L_U_B_E_T_O Публикувано 26 Май 2006 Доклад Share Публикувано 26 Май 2006 Здравейте,става въпрос за В4-ABK с климатик. Вече не знам от колко време ми прави страшна мизерия. Включва перките на радиатора когато си поиска при изключен двигател. Може да не съм я карал с дни и изведнъж както си седи пред блока ги включва. Естествено ми се включва и алармата и става голяма лудница особено в 3 през нощта. От цялата тази процедура ми пада акомулатора. Сменил съм датчика на радиатора, датчика на колекторните тръби и релето което се намира при бушоните, взех го на старо щото нямах 90лв за ново от Юнитрейд. Ходих при Мишо и той ми каза че е от датчика на колекторите смених го и след 1 месец пак започна да прави мизирии. НЕ знам вече от какво може да е, майсторите само гледат тъпо и псуват Ако някой знае нещо по въпроса моля помагайте че ми писна. Благадаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 26 Май 2006 Доклад Share Публикувано 26 Май 2006 Здравейте,става въпрос за В4-ABK с климатик. Вече не знам от колко време ми прави страшна мизерия. Включва перките на радиатора когато си поиска при изключен двигател. Може да не съм я карал с дни и изведнъж както си седи пред блока ги включва. Естествено ми се включва и алармата и става голяма лудница особено в 3 през нощта. От цялата тази процедура ми пада акомулатора. Сменил съм датчика на радиатора, датчика на колекторните тръби и релето което се намира при бушоните, взех го на старо щото нямах 90лв за ново от Юнитрейд. Ходих при Мишо и той ми каза че е от датчика на колекторите смених го и след 1 месец пак започна да прави мизирии. НЕ знам вече от какво може да е, майсторите само гледат тъпо и псуват Ако някой знае нещо по въпроса моля помагайте че ми писна. Благадаря предварително.←Ghost may be Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pif Публикувано 26 Май 2006 Доклад Share Публикувано 26 Май 2006 Да не се е скапал пак датчика на колекторите, да е бил фалшив нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
L_U_B_E_T_O Публикувано 26 Май 2006 Автор Доклад Share Публикувано 26 Май 2006 Ами уж оригинален го купих към 15лв. беше. А ако се е скапал явно нещо го кара да се сдухва и се чудя какво може да е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojo06 Публикувано 26 Май 2006 Доклад Share Публикувано 26 Май 2006 (Редактирано) дали е от датчика на колекторите- откачаш проводника към него и наблюдаваш ден два и т.н.,ако не сработва вентилатора, то причината е в датчика.Ако сработването продължава,то някъде по инсталацията имаш проблеми.Махаш релето и караш така, няма да имаш ядове повече. А колкото до цената на датчика, то него в Юнитерейд не го предлагат вече,а в Ауто+ с доставка 80лв. Редактирано 26 Май 2006 от bojo06 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
L_U_B_E_T_O Публикувано 26 Май 2006 Автор Доклад Share Публикувано 26 Май 2006 (Редактирано) А бе аз така правя махам релето ама нещо ми е притеснено че си джиткам без него. То само перките ли командва? А и ми се ще да го реша тоя проблем като хората, а не да си ходя с разкостена кола.Дат4ика на колекторите съм го махал и пустите перни си продължават да се връткат Редактирано 26 Май 2006 от L_U_B_E_T_O Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pif Публикувано 26 Май 2006 Доклад Share Публикувано 26 Май 2006 Повече от това което е написал колегата bojo06 не може да се каже по въпроса, послушай го и пиши какво е станало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojo06 Публикувано 26 Май 2006 Доклад Share Публикувано 26 Май 2006 При по новите модели коли тази система за охлаждане при стопиран двигател, долколкото знам я вече няма.Поради дефекти в ел . инсталацията и оттам пожари.Мисля че и без да работи няма да имаш проблеми.При мен не работеше 5год. и при едно измиване на двигателя преди 4 мес., системата проработи и сега по ме дразни това . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pif Публикувано 26 Май 2006 Доклад Share Публикувано 26 Май 2006 Тя тази система доколкото съм чел е за охлаждане на инжекторите за да може по-лесно да запалиш при горещ двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lllubo Публикувано 26 Май 2006 Доклад Share Публикувано 26 Май 2006 А бе аз така правя махам релето ама нещо ми е притеснено че си джиткам без него. То само перките ли командва? А и ми се ще да го реша тоя проблем като хората, а не да си ходя с разкостена кола.Дат4ика на колекторите съм го махал и пустите перни си продължават да се връткатзначи проблема не е в датчика. Не може като си го махнал датчика и пак да сработват - явно някъде се окъсява веригата преди датчика т.е. от куплунга на датчика до релето.Да, релето командва само перките, когато колата не е на контакт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shavo Публикувано 26 Май 2006 Доклад Share Публикувано 26 Май 2006 Ghost may be←Е ти му помогна на човека де..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване