Jump to content

Излезна следната индикация на таблото


cha4o1983

Recommended Posts

Здр, днес паля колата за работа както всеки ден и след малко ми излиза тази индикация.Кзавам си аз намаляло е маслотото защото ми е за смяна вече и си продължавам.Но след малко светва и червената лейка за масло и вече спрях.Изчаках малко и проверих маслото,е почти на средата.Давам на контакт и ми светва пак жълтата лейка и пише sensor.Като натисна чека и ми изписва че всичко е наред.Та въпроса ми е какво става с колата ми .Да не се е развалила помпата или датчика за замерване на нивото.

колата е а4 1.9 тди 130 коня

post-37517-0-12198700-1334642443_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш три варианта.Ниско ниво на маслото,ниско налягане или изгорял сензор.Започни с нивото,ако пак се включва иди на жичкаджия да види сензора.Ако е изгорял го смени със смяната на маслото защото то така или иначе се източва за да се смини сензора.При мен бише изгорял сензор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тази индикация е САМО И ЕДИНСТВЕНО за Повреда в Датчика за масло, който се намира отдолу на картера.

вече червената лейка е индикация за масло, НО след като ти е писнало че не работи датчика, е възможно той да подава грешна информация и заради това да светка и червената лейка.

първо смени датчика и маслото. То зада се свали датчика, трябва да се източи всичкото масло, и тогава би трябвало да си дойде всичко на място. А и да откачите акумулатора, че дори и да смените датчика, ако не се рестартира таблото, няма да спре да излиза тази грешка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е за масло защото след 1 час като дойде майстора и той си мислише че с доливане ще се оправи,но като проверихме то се беше стекло добре и беше между максимума и средата.Запалихме я да видим да ли пак ще светне червената лампа,но не светна и той я подкара към сервиза.Той също ми каза за този датчик и сега го чакам да се докара за да се сложи.Дано е от него.Утре ще пиша какъв е резултата

А като цени ми каза сваг 60 лв,110 хела и 180 на оригинален.Как ви се виждат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с Феби (а Сваг-а е Феби в друга упаковка) и вече почти година не е писал Oil Sensor, само няколко пъти Oil Level Low, но това е страничен ефект заради мотора, на който е монтиран...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш три варианта.Ниско ниво на маслото,ниско налягане или изгорял сензор.Започни с нивото,ако пак се включва иди на жичкаджия да види сензора.Ако е изгорял го смени със смяната на маслото защото то така или иначе се източва за да се смини сензора.При мен бише изгорял сензор.

И според е датчика. Закачи я на Ваг-ком и виж каква грешка излиза,азмоя го взех от Коко, някъде към 60 лв беше.... (мисля Феби)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр. днес заменихме датчика обаче грешката си остана.След като я изтрием след няколко секунди пак се показва.Обаче сега се появи и друг проблем.Отказа да работи скоростомера и стрелката на горивото започна да играе.Свалихме таблото и се оказа че има протъркани кабели.Оправихме ги с надеждата да се реши проблема но си остана.Дали не е дало на късо нещо от тези кабели и да е станало нещо по таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр. днес заменихме датчика обаче грешката си остана.След като я изтрием след няколко секунди пак се показва.Обаче сега се появи и друг проблем.Отказа да работи скоростомера и стрелката на горивото започна да играе.Свалихме таблото и се оказа че има протъркани кабели.Оправихме ги с надеждата да се реши проблема но си остана.Дали не е дало на късо нещо от тези кабели и да е станало нещо по таблото.

А грешката за датчика ли е или за нещо друго? Какъв датчик (марка) сложи,от къде го купи? Да не би да дава котти сигнал и затова да стои лампата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да изписва си същата грешка.Датчика е на феби

Щом изписва грешка за датчика отново, по пътя на логиката значи че, датчика не работи коректно и дава лош сигнал.Най-добре ако имаш възможност да пробваш с друг датчик - работещ (свален от друга кола,която няма проблем). Неми се вярва при проблем с пистите или окабеляването на таблото да пищят подобни аларми...

П.П. Вкара ме в размисъл дали няма и аз да имам същите ядове с моя датчик - все още не съм го сменила... :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво имаш предвид като казваш че изписва същата грешка?Това че ти излиза същата индикация на таблото или показва същата грешка на Ваг-кома? Всъщност преди да смените датчика проверихте ли я с Ваг-ком каква грешка изписва както те посъветваха колегите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр. след всичко което съм писал проблема си остана.Но днес за мая радост паля колата и всичко си е ок.Немога да си обясня какво е станало и как се е оправил проблема.Колата не съм я карал два дни.Сега и грешката не излиза и скоростомера си рабори и стрелката на горивото си отчита правилно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно като сменях и аз този сензор момчетата в сервиза ми обясниха че след смяната му,след известно време сензора трябва да изпищи,след което изчезва и ако всичко е наред не трябва да се появява отново.Не зная технически защо е така, но при мен стана точно така,а гледам че и при теб.Което означава че всичко е наред и повече не би трябвало да имаш грижи. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много странен се оказа тоя проблем...започвам и аз да си мисля, че всъщност може би проблемае бил в окабеляването на таблото....на Ваг-Ком изписва ли нещо??? Грешки от този тип не се самозачистват :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...