пълна синтетика. Автомобила е "жив" вече над 61 000 км. при мен, преди това не отговарям.

4. Колата редовно си я карам на магистрала и при изпреварвания или 3-4 километрови дръпки често отива до 160-170 км.в час....иначе се подържа скорост 100-110 км.

5. Карам си и си свиркам, който го е страх от мечки не ходи в гората :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата малко отиде в друга посока май ... :hilezh: Та не ми е за кюнците а ми ме притеснява нагара по свещите , може би като я покарам по - на дълго ще се изчистят , знам ли .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, свещи си проличава как работят след извънградско....иначе в повечето случаи са опушени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...